Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
demito

|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2012, 21:19 Onderwerp: valbeugel rechts gezocht |
|
|
rechter valbeugel is nu echt wel eens aan vervanging toe... Iemand iets liggen? Krassen oid geen probleem.
T
_________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2012, 22:15 Onderwerp: Re: valbeugel rechts gezocht |
|
|
demito schreef: | rechter valbeugel is nu echt wel eens aan vervanging toe... Iemand iets liggen? Krassen oid geen probleem.
T | ik zal is zien of ik mijn rechse nog heb mer die is ook niet meer fel goed de linkse ligt ergens in de bos. nooit meer terug gevonden
_________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2012, 22:17 Onderwerp: Re: valbeugel rechts gezocht |
|
|
Rob Motard schreef: | demito schreef: | rechter valbeugel is nu echt wel eens aan vervanging toe... Iemand iets liggen? Krassen oid geen probleem.
T | ik zal is zien of ik mijn rechse nog heb mer die is ook niet meer fel goed de linkse ligt ergens in de bos. nooit meer terug gevonden |
Is hij fel verbogen?
_________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Do, 30 Aug. 2012, 22:48 Onderwerp: |
|
|
Waarom hangt gijlie dienen ijzerwinkel daar eigenlijk nog aan ?
_________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2012, 8:01 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Waarom hangt gijlie dienen ijzerwinkel daar eigenlijk nog aan ? |
ik heb er die niet aan hangen. geloof ook niet meer echt in de baar van ktm. wel in die van sw motortech. gisteren nog gezien dat da toch wel ferm spul is en nog beterkoop ook. maar die van mij heeft niet meer aan om nog een baar rond te hangen denk ik.
_________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2012, 12:24 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | Raketman schreef: | Waarom hangt gijlie dienen ijzerwinkel daar eigenlijk nog aan ? |
ik heb er die niet aan hangen. geloof ook niet meer echt in de baar van ktm. wel in die van sw motortech. |
Wat maakt die van sw-motech beter? (=eerlijke vraag, geen kritiek) Ze zien er toch zeer gelijkend uit, zelfde fixatiepunten en zo.
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2012, 19:48 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | Rob Motard schreef: | Raketman schreef: | Waarom hangt gijlie dienen ijzerwinkel daar eigenlijk nog aan ? |
ik heb er die niet aan hangen. geloof ook niet meer echt in de baar van ktm. wel in die van sw motortech. |
Wat maakt die van sw-motech beter? (=eerlijke vraag, geen kritiek) Ze zien er toch zeer gelijkend uit, zelfde fixatiepunten en zo. |
beugel tss de 2 voorlangs de radiator, wordt zo een geheel; veel steviger...
_________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Vr, 31 Aug. 2012, 23:31 Onderwerp: Re: valbeugel rechts gezocht |
|
|
demito schreef: | Rob Motard schreef: | demito schreef: | rechter valbeugel is nu echt wel eens aan vervanging toe... Iemand iets liggen? Krassen oid geen probleem.
T | ik zal is zien of ik mijn rechse nog heb mer die is ook niet meer fel goed de linkse ligt ergens in de bos. nooit meer terug gevonden |
Is hij fel verbogen? |
denk dat het mee valt maar is wel wa aan roesten oppervlakkig (ligt buiten) zal hem dit weekend is zoeken en als ik hem vind neem ik da spel zondag mee
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Zo, 2 Sep. 2012, 11:17 Onderwerp: |
|
|
Ik wil niet moeilijk doen, maar vorig weekend hebben de originele valbeugels mijn KTM toch mooi beschermd toen ik aan 50km/u in een bocht off-road hard onderuit ging. De meerwaarde van die middenverbinding ontgaat me maw een beetje.
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
|