lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Niklaustag bei Sommer

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 11 Dec. 2004, 23:31    Onderwerp: Niklaustag bei Sommer Reageer met quote

Zijn er nog meer mensen wezen kijken bij Sommer op de Niklaustag ?

Ik ben er vandaag naartoe gegaan, in het kader van de voorpret zeg maar.

Alles wat KTM en Allroad rijden is nog nieuw voor me, dus ik dacht, ik ga even sfeer proeven.

Het is net een Toy'r us voor grote mensen die KTM rijden,...teminste zo ervaarde ik het als KTM-newbie.

Veel gezien, betast, gevoeld, gepast, gehoord, en bovendien lekker gegeten en gedronken,....het was super geregeld.


en het was lekker gezellig druk !!

Natuurlijk zijn er ook zulk dealers in het Nederlandse met deze allure,...maar zo'n dealer net over de grens maakt het een leuk ritje op een mooie voorjaarsdag. happy

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 11 Dec. 2004, 23:35    Onderwerp: Re: Niklaustag bei Sommer Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Zijn er nog meer mensen wezen kijken bij Sommer op de Niklaustag ?

Ik ben er vandaag naartoe gegaan, in het kader van de voorpret zeg maar.

Alles wat KTM en Allroad rijden is nog nieuw voor me, dus ik dacht, ik ga even sfeer proeven.

Het is net een Toy'r us voor grote mensen die KTM rijden,...teminste zo ervaarde ik het als KTM-newbie.

Veel gezien, betast, gevoeld, gepast, gehoord, en bovendien lekker gegeten en gedronken,....het was super geregeld.


Leuk Theo!

Ik was een allroad ritje aan het proefrijden voor anderen (ferdw forum), anders was ik wel effe bij Sommer langsgereden.

misschien kunnen we volgende keer bij zoiets wat afspreken en samen ernaartoe rijden.

groet

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Dec. 2004, 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

Dat gaan we doen,...ik moest gisteren wel met de 4wieler, maar volgende keer ga ik met de KTM en een lege rugzak ! wacko
_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Dec. 2004, 18:44    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Dat gaan we doen,...ik moest gisteren wel met de 4wieler, maar volgende keer ga ik met de KTM en een lege rugzak ! wacko


Ikke, ook mee.....koop daar wel een tas wink3

Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Dec. 2004, 21:32    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een plekje over, ik heb de hele morgen zitten surfen over de site van sommer, geile spulletjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Dec. 2004, 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

Houten Klaas schreef:
Nog een plekje over, ik heb de hele morgen zitten surfen over de site van sommer, geile spulletjes.


Ja,ja ,...je mag ook mee,...maar dan is de kans dat je de dromedaris inruilt voor een kameel zéér aanwezig.. laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Houten Klaas



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 68

BerichtGeplaatst: Ma, 13 Dec. 2004, 7:02    Onderwerp: Reageer met quote

Nee ik wil hangtieten. rolleyes4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 13 Dec. 2004, 7:41    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Ja,ja ,...je mag ook mee,...maar dan is de kans dat je de dromedaris inruilt voor een kameel zéér aanwezig..



Maar wel die dromedaris met zijn hangtieten om de hoek parkeren dan! tongue3 tongue3

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif