Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Benny

|
Geplaatst: Do, 28 Jun. 2012, 22:23 Onderwerp: verkeerde onderdelen besteld |
|
|
vorige week enkele onderdelen besteld bij de dealer, betreft een complete houder voor de teller, nummers had ik opgevist in de microfiche van de 950 sm 2005 . Blijkt hier dat er verkeerde onderdelen nummers bij deze 3 stukken staan, nl van een LC4 sm.
Mijn schuld zegt de dealer, je hebt de verkeerde nummers doorgegeven. Nochtans had hij me eerder gezegd dat ik altijd het chassisnummer moet meegeven zodat hij het kan nazien of het klopt.Dit had ik dus ook gedaan.
Probleem is nu dat volgens de dealer teruggave bij KTM kan maar dan aan de helft van de prijs ! Weet iemand of dit klopt? _________________ mvg Benny
SM 950 |
|
Naar boven |
|
 |
Jos van Vliet
|
Geplaatst: Do, 28 Jun. 2012, 23:08 Onderwerp: |
|
|
Hoi Benny,
als ik het goed begrijp stonden de verkeerde nummers erbij op de fiches, maar ook bij de dealer in zijn systeem? Lijkt me een fout van KTM in dat geval (of het nu de dealer is of KTM in Oostenrijk die de service info aanmaakt). Beetje flauwe reactie van je dealer, ik schat zo in dat de mijne dat niet zo snel zal doen..
Maar ik kan je geen antwoord geven op je vraag of de dealer idd maar de helft terugkrijgt (wat me een raar verhaal lijkt maar nogmaal, ik ken de regels niet).
groeten,
Jos _________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 28 Jun. 2012, 23:14 Onderwerp: |
|
|
beetje flauwe reactie idd. neem aan dat de onderdelen nog nieuw in zak zitten etc...
Als de nummers idd fout bij de fiche staan, lijkt me dat je met die KTM dealer toch een oplossing moet kunnen vinden. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Benny

|
Geplaatst: Do, 28 Jun. 2012, 23:32 Onderwerp: |
|
|
de nummers zijn fout op de fiche van 2005 , op de 2007 fiche zijn ze juist. De bouwjaren 05-06 en 07 zijn echter identiek op enkele stickers en framekleur na. De fiches die ik gebruikt heb heb ik op het net gevonden.
In zijn bestelsysteem kloppen de nummers wel, kan wel ergens begrijpen wat hij zegt, ik heb de nummers inderaad zelf doorgegeven maar dan wel met het chassisnummer erbij ter controle voor hem.
Volgende week nog eens in discussie gaan als de juiste stukken binnen zijn, anders mag hij ze zelf houden.Ze zitten inderdaad nog nieuw in de zak. _________________ mvg Benny
SM 950 |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Vr, 29 Jun. 2012, 13:54 Onderwerp: |
|
|
www.ktm-parts.com --> OEM-part finder
Deze nummers moeten kloppen. Ik zou zeggen controleer je bestelling en ga terug naar die flauwerik .. _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Benny

|
Geplaatst: Vr, 29 Jun. 2012, 23:36 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | www.ktm-parts.com --> OEM-part finder
Deze nummers moeten kloppen. Ik zou zeggen controleer je bestelling en ga terug naar die flauwerik .. |
daar heb ik het dus opgezocht en de nummers kloppen niet als ik bouwjaar 2005 neem. 2007 geeft wel de correcte nummers. _________________ mvg Benny
SM 950 |
|
Naar boven |
|
 |
|