lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Gevraagd: Set Continental TrailAttack

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Qua Patet Orbis



Geregistreerd op: 24-10-2011
Berichten: 83
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

BerichtGeplaatst: Do, 22 Mrt. 2012, 22:41    Onderwerp: Gevraagd: Set Continental TrailAttack Reageer met quote

Hallo LC8-ters

Heeft iemand toevallig, voor een leuke prijs,nog een set conti trail attack liggen in goede staat voor de adventure?
Ik ben benieuwd hoe dat rijdt ( na goede verhalen erover te hebben gelezen)maar heb geen zin om de volle bak te betalen als het niet bevalt.
Dat zou zonde zijn.

Alvast bedankt en ik hoor het graag..

Gr.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
snicker



Geregistreerd op: 6-11-2009
Berichten: 112
Woonplaats: de Wijk

BerichtGeplaatst: Do, 22 Mrt. 2012, 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ze ook en ze bevallen prima.
Bij nat weer moet je voorzichtig zijn, de grip is dan niet super maar bij droog weer, fantastisch!
Levensduur ongeveer 12.500 km.
In het onverharde heb je er niet veel aan maar ik ben 99% asfaltrijder.

Bij Gebben motoren hebben ze een 990 Adv staan met Trail Attacks, ga je toch een proefrit maken?

En anders schaf je ze gewoon aan en als ze niet bevallen neem ik zo voor schijtweinig van je over grin

Groet'n
Wim aka snicker

_________________
Liever een slippertje dan een schuiver
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Za, 24 Mrt. 2012, 18:00    Onderwerp: Reageer met quote

snicker schreef:
Ik heb ze ook en ze bevallen prima.
Bij nat weer moet je voorzichtig zijn, de grip is dan niet super maar bij droog weer, fantastisch!

Wat bedoel je met voorzichtig zijn bij nat ??
Minder grip dan de ori Pirelli's of hetzelfde ??

Ik ben ook weer eens toe aan een stel nieuwe bandjes, ik wel iets anders proberen dan de Pirelli's.

Maar ik heb tot hier toe nog niets overtuigend gehoord of gelezen wat mij een andere band zou doen verkiezen tegenover de Pirelli.
Het enige wat mij als minpunt opvalt aan de Pirelli is dat de voorband bij nat wegdek wel eens durft schuiven, en dat dan zonder waarschuwing.
Dat maakt de band nogal onbetrouwbaar, maar ik lees dat ook over de Conti's, en over de Scorpion trail van Pirelli.

_________________
RON



'23 890 SMT



Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Ma, 26 Mrt. 2012, 23:20    Onderwerp: Reageer met quote

Op mijn wielen zit een setje.

Het zijn inderdaad behoorlijk goeie asfaltbanden met bijna eindeloos grip; ik heb op de GS destijds anderhalve set op gereden. Maar ook hebben ze een paar minpuntjes; ik vind de scheidingslijn wel/geen grip erg dun, en met veel losse troep op de weg lopen de prestaties ook een aardig eind terug. Ik heb dus opzich een lichte voorkeur voor allroadbanden, maar ik hoef zeker niet perse van de TA's af.

Als het je de moeite waard is om ze eraf te halen en een ander setje banden erop te lepelen dan wil ik er wel eens over denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Qua Patet Orbis



Geregistreerd op: 24-10-2011
Berichten: 83
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Mrt. 2012, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

DaBit, bedankt voor je aanbod thumbsup aardig van je...
Ik weet niet hoeveel profiel er nog opzit bij jouw TA's maar Ik ga eind mei een lange trip maken naar de vogezen en zwarte woud dus veel asfalt vreten daar laugh

Ik weet niet hoe hard de scorpions slijten maar met 50% achter en 60% voor denk ik dat ik die trip niet ga redden.
Anders bestel ik maar gewoon een nieuwe set TA's.

Gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Wo, 28 Mrt. 2012, 23:14    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij is er nog wel aardig wat over van het nieuw-profiel.

Als je serieus interesse hebt om helemaal naar het verre Oss af te reizen, daar mijn bandjes te wisselen (zorg ik er wel voor dat er een setje verse klaar staan) en de TrailAttacks mee te nemen tegen een redelijke vergoeding (online-bandenboer-prijs minus slijtage minus forumkorting ofzoiets), dan wil ik best eens meten en plaatjes schieten voor je.

Maar niet dat ik het niet wil ofzo (heb zelf liever allroadbanden, dus dit is opzich wel een mooie kans), maar persoonlijk zou ik dan eerder gewoon een vers setje kopen. 't zijn bepaald geen slechte bandjes en in het ergste geval weet je wat je 10000km later niet moet kopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Qua Patet Orbis



Geregistreerd op: 24-10-2011
Berichten: 83
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Mrt. 2012, 11:28    Onderwerp: Reageer met quote

Nogmaal bedankt voor het aanbod maar het is ivm tijdgebrek mij toch wat teveel gereis en gedoe om alles eraf te halen en nieuwe op te zetten en heb toch maar besloten om bij mezelf een nieuwe set erop te laten zetten ivm een lange reis eind mei.
Dit kost minder tijd en evenveel geld thumbsup

Gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Mrt. 2012, 14:01    Onderwerp: Reageer met quote

Gelijk heb je, had ik ook gedaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
pepdeze



Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 164
Woonplaats: ijsselstein

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Mrt. 2012, 15:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb op de dienst Varadero met Trail Attacks gereden en de mindere grip bij nat onderschrijf ik niet. Ik vind het een band die het bij extremen erg goed blijft doen. Vind het een prettiger bandje dan Brugstenen die er standaart onder zaten.

Jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ivanbase



Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 631

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Mrt. 2012, 16:04    Onderwerp: Reageer met quote

bij droog is de trail zwel als de roadattack een wereldband, maar bij natte weg ... goede grip en dan bij wat sneller bochtenwerk plots weg zonder waarschuwing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif