lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Kopen bij E-Bay duitsland

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 11 Dec. 2004, 23:33    Onderwerp: Kopen bij E-Bay duitsland Reageer met quote

Hoi Allemaal,

Het is handig een beetje te kijken WIE de bieder zijn als je wat koopt bij e-bay:

Het is helaas ook mij al overkomen dat ik aan het opbieden was tegen een maatje van het (duitse)forum: Zonde van het geld, we hadden beter kunnen afspreken: jij deze, ik de volgende.

Dus let a.u.b. effe op dat we niet perongeluk en onnodig tegen elkaar opbieden, want daar wordt alleen de verkoper blij van.

dank!
(Mijn e-bay naam is in ieder geval duidelijk herkenbaar)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 18 Dec. 2004, 1:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een bod geplaatst voor de Look-a-like Akra's,...maar had géén idee wie de andere bieders waren, volgens mij allemaal duitsers !

Maakt ook niet uit, ik had een maximumprijs in mijn hoofd, en die lag niet ver van het startbod,...dus heb ik mijn max gelijk vastgelegd en kreeg vorige week een mail dat ik de hoogste bieder was !

Ik wilde wel eens een gokje wagen, en mijn gevoel zegt dat het helemaal goed komt met die "so called " Akra's ...wat value for money betreft !

Zijn er op dit forum véél mensen die regelmatig op Ebay etc dingen kaufen ??

,...voor mij was het de eerste keer op Ebay,...maar zeker niet de laatse keer ! surprised thinking anxious uhoh2 shy uhoh rolleyes3 rolleyes2 rolleyes4 rolleyes5 dizzy2

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 18 Dec. 2004, 11:27    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:


Zijn er op dit forum véél mensen die regelmatig op Ebay etc dingen kaufen ??

,...voor mij was het de eerste keer op Ebay,...maar zeker niet de laatse keer ! surprised thinking anxious uhoh2 shy uhoh rolleyes3 rolleyes2 rolleyes4 rolleyes5 dizzy2


Jep.. ikke dus smiley

maar mij herken je wel als bieder.
Buitenland gaat meestal prima; met internationale overschrijfkaarten (postbank, 4 dagen bestelllen) kost het een dag of 3/4 voordat het overgemaakt is, dus dat valt wel mee. Voor de eurolanden zijn er geen extra kosten.

Alleen opsturen kost natuurlijk iets meer. Ik heb zo'n kettingset gekocht die ze daar aanbieden. Daar komt dan wel 12,50 verzend bij, maar dan is het nog steeds wel interessant (hoewel ze inmiddels duurder geworden zijnd an eerst).

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 8 Jul. 2005, 19:00    Onderwerp: Reageer met quote

er staat weer bijna een hele 950 in onderdelen op E-bay (Dl) dus als je nog wat nodig hebt.

Ik monitor wel een paar dingen, als ze echt goedkoop gaan doe ik een bod.
grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Vr, 8 Jul. 2005, 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

De wielen worden aardig aan de prijs - iedereen wil natuurlijk van die blutsen in de velg af. Er zit wel meer interessants bij - zoals een achtervork, het achterframe en de tanks.

Helaas geen ruitje (hoewel die nieuw ook wel te betalen zijn). Ik heb ook wel interesse in wat zaken, maar kijk pas op de 16-de of er spullen zijn voor een interessante prijs.

Alleen het blok mist ?

En voor het geval dat: op Ebay heet ik ook...

haaje
(die morgen naar Sommer rijdt)
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 8 Jul. 2005, 20:30    Onderwerp: Reageer met quote

koop je deze erbij ??

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7984308230&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

en er staat ook nog een schadeframe.. best een idee eigenlijk smiley

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
haaje
Gast





BerichtGeplaatst: Vr, 8 Jul. 2005, 21:06    Onderwerp: Reageer met quote

Verhip, je hebt gelijk. Maar laat ik ff wachten, net een nieuwe LC8 en meteen schadeonderdelen verzamelen is het noodlot tarten Smile. Bovendien: waar moet ik het laten? Heb nu al een garage vol met vervoermiddelen, dan moet ik er nog één bijhuren voor de onderdelen en de sleutelruimte. Die tijd heb ik gehad (hoewel??).
Nee, er komt alleen klein spul bij voorlopig, dat weinig kost.

mzzl

BTW: koffers al binnen ? (Ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif