lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Hij is binnen...!!!!!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jan. 2005, 23:14    Onderwerp: Reageer met quote

Hi D,

tnxs voor het plaatje. Heb de dealer inmiddels de vraag voorgelegd via de mail?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Jan. 2005, 23:22    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
Hi D,

tnxs voor het plaatje. Heb de dealer inmiddels de vraag voorgelegd via de mail?!


Misschien zit dat plaatje weer niet op een vroege 2005,
KTM voert veranderingen niet per kalenderjaar in,
maar eigenlijk het hele jaar door.

Groet Daan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 4:45    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:
Bedankt !

ff snel !

Ik heb er nog meer !

jongens ziet er prima uit,die adventures,vraagje hoe zit het met de service van jullie dealer, moto2000 toch. ben wel benieuwd,moet ik nu ook naartoe,want axel heefd geen ktm dealerschap meer zal binnenkort eens binnen springen.heefd hij ze ook op voorraad die adventure b.v.d.
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

M2000 heeft nomaal wel een demo LC8 maar volgens mij is deze verkocht. Er stond de 21e nog een verkochte 2005 LC8 S.
Verder volgens mij een duke en wat cross stuff.

Een eind weg maar de moeite waard deze dealer!
Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Gast






BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 16:04    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Tutu"]M2000 heeft nomaal wel een demo LC8 maar volgens mij is deze verkocht. Er stond de 21e nog een verkochte 2005 LC8 S.
Verder volgens mij een duke en wat cross stuff.

Een eind weg maar de moeite waard deze dealer!
Reinier[/quote
heb ook op zijn site gekeken op internet maar daar is niet veel te zien over ktm alleen factory pics en geen showroom plaatjes of tweedehands ktm motoren jammer
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 18:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ze hebben het 'te druk' om de site bij te werken. Mijn ingeruilde Edwards staat er ook niet op. In okober ingeruild.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Daan en ik gaan naar Brouwer. Beetje een losse mentaliteit en een echt dorpzaakje, maar ik wordt er wel altijd super geholpen.
Heeft vaak snel een oplossing liggen (bijv effe onderdelen ergens van een demo ofzo afhalen) zodat je altijd weer snel onderweg bent en niet je motor 2 weken kwijt.

je moet wel tijd hebben voor een bakkie koffie, en op zaterdagmiddag is het druk (met crossjongetjes).

Ook over Paashuis heb ik goede reakties gehoord. en WPM motors in Lochem schijnt ook goed te zijn (maar is officieel geen 950 dealer geloof ik).

het hangt er natuurlijk erg van af waar je woont!
grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 22:23    Onderwerp: z Reageer met quote

Het is dat je het er net over hebt, DR Bean die losse mentaliteit van Brouwer dus.
Ik kom er net vandaan, de eerste rep poging van mijn kopp bediening
was nl mislukt, (alleen maar Oring om de cup wisselen bleek niet afdoende) ze hebben vandaag als een speer een compleet setje, (zuigertje met huis) opgehaald in nijkerk waar nog een frame met delen van een gecraschte LC8 lag. (is volgens mij die van KT Max geweest)
Volgens mij heeft Erwin destijds dat blok gehad,(garantie gevalletje)

Ik kwam daar om 1700 uur aan, en om 1800 uur weer met een gerepareerde kopp naar huis!

Enne, niet in de showroom wachten, maar lekker meekijken/helpen met de monteur laugh2

Daan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 27 Jan. 2005, 23:48    Onderwerp: Reageer met quote

psies.. het duurt effe voordat ze het probleem erkennen/onderkennen, maar als dat zo is dan wordt er ook echt werk van gemaakt voor je. En zu sturen je niet naar huis met de mededeling bel nog maar eens, misschien is ie overmorgen wel af...

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gast






BerichtGeplaatst: Vr, 28 Jan. 2005, 4:07    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
Ze hebben het 'te druk' om de site bij te werken. Mijn ingeruilde Edwards staat er ook niet op. In okober ingeruild.

kijk dat bedoel ik hebben ze wel onderdelen in voorraad bij m2000 dat is en blijft een probleem bij de meeste dealers te veel verschilende merken is bij de meeste grote dealers een probleem
Naar boven
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Jan. 2005, 4:22    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
Ze hebben het 'te druk' om de site bij te werken. Mijn ingeruilde Edwards staat er ook niet op. In okober ingeruild.


moeten ze toch tijd voor maken,de meeste zoeken op internet naar dealers, en ktm komt niet zo goed uit de bus op zijn site, is toch wel belangrijk is je eerste reclame
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Feb. 2005, 22:21    Onderwerp: Re: spritzschutz Reageer met quote

Daan schreef:
Oeps! (plaatje vergeten)


Heb met een felle zaklamp eens onder het balhoofd gekeken en wat blijkt! Er zit inderdaad een postzegel van plastic aan de achterzijde van het balhoofd. Tis nie veul!!
Dacht meer dat het zoiets moest zijn:


kost in USA $30,00 (ca. €22,50)

Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Feb. 2005, 22:40    Onderwerp: Re: spritzschutz Reageer met quote

Tutu schreef:
Daan schreef:
Oeps! (plaatje vergeten)


Heb met een felle zaklamp eens onder het balhoofd gekeken en wat blijkt! Er zit inderdaad een postzegel van plastic aan de achterzijde van het balhoofd. Tis nie veul!!
Dacht meer dat het zoiets moest zijn:


kost in USA $30,00 (ca. €22,50)

Reinier


Die hoef je niet uit de usa laten komen hoor, de uitvinder en producent hiervan is een duitser, (zie duitse forum).
Hij heeft er inmiddels al zo,n 200 van verkocht las ik laatst!

Toch ben ik van plan om die postzegel ook te monteren, (erbij dus)
en de sprizschutz tegen de radiator wat in te korten, zodat er toch maximaal koelwind doorheen gaat!

Tevens heb ik de ralley radiateur bescherming van sommer besteld,
die laat nl meer lucht door als de originele!

Want voor diegenen die nog niet met de LC8 in de zomer hebben gereden:

HET IS EEN HEETHOOFD!!!!!!! devil

Groet Daan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Feb. 2005, 22:53    Onderwerp: Re: spritzschutz Reageer met quote

Daan schreef:
Tutu schreef:
Daan schreef:
Oeps! (plaatje vergeten)


Heb met een felle zaklamp eens onder het balhoofd gekeken en wat blijkt! Er zit inderdaad een postzegel van plastic aan de achterzijde van het balhoofd. Tis nie veul!!
Dacht meer dat het zoiets moest zijn:

kost in USA $30,00 (ca. €22,50)

Reinier


Die hoef je niet uit de usa laten komen hoor, de uitvinder en producent hiervan is een duitser, (zie duitse forum).
Hij heeft er inmiddels al zo,n 200 van verkocht las ik laatst!

Toch ben ik van plan om die postzegel ook te monteren, (erbij dus)
en de sprizschutz tegen de radiator wat in te korten, zodat er toch maximaal koelwind doorheen gaat!

Tevens heb ik de ralley radiateur bescherming van sommer besteld,
die laat nl meer lucht door als de originele!

Want voor diegenen die nog niet met de LC8 in de zomer hebben gereden:

HET IS EEN HEETHOOFD!!!!!!! devil

Groet Daan!



Oohhh,..ik had niet in de gaten dat het dezelfde plaat was als die van Schradt?
Dat het een heethoofd is wist ik al want zelfs bij 2 gr boven nul draait de fan alsof ie in de woestijn zat lipsrsealed2
Dat beloofd wat in de 'Sommer'.
Ik vind de radiatorgrill in het KTM-Sommerboek erg mooi en zit er ook aan te denken deze te kopen. Komt toch i/p/v dat originele afdruiprek, of niet???

Reinier


Laatst aangepast door Tutu op Wo, 2 Feb. 2005, 23:15, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 12 Feb. 2005, 1:57    Onderwerp: Reageer met quote

ff wat anders !

Ik had nog niet de gelegenheid gehad om wat met de de LC8 te gaan rijden, behoudens dan het ritje vanuit zeeland bij aflevering 3 weken geleden.

Druk met werk, verbouwen thuis en een 7-daagse storingsdienst daarop volgend maaktte het even uitgesloten.

Vandaag dan eindelijk weer de kontactsleutel om kunnen draaien, had voor mezelf een middagje sturen gepland ( 3 uurtjes verlof),...er stond pas 210km op de teller !

Ritje gemaakt vanaf mijn woonplaats naar Schoonhoven, daar de lekdijk op gedraaid en pas bij Wijk Bij Duurstede er weer vanaf.
Verder helemaal binnendoor weer terug richting mijn huisadres !

BIG_SMILE !!!!....wat een prachtige en heerlijke apparaat is dit die LC8 !! pleased pleased pleased ...Vrooaaappppp,.vroooaaaapppp !!!.....rustig Theo,...niet verder als die 6000revs de eerste duzend kilometers ! thumbsdown

De RSV Mille factory is al bijna vergeten ! uhoh

Morgen Regen verwacht,...toch nog maar een stukkie brommen,...hij is niet van suiker,...aan pekel en vorst heb ik wel een hekel, dan mag ie niet buiten spelen van de baas ! tongue3 !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif