lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

crash
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 11:40    Onderwerp: crash Reageer met quote

Zondag een vrij zware crash gehad met de SM.........Blij dat ik hier nog ben, heb nog net met mijn hoofd een boom geschampt, de schors zat in de barsten van de helm. Voor de rest enkele gekneusde ribben en een enkel met gescheurde ligamenten, alle nekspieren die pijn doen en hier en daar enkele blauwe plekken en aan de handen kleine schaafwondjes te wijten aan crosshandschoenen die uitgevlogen zijn.
Ik ben dus enkele weken out !

De SM ziet er minder goed uit, demper links staat loodrecht omhoog, Y- stuk is dus ook krom.
Koplamp is weg ( was in een veld beland waar een 40 cm hoog gras staat )
Spatbord vooraan,kapje rond koplamp+bevestiging waar pinkers opstaan en houder van tellerunit. Plastiek achteraan,koppelingspomp gebroken,stuur krom,zijpaneel van tank, remhendel en schakelpookje.Dan nog tal van kleine andere dingen.
Nog bij thuiskomst gezien, de voorvork dichtingen defect door te hard aangespannen op de aanhanger denk ik

als iemand nog iets liggen heeft hoor ik het wel.

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

OEF, beterschap.

Doe eerst maar eens jezelf opknappen denk ik!
sterkte

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Erik 990 SMT



Geregistreerd op: 28-10-2009
Berichten: 292

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

Sterkte ! Eerst zelf maar weer heel worden, de rest komt later wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor het medeleven thumbsup
De zoektocht naar onderdelen is reeds begonnen, tijd genoeg om te surfen nu....
De automobilist die het nodig vond om in een blinde bocht over de helft te komen rijden en me zo te verrassen wil ik bij deze ook bedanken maar waarschijnlijk is de kans klein dat hij dit leest natuurlijk.
Na een tankslapper die ik alleen ken uit de video's van de isle of man TT kwam ik op de grond terecht en daarna anderhalve meter lager in een weiland met 30 cm gras.
De ktm vond ik niet meteen terug, blijkbaar was deze na de schuiver terug op zijn wielen terechtgekomen en nog een eind het veld ingerold !
Tanktas was helemaal van de bodem gescheurd en alle inhoud lag tussen het gras, nadat 2 motoren gestopt waren en de ktm weer boven hielpen heeft iemand dan mijn nr gebeld en na een keer of 5 vond ik gsm en nog andere dingen terug waaronder mijn mapje met de papieren.(gelukkig)

Blij dat in m'n Spidi pak en rugbeschermer aanhad, het pak is op de rug helemaal opengereten.

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 20:51    Onderwerp: Reageer met quote

beterschap...... wel eigenlijk sta ik daar niet van te kijken want het is werkelijk ongelofelijk hoeveel belgen ( niet discriminerend bedoeld ) er aan de verkeerde kant van de weg rijden of vet over de lijn komen....

oja ik heb nog de originele dempers en stuur voor je liggen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 21:30    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
beterschap...... wel eigenlijk sta ik daar niet van te kijken want het is werkelijk ongelofelijk hoeveel belgen ( niet discriminerend bedoeld ) er aan de verkeerde kant van de weg rijden of vet over de lijn komen....

oja ik heb nog de originele dempers en stuur voor je liggen....


Stuur heb ik interesse voor, nog even checken of het wel echt krom is want de vork zit verdraaid in de kroonplaten, maar ik denk het wel zo op het eerste zicht.
Origin. dempers heb ik ook nog, maar dat zie thumbsdown ik niet zo zitten.
Dan moet alle slangentroep weer monteren en afstelling veranderen, heb al iets op het oog ondertussen.

_________________
mvg Benny

SM 950


Laatst aangepast door Benny op Wo, 30 Mei. 2012, 10:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 21:49    Onderwerp: Reageer met quote

Jij hebt nog geluk gehad dat je't na kan vertellen Benny...veel succes met de revalidatie en het opknappen van je machine.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Freebert schreef:
Jij hebt nog geluk gehad dat je't na kan vertellen Benny...veel succes met de revalidatie en het opknappen van je machine.


klopt er stonden er andere in de krant en op het nieuws na het weekend, mijn moeder heeft tegen mijn dochtertje van 3 gezegd dat papa zijn motor moet verkopen...en tegen mij ook natuurlijk.
Maar ik denk er niet aan .

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Di, 29 Mei. 2012, 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

Auw!

Veel beterschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Blackbert



Geregistreerd op: 30-3-2009
Berichten: 721
Woonplaats: aan de rand van het bos

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Mei. 2012, 8:20    Onderwerp: Reageer met quote

Benny schreef:
... mijn moeder heeft tegen mijn dochtertje van 3 gezegd dat papa zijn motor moet verkopen...


Ik geloof dat ik eens een klapke zou doen met mijn moeder ...

Spoedig herstel trouwens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Mei. 2012, 9:48    Onderwerp: Reageer met quote

Blackbert schreef:
Benny schreef:
... mijn moeder heeft tegen mijn dochtertje van 3 gezegd dat papa zijn motor moet verkopen...


Ik geloof dat ik eens een klapke zou doen met mijn moeder ...

Spoedig herstel trouwens.


bah ik ben het al gewoon, ze is er nog maar 22 jaar tegen dat ik met de motor rijd grin .

oh ja, iemand ervaring met motoparts online, goed of slecht ?

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
zappa



Geregistreerd op: 3-2-2012
Berichten: 243

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Mei. 2012, 19:56    Onderwerp: Reageer met quote

hola, Benny, toch wel even op 't nippertje geweest speechless

Vlug herstel voor uzelf in de eerste plaats en ook je sm terug in orde.


mr wheely schreef:
. wel eigenlijk sta ik daar niet van te kijken want het is werkelijk ongelofelijk hoeveel belgen ( niet discriminerend bedoeld ) er aan de verkeerde kant van de weg rijden of vet over de lijn komen....

..


Bwah, Nederlanders durven dat ook hoor wink3 vorige winter recht op een dikke boom aan 't afstevenen omdat er iemand waarschijnlijk niet direkt de juiste knopje op de gsm vond? en al aan mijn kant van de baan tot tegen de grasdallen aan't rijden was, en ik op die grasdallen sad3 verder kon ik niet uitwijken vanwege die dikke boom worried2 juist moto iets naar rechts kunnen kantelen om geen slag op m'n stuur te krijgen en BAF met z'n spiegel tegen m'n bil = dikke buil en hij weg..... evil gelukkig is de moto stabiel rechtuit blijven rijden en ben ik ook niet ten val gekomen alleen ne goede deuk in mezelf uhoh2


Je zou allicht heel de tijd met een camera op 't stuur moeten rijden om de vluchtmisdrijvers te slim af te zijn !

_________________
smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)

Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Wo, 30 Mei. 2012, 23:47    Onderwerp: Reageer met quote

het eerste onderdeel is reeds besteld, de koppelingspomp. nieuw gevonden op e-bay voor 167 eurotjes inc. verzending.
De rest geneest vanzelf, de sm niet en dat is jammer....

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 31 Mei. 2012, 5:03    Onderwerp: Reageer met quote

Benny schreef:
het eerste onderdeel is reeds besteld, de koppelingspomp. nieuw gevonden op e-bay voor 167 eurotjes inc. verzending.
De rest geneest vanzelf, de sm niet en dat is jammer....


niet verzekerd ?????

hier heb ik al vele malen mijn onderdelen gevonden.........

www.boonstraparts.nl

http://motoren.marktplaats.nl/motoren-schademotoren/563657281-ktm-950-supermoto-bj-2008.html?return=eJw1jVEKwyAQRO8SSD4TNQRaQyjNTSSxRNS4uCstLb17tU2%2F9r3ZgVGSy5eRbETJT1xWqFVctnEjAtl1NoDeW6%2BiJXBKEba7636VFja4PNzEmxUnCnV%2F5XU%2FQ8rAMqwmQwngCBxleJqsM95W%2FPfpePvS25PX0SxZ7T2rJV%2BLQbDzwL4XE%2BjoQxmbA5YB0QCkiVXj%2BwOxvz1Q&df=1&fta=eNotj9GOgyAQRf%2BFZPsMCIsO8Rf6CwZFu6RaJgKt2ab%2FvoPZl8nJTHLPHQcG3glaYGVfh6dbE7MJugbYsfbi4lOfIwiLBbj1ASwiwZrhN6BNi0%2F1lmm1ITzKNu9hsvcX3PP2JXmnOc1UcN63mKONKYC8IJaeV4kChu42MxsoJAEpgz%2FtRgCToptbvaiDoB2dEgRq0kY7gnb04vsEpZepIZCL6bwhMN3o5UKgp8b4scYJSs4RnU%2FDOj9u%2Bacaef0S2OaOoZYgrz9bSGDuxez1H5%2FMOuDw%2Fnz%2BALNvWrI%3D&fta_ind=2&fs=1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Benny



Geregistreerd op: 8-10-2009
Berichten: 462
Woonplaats: Vlaanderen

BerichtGeplaatst: Do, 31 Mei. 2012, 8:22    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
Benny schreef:
het eerste onderdeel is reeds besteld, de koppelingspomp. nieuw gevonden op e-bay voor 167 eurotjes inc. verzending.
De rest geneest vanzelf, de sm niet en dat is jammer....


niet verzekerd ?????

hier heb ik al vele malen mijn onderdelen gevonden.........

www.boonstraparts.nl

http://motoren.marktplaats.nl/motoren-schademotoren/563657281-ktm-950-supermoto-bj-2008.html?return=eJw1jVEKwyAQRO8SSD4TNQRaQyjNTSSxRNS4uCstLb17tU2%2F9r3ZgVGSy5eRbETJT1xWqFVctnEjAtl1NoDeW6%2BiJXBKEba7636VFja4PNzEmxUnCnV%2F5XU%2FQ8rAMqwmQwngCBxleJqsM95W%2FPfpePvS25PX0SxZ7T2rJV%2BLQbDzwL4XE%2BjoQxmbA5YB0QCkiVXj%2BwOxvz1Q&df=1&fta=eNotj9GOgyAQRf%2BFZPsMCIsO8Rf6CwZFu6RaJgKt2ab%2FvoPZl8nJTHLPHQcG3glaYGVfh6dbE7MJugbYsfbi4lOfIwiLBbj1ASwiwZrhN6BNi0%2F1lmm1ITzKNu9hsvcX3PP2JXmnOc1UcN63mKONKYC8IJaeV4kChu42MxsoJAEpgz%2FtRgCToptbvaiDoB2dEgRq0kY7gnb04vsEpZepIZCL6bwhMN3o5UKgp8b4scYJSs4RnU%2FDOj9u%2Bacaef0S2OaOoZYgrz9bSGDuxez1H5%2FMOuDw%2Fnz%2BALNvWrI%3D&fta_ind=2&fs=1


verzekerd ? Zonder tegenpartij zal dat moeilijk worden denk ik.Of bedoel je een soort van omnium verzekering, weet zelfs niet of dat kan hier bij ons en dan nog op een motor uit 2005, ik denk niet dat dit mogelijk is.

interessante link trouwens.

thanx

_________________
mvg Benny

SM 950
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif