lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

akra,s bijna gesloopt

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koos van geene



Geregistreerd op: 1-11-2005
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: Wo, 15 Feb. 2006, 8:14    Onderwerp: akra,s bijna gesloopt Reageer met quote

Gisteren avond heb ik m,n Akra,s gemonteerd ,en was zeer benieuwd naar het geluid ,klink leuk ,maar die db killers moeten er toch echt uit bij mij , eentje kwam er zo uit ,maar die andere zit muurvast ,ikheb,m alleen een stukje naar binnen kunnen tikken , en daarna met een tang en een doekje (voor het beschadigen) eruit proberen te trekken, ik krijg het niet voor elkaar ,met als gevolg dat het binnenpijpje al helemaal verfrommeld is , heeft iemand nog een tip?

groeten Koos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3650

BerichtGeplaatst: Wo, 15 Feb. 2006, 9:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Koos!

Je moet iets zwaars hebben wat je in de killer kan steken,
bij voorkeur een stuk massief rond ijzer. (pakweg 15mm ofzo).

Boor in het uiteinde dwars een 6 mm gaatje (mooier is 6,5mm).
Laat daar een m6 boutje in zakken waarvan de totale lengte beslist niet langer is als binnendiameter van de killer.
Moertje op het boutje schroeven, een paar slagen maar, liefst zelfborgend, zodat het boutje wat "schuifruimte"heeft in het 6mm gat.

Steek nu de staaf met het dwarsboutje erin in de killer, tot dat binnenin de uitlaat het dwarsboutje achter de rand van de killer "valt".

Door nu een stotende trekkende beweging te maken kun je de killer naar je toe stoten, bij mij zijn altijd een paar tikken voldoende geweest.

Je zou ook een stuk plat ijzer kunnen nemen, en aan het uiteinde omzetten, of er een haakje op lassen of zo.

Belangrijk is dat de zelfgemaakte tool "massa"heeft voor het stooteffect.

PS: zonder killers is hard hoor, wel mooi, maar op de lange duur word je er zelf knettergek van. tenminste zo heb ik het zelf ervaren.

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Do, 16 Feb. 2006, 0:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hou er wel rekening mee dat ze steeds luider worden. In het begin waren mij akra´s stiller als origineel ( ik balen), maar nu moet ik eigenlijk hoog nodig het dempings materiaal vervangen want ze worden bijna te luid.

Groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
koos van geene



Geregistreerd op: 1-11-2005
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: Do, 16 Feb. 2006, 9:56    Onderwerp: Reageer met quote

DE dbkillers zijn eruit , wat een geweldige klap zeg , ik kan me wel voorstellen dat als je op lange rechte wegen rijdt je uit eindelijk hersenletsel oploopt, ik woon in Frankrijk in het binnenland , het is hier over het algemeen stuurwerk, dus hersenletsel valt misschien wel mee, of had ik al een storing van te voren? deFransen denken van wel, hier rijden de meeste met een 125cc motor, die denken dat ik gek ben met zo,n zware motor Groeten, en nog bedankt Daan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif