lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

foutmelding ???

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marcel77



Geregistreerd op: 17-6-2012
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 17:07    Onderwerp: foutmelding ??? Reageer met quote

hallo allemaal ik bezit een standaard model ktm990 sm (oranje/zwart)
het is een overjarig model waar ik zeer tevereden over ben

Nu heb heb ik 6200km probleemloos gereden en heb nu het volgende probleem : Na een paar kilometer rijden gebeurt het volgende :

Als ik in het 3000 toerengebied kom of als ik vanuit stilstand weg wil rijden dan lijkt de motor af en toe te haperen (weet niet goed hoe ik het moet uitleggen ) En tijdens het rijden gaat het oranje indicatie lampje F1 branden. Als ik vervolgens stop en de motor in zijn neutraal zet dan knippert het F1 lampje negen keer kort achter elkaar .
Volgens de bedieningshandleiding is er dit aan de hand
: druksensor-aanzuigbuis cilinder 1-ingangssignaal te laag
: druksensor-aanzuigbuis cilinder 1-ingangssignaal te hoog

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en kan je me vertellen wat dit is en wat is het beste om te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jun. 2012, 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

als je nog garantie hebt: bij de (juiste) dealer langs gaan.

Anders: Jezelf iets verdiepen in de injectie, en (als je zeker bent dat de foutcode klopt) zoeken waardoor dat komt: bijv omdat de sensor stuk is.... maar het kan ook nog vele andere zaken zijn.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif