Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wilfred l. Gast
|
Geplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 22:06 Onderwerp: wie heeft zijn motor te koop gezet? |
|
|
Zag op marktplaats een Ktm adventure S te koop staan, met stickers van het lc 8 forum.
Wie gaat er een andere motor kopen?
Wilfred |
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 22:21 Onderwerp: |
|
|
Oké dan....je kunt ook niets meer stiekum doen
heb zin in een Dakar S-je
|
|
Naar boven |
|
|
Noppie
Geregistreerd op: 4-1-2005 Berichten: 155
|
Geplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 23:10 Onderwerp: |
|
|
Ja dat krijg je nou. De groep is klein dus je bent snel gespot
Maar een 2006 dakar S is wel erg mooi!
Suc6 met de verkoop!
Grtzz |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 23:27 Onderwerp: |
|
|
Je gaat voor ABS??
Kan ik me best voorstellen ,mooie optie
Groet Johan |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
Geplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 23:41 Onderwerp: |
|
|
Johan schreef: | Je gaat voor ABS??
Kan ik me best voorstellen ,mooie optie
Groet Johan |
Die abs kan veel compacter en goedkoper!
Gewoon je remslangen voor de helft doorsnijden,
als je dan te hard remt, dan knappen ze, en kan je wiel niet blokkeren
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Ma, 12 Dec. 2005, 0:05 Onderwerp: |
|
|
Zoals het nu lijkt komt de S zonder ABS en kan niet als optie besteld worden. KTM kent immers geen optielijst |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Ma, 12 Dec. 2005, 2:00 Onderwerp: |
|
|
Tutu schreef: | Oké dan....je kunt ook niets meer stiekum doen
heb zin in een Dakar S-je
| zou motor 2000 hem niet willen overnemen
dan heefd hij ook eens een 2de hands ktm |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Ma, 12 Dec. 2005, 19:47 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | Johan schreef: | Je gaat voor ABS??
Kan ik me best voorstellen ,mooie optie
Groet Johan |
Die abs kan veel compacter en goedkoper!
Gewoon je remslangen voor de helft doorsnijden,
als je dan te hard remt, dan knappen ze, en kan je wiel niet blokkeren
Daan |
tsja dat ze daar nou niet aan denken in Oostenrijk
Nog makkelijker: gewoon water ipv remvloeistof
@Reinier veel plezier met je erectie oooops sorry injectiefiets |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 8:46 Onderwerp: |
|
|
KTM Adventure incl ABS € 14.680,-
KTM Adventure S (géén ABS) €14.680,-
Op de "S" kan de ABS niet als optie worden gekozen.
Zelf het erop bouwen wordt kostbaar, de remleidingen, kabelboom, computer en frame zijn anders dan bij de niet "S".
.....Gisteren uit betrouwbare bron vernomen ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 10:03 Onderwerp: |
|
|
Is het frame ook anders??
Of je koopt een gewone en maakt er een S van allicht makkelijker en goedkoper
Groet Johan |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 10:31 Onderwerp: |
|
|
Johan schreef: | Is het frame ook anders??
Of je koopt een gewone en maakt er een S van allicht makkelijker en goedkoper
Groet Johan |
Ja, en dan de delen nieuw kopen van de 2003/2004S, (standaard, bok, vering enz.
Omdat toen de S nog een "echte s"was
Alleen zullen die ABS leidingen naar het voorwiel dan wel te kort zijn.
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 16:16 Onderwerp: |
|
|
Echt S niet echte S,..tsjongejonge
Wat moet je dan wel niet vinden van een Standaard Adventure-tje
Maar het zal iedere keer wel een grapje zijn,..toch
Ik móet een S omdat ik anders met mijn knieen over de grond sleep en de kleur van de S vind ik altijd het mooist. ABS is dan weer minder belangrijk.
ps Hey Burgerking, bij M2000 hebben ze mijn Aprilia van 20.000,00 nog staan |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3649
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 17:22 Onderwerp: |
|
|
Tutu schreef: | Echt S niet echte S,..tsjongejonge
Wat moet je dan wel niet vinden van een Standaard Adventure-tje
Maar het zal iedere keer wel een grapje zijn,..toch
Ik móet een S omdat ik anders met mijn knieen over de grond sleep en de kleur van de S vind ik altijd het mooist. ABS is dan weer minder belangrijk.
ps Hey Burgerking, bij M2000 hebben ze mijn Aprilia van 20.000,00 nog staan |
Ik bedoel het toch niet helemaal als een grapje Tutu.
Ik vind het gewoon jammer dat de "s" zowat elk jaar een tikkie lager wordt
KTM kwam in 2003 met een S aan die ongeevenaard hoog was, gewoonweg het maximale eruit gehaald, en zo hoort het ook,
het is tenslotte een KTM
Zeker in het terrein wordt het toch beperkter, minder grondspeling, minder veerweg om de hele grote klappen op te vangen
Daarbij komt ook nog dat je het kan zien, de fiets is lager/langer geworden.
Ik ben mededaarom nog lang niet van plan om mijn 2003 in te ruilen,
en mocht het zover komen, dan zal ik toch proberen om er een op de oude hoogte te bemachtigen
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Tutu
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 550 Woonplaats: Zeewolde
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 19:32 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Daan schreef: | Tutu schreef: | Echt S niet echte S,..tsjongejonge
Wat moet je dan wel niet vinden van een Standaard Adventure-tje
Maar het zal iedere keer wel een grapje zijn,..toch
Ik móet een S omdat ik anders met mijn knieen over de grond sleep en de kleur van de S vind ik altijd het mooist. ABS is dan weer minder belangrijk.
|
Ik bedoel het toch niet helemaal als een grapje Tutu.
Ik vind het gewoon jammer dat de "s" zowat elk jaar een tikkie lager wordt
KTM kwam in 2003 met een S aan die ongeevenaard hoog was, gewoonweg het maximale eruit gehaald, en zo hoort het ook,
het is tenslotte een KTM
Zeker in het terrein wordt het toch beperkter, minder grondspeling, minder veerweg om de hele grote klappen op te vangen
Daarbij komt ook nog dat je het kan zien, de fiets is lager/langer geworden.
Ik ben mededaarom nog lang niet van plan om mijn 2003 in te ruilen,
en mocht het zover komen, dan zal ik toch proberen om er een op de oude hoogte te bemachtigen
Daan |
|
Dat ze lager worden vind ik in principe ook jammer omdat ik met alle S-en makkelijk bij de grond kan. Toch kan een lagere in het terrein een voordeel geven om soms een voetje aan de grond te kunnen zetten. Verder is het natuurlijk de (ik denk lage) verkoopaantallen dat hij lager MOET worden. Er kunnen er maar weinig op weg. De Standaard vind ik niet mooi omdat hij wat weg heeft van een hyena natuurlijk ook de kleinere medemens wil een KTM, dus deze is hiermee "gered'.
Ik heb ooit eens de vraag gesteld of de lage S omgebouwd kan worden naar de échte (daar heb je hem weer) S. Dit schijnt een dure grap te zijn. Voor en achter vering moet dan vervangen worden. Wellicht ook je jiffy en middenbok???!
Voor de gemiddelde rijder is de verings capaciteit van de huidige S-en voldoende. Zo niet,...dan pak je straks de 185 kg 950 Super Enduro R,..die is nog goedkoper ook, schijnt!!
Sorry dat we wat offtopic gaan.... |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 19:49 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij heeft Wilfred de Adventure naar de oude "S" hoogte laten brengen.
zie: http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=154&postdays=0&postorder=asc&start=30
Misschien kan Wilfred tekst en uitleg geven wat er dan gedaan moet worden en wat het gaat kosten ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
|