lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Toscane offroad

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KosTroM



Geregistreerd op: 27-8-2011
Berichten: 86
Woonplaats: Pajottenland

BerichtGeplaatst: Vr, 5 Okt. 2012, 21:22    Onderwerp: Toscane offroad Reageer met quote

KosTroM schreef:
petervdc schreef:

Laat weten hoe het was ?


Ok, zal ik doen.


Ziezo, inmiddels al bijna twee weken terug van ons offroad-avontuur in Toscane. (Een organisatie van ENDUROFUN)
Het was er gewoonweg fantastisch.... Ondanks het feit dat ik (in een vlaag van overmoed...) op een vettig stukje onderuit ben gegaan en nogal onzacht met mijn neus in contact kwam met mijn scherm........
Heb er in ieder geval heel wat offroad-ervaring opgedaan. Meestal reden we over de gekende "strada bianca's", verharde gravelwegen af en toe wat afgewisseld met wat technischer stukjes (singletracks, bospaden, loswegen met zware keien en "rotsen"), zelfs een heuse rivierdoorwading stond op het programma.
Ik heb er de KTM-Adv. als all-roadbike echt leren waarderen.
Daarnaast hebben ze ginds in Toscane ook niet te versmaden "on-road"-wegen.... Voor elk wat wils dus!
Zie www.endurofun.be voor alle foto's en verslagen.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Gr,

Jos

_________________
KTM Adventure 2011. A white one!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Ma, 8 Okt. 2012, 14:25    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk te horen dat het meegevallen is, ik heb bij endurofun hun niveau 1 opleidng meegedaan, en hun reisjes zien er leuk uit.

(wel duur...)

Maar tis meegevallen dus ?

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif