Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Chriske
Geregistreerd op: 16-6-2009 Berichten: 79 Woonplaats: De kempen
|
Geplaatst: Di, 7 Aug. 2012, 18:17 Onderwerp: Goodbye SMR 950, hellooooo .... |
|
|
.... SMT 990, white
Yep, ben stilaan een wat ouder vrouwke aan het worden en wat meer luxe is welkom
Hij is van 2011 en volgende week zal hij rijklaar zijn, zoals ik hem wil.
Nu nog een paar mooie zomerweken en we zijn vertrokken.
Het zal een leuke afwisseling zijn tussen de Triumph Scrambler en de SMT. _________________ Greetz
Chriske |
|
Naar boven |
|
|
zappa
Geregistreerd op: 3-2-2012 Berichten: 243
|
Geplaatst: Di, 7 Aug. 2012, 20:35 Onderwerp: |
|
|
vele Super Machtige Top km's _________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
|
Chriske
Geregistreerd op: 16-6-2009 Berichten: 79 Woonplaats: De kempen
|
Geplaatst: Wo, 22 Aug. 2012, 13:06 Onderwerp: |
|
|
En hij staat in de stal. Nog even kalmaan doen want er ligt een nieuwe band op.
Heb er al wat KM opzitten en hij ..... bevalt me
Ik heb geen problemen met de gasrespons. Ik houd er wel van .
De SMR 950 had in het begin een felle piep als ik remde. De ene keer al wat feller als de andere keer. Na enkele duizenden km. was dit eindelijk voorbij.
En inderdaad ..... we hebben weer een PIEP _________________ Greetz
Chriske |
|
Naar boven |
|
|
stroo
Geregistreerd op: 28-8-2012 Berichten: 3
|
Geplaatst: Di, 28 Aug. 2012, 23:44 Onderwerp: |
|
|
Even een beetje kopervet aan de achterkant van de remblokken en het is voor mekaar.
De zijde waar de remzuigers tegen de blokken drukken dus |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
|
Naar boven |
|
|
Chriske
Geregistreerd op: 16-6-2009 Berichten: 79 Woonplaats: De kempen
|
Geplaatst: Vr, 7 Sep. 2012, 20:22 Onderwerp: |
|
|
Hij piept al wat minder dankzij de kopervet en het aanschuinen van randen _________________ Greetz
Chriske |
|
Naar boven |
|
|
|