lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Nog een lc8 te koop van een forum member?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Ma, 2 Jan. 2006, 22:17    Onderwerp: Reageer met quote

Phr3ak schreef:
speedyves schreef:
Het topic was niet gestart om te zieken, maar met een normale vraag. Door jouw aanwezighijd is het topic tot een afzeik topic gekomen.


Tsja, het is maar net hoe erg je de dingen je eigen aantrekt thumbsup


het gaat niet over wel of niet van aantrekken het gaat er om dat je overal
iedereen loopt af te zeiken ga met je kromme honda op het honda forum
iedereen afzeiken en overal commentaar op geven dan zal 9 van de 10 op deze forum blij zijn lamzak furious3 furious3 stars
Naar boven
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Ma, 2 Jan. 2006, 22:31    Onderwerp: Reageer met quote

Allereerst: iedereen een vrolijk en gezond en lollig nieuwjaar
Ten tweede: dat xenon ziet er erg gaaf uit
Ten derde: Stephen, jammer dat je (even) wilt stoppen met de lc8, het verkopen zal niet eenvoudig zijn (zal tutu ook al ervaren hebben). Het is en blijft toch een liefhebbersfiets. Zal ik mijn tanktas dan maar weer terugkopen van je?
Ten vierde: Honda is ook een mooi merk, hoor, ben nou dat boek aan het lezen van de Belg die in vier jaar met z'n Pan de wereld rond heeft gereden.
Ten vijfde: Misschien is de combinatie "IT'er-Honda" niet zo'n geslaagde combinatie, aangezien meneer Ph3ak het allemaal niet meer zo goed begrijpt. Ik moet eigenlijk elke keer weer bijzonder hard lachen om die man (of zou het een vrouw zijn?). De buren zijn net weer komen kijken of het wel goed met me ging. Dus, Stephen, ga maar niet op een Honda rijden!
De beste tip (als Gerben niet kan ingrijpen met een IP-adres of zo): compleet negeren die persoon.

groetjes uit Roosendaal, stad van de rieken!
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Jan. 2006, 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ervaren dat de verkoop niet zo snel gaat. Vind het niet erg want rijd er net zo lief op door. Alleen is dan het toe te betalen bedrag zo hoog als je langer doorrijd. Tis maar net hoe je het bekijkt. Tevens speelt de oude voorraad van 2005 nog een rol in deze, maar dat heb ik al eerder gemeld.
Verder offtopic ingaand op het prakandijvieverhaal,...in een café praat je ook alleen met mensen die je leuk vind en wat positiefs te melden hebben. Houden deze zich niet aan de regels van het café dan gooi je ze eruit,...simpel toch? Ik heb er als ex-voorzitter van een merkenclub ervaring mee smug

Als wannabee mag je hier best eens een kijkje nemen. Dit heb ik ervaren met mensen die meer wilde weten over de LC8 die ik te koop had staan(en deze niet konden kopen). Zij kunnen hier ervaren dat het een super fiets is en qua betrouwbaarheid niet onderdoet voor een japanner ofzoiets...
Qua looks, rijeigenschappen en uitstraling is dit natuurlijk dé te kloppen motor,..gheghe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Gast






BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 7:59    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
Phr3ak schreef:
speedyves schreef:
Het topic was niet gestart om te zieken, maar met een normale vraag. Door jouw aanwezighijd is het topic tot een afzeik topic gekomen.


Tsja, het is maar net hoe erg je de dingen je eigen aantrekt thumbsup


het gaat niet over wel of niet van aantrekken het gaat er om dat je overal
iedereen loopt af te zeiken ga met je kromme honda op het honda forum
iedereen afzeiken en overal commentaar op geven dan zal 9 van de 10 op deze forum blij zijn lamzak furious3 furious3 stars


Hij zit al op het Honda-forum helaas, daar is het merendeel 'm ook al zat heb ik de indruk. Negeren werkt niet geloof ik.... Wie weet rijdtie volgend jaar op een GS dozey
Naar boven
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 8:03    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
.... Wie weet rijdtie volgend jaar op een GS dozey



Daar krijgt ie een standbeeld ! laugh3

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 14:15    Onderwerp: Reageer met quote

Bongo, die tanktas wil iedereen! De motor moeten ze willen laugh
Ik rij er ook net zo lief op door hoor, dus de tas gaat niet weg voor de motor weg is.
Enne, ik rij al een hoda erbij undecided , een XR. Lijkt dus meer aan de persoon dan aan Honda te liggen Smile Ook Gerben rijd er een XR naast (als ie de moeite nog neemt om hem te starten nu hij een LC8 rijd grin3 )

Tutu, motortje verkoopt inderdaad niet makkelijk, maar ik heb echt geen haast want ik ga er toch spijt van krijgen.. Dat weet ik nu al.

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

speedyves schreef:
Bongo, die tanktas wil iedereen! De motor moeten ze willen laugh
Ik rij er ook net zo lief op door hoor, dus de tas gaat niet weg voor de motor weg is.
Enne, ik rij al een hoda erbij undecided , een XR. Lijkt dus meer aan de persoon dan aan Honda te liggen Smile Ook Gerben rijd er een XR naast (als ie de moeite nog neemt om hem te starten nu hij een LC8 rijd grin3 )

Tutu, motortje verkoopt inderdaad niet makkelijk, maar ik heb echt geen haast want ik ga er toch spijt van krijgen.. Dat weet ik nu al.


Ook ik heb er een Honda naast... speechless

book2 maar welke....??



IMG_0071b.JPG
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  34.66 KB
 Weergegeven:  5959 keer

IMG_0071b.JPG


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 14:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is nou een VTR1000/sp1/sp2 of Zwaar verbouwde Varadero, verder ken ik geen honda's die dat blok gebruiken!
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 19:53    Onderwerp: Reageer met quote

speedyves schreef:
Dat is nou een VTR1000/sp1/sp2 of Zwaar verbouwde Varadero, verder ken ik geen honda's die dat blok gebruiken!


De vraag was idd niet al te moeilijk. Het is een SP1. Na het spuiten enzzz. zet ik er wel weer eens een piccie op,ok?
10 april as. ga ik hem voor het eerst uitlaten op Assen (nieuwe baan). Verder meer Assen, Zolder en Spa tongue

Gr Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2006, 20:01    Onderwerp: Reageer met quote

ja, ook ik heb enkele Honda's gehad (Transalp, 2x VFR 750, Blackbird)
en ja, je gaat spijt krijgen van een eventuele verkoop van de LC8.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif