lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

wie heeft zijn motor te koop gezet?
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wilfred l.
Gast





BerichtGeplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 22:06    Onderwerp: wie heeft zijn motor te koop gezet? Reageer met quote

Zag op marktplaats een Ktm adventure S te koop staan, met stickers van het lc 8 forum.
Wie gaat er een andere motor kopen?

Wilfred
Naar boven
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

Oké dan....je kunt ook niets meer stiekum doen wacko

heb zin in een Dakar S-je
thinking2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Noppie



Geregistreerd op: 4-1-2005
Berichten: 155

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dat krijg je nou. De groep is klein dus je bent snel gespot tongue2


Maar een 2006 dakar S is wel erg mooi! thumbsup thumbsup


Suc6 met de verkoop!



Grtzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 23:27    Onderwerp: Reageer met quote

Je gaat voor ABS??
Kan ik me best voorstellen ,mooie optie thumbsup

Groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Dec. 2005, 23:41    Onderwerp: Reageer met quote

Johan schreef:
Je gaat voor ABS??
Kan ik me best voorstellen ,mooie optie thumbsup

Groet Johan


Die abs kan veel compacter en goedkoper!

Gewoon je remslangen voor de helft doorsnijden,
als je dan te hard remt, dan knappen ze, en kan je wiel niet blokkeren wink3

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Dec. 2005, 0:05    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals het nu lijkt komt de S zonder ABS en kan niet als optie besteld worden. KTM kent immers geen optielijst shocked2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Dec. 2005, 2:00    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
Oké dan....je kunt ook niets meer stiekum doen wacko

heb zin in een Dakar S-je
thinking2
zou motor 2000 hem niet willen overnemen
dan heefd hij ook eens een 2de hands ktm laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
burgerking



Geregistreerd op: 4-9-2005
Berichten: 420

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Dec. 2005, 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Johan schreef:
Je gaat voor ABS??
Kan ik me best voorstellen ,mooie optie thumbsup

Groet Johan


Die abs kan veel compacter en goedkoper!

Gewoon je remslangen voor de helft doorsnijden,
als je dan te hard remt, dan knappen ze, en kan je wiel niet blokkeren wink3

Daan


laugh laugh laugh
tsja dat ze daar nou niet aan denken in Oostenrijk

Nog makkelijker: gewoon water ipv remvloeistof tongue3

@Reinier veel plezier met je erectie oooops sorry injectiefiets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 8:46    Onderwerp: Reageer met quote

KTM Adventure incl ABS € 14.680,-

KTM Adventure S (géén ABS) €14.680,-

Op de "S" kan de ABS niet als optie worden gekozen.

Zelf het erop bouwen wordt kostbaar, de remleidingen, kabelboom, computer en frame zijn anders dan bij de niet "S".

.....Gisteren uit betrouwbare bron vernomen ! wacko

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 10:03    Onderwerp: Reageer met quote

Is het frame ook anders??
Of je koopt een gewone en maakt er een S van allicht makkelijker en goedkoper

Groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 10:31    Onderwerp: Reageer met quote

Johan schreef:
Is het frame ook anders??
Of je koopt een gewone en maakt er een S van allicht makkelijker en goedkoper

Groet Johan


Ja, en dan de delen nieuw kopen van de 2003/2004S, (standaard, bok, vering enz.

Omdat toen de S nog een "echte s"was thumbsup

Alleen zullen die ABS leidingen naar het voorwiel dan wel te kort zijn.

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

Echt S niet echte S,..tsjongejonge dozey dozey
Wat moet je dan wel niet vinden van een Standaard Adventure-tje
Maar het zal iedere keer wel een grapje zijn,..toch

Ik móet een S omdat ik anders met mijn knieen over de grond sleep en de kleur van de S vind ik altijd het mooist. ABS is dan weer minder belangrijk.

ps Hey Burgerking, bij M2000 hebben ze mijn Aprilia van 20.000,00 nog staan rolleyes4 rolleyes4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 17:22    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
Echt S niet echte S,..tsjongejonge dozey dozey
Wat moet je dan wel niet vinden van een Standaard Adventure-tje
Maar het zal iedere keer wel een grapje zijn,..toch

Ik móet een S omdat ik anders met mijn knieen over de grond sleep en de kleur van de S vind ik altijd het mooist. ABS is dan weer minder belangrijk.

ps Hey Burgerking, bij M2000 hebben ze mijn Aprilia van 20.000,00 nog staan rolleyes4 rolleyes4


Ik bedoel het toch niet helemaal als een grapje Tutu.
Ik vind het gewoon jammer dat de "s" zowat elk jaar een tikkie lager wordt sad3

KTM kwam in 2003 met een S aan die ongeevenaard hoog was, gewoonweg het maximale eruit gehaald, en zo hoort het ook,
het is tenslotte een KTM tongue2

Zeker in het terrein wordt het toch beperkter, minder grondspeling, minder veerweg om de hele grote klappen op te vangen sad3

Daarbij komt ook nog dat je het kan zien, de fiets is lager/langer geworden.

Ik ben mededaarom nog lang niet van plan om mijn 2003 in te ruilen,
en mocht het zover komen, dan zal ik toch proberen om er een op de oude hoogte te bemachtigen wink3

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Daan schreef:
Tutu schreef:
Echt S niet echte S,..tsjongejonge dozey dozey
Wat moet je dan wel niet vinden van een Standaard Adventure-tje
Maar het zal iedere keer wel een grapje zijn,..toch

Ik móet een S omdat ik anders met mijn knieen over de grond sleep en de kleur van de S vind ik altijd het mooist. ABS is dan weer minder belangrijk.


Ik bedoel het toch niet helemaal als een grapje Tutu.
Ik vind het gewoon jammer dat de "s" zowat elk jaar een tikkie lager wordt sad3

KTM kwam in 2003 met een S aan die ongeevenaard hoog was, gewoonweg het maximale eruit gehaald, en zo hoort het ook,
het is tenslotte een KTM tongue2

Zeker in het terrein wordt het toch beperkter, minder grondspeling, minder veerweg om de hele grote klappen op te vangen sad3

Daarbij komt ook nog dat je het kan zien, de fiets is lager/langer geworden.

Ik ben mededaarom nog lang niet van plan om mijn 2003 in te ruilen,
en mocht het zover komen, dan zal ik toch proberen om er een op de oude hoogte te bemachtigen wink3
Daan


Dat ze lager worden vind ik in principe ook jammer omdat ik met alle S-en makkelijk bij de grond kan. Toch kan een lagere in het terrein een voordeel geven om soms een voetje aan de grond te kunnen zetten. Verder is het natuurlijk de (ik denk lage) verkoopaantallen dat hij lager MOET worden. Er kunnen er maar weinig op weg. De Standaard vind ik niet mooi omdat hij wat weg heeft van een hyena thinking natuurlijk ook de kleinere medemens wil een KTM, dus deze is hiermee "gered'.

Ik heb ooit eens de vraag gesteld of de lage S omgebouwd kan worden naar de échte (daar heb je hem weer) S. Dit schijnt een dure grap te zijn. Voor en achter vering moet dan vervangen worden. Wellicht ook je jiffy en middenbok???!

Voor de gemiddelde rijder is de verings capaciteit van de huidige S-en voldoende. Zo niet,...dan pak je straks de 185 kg 950 Super Enduro R,..die is nog goedkoper ook, schijnt!!

Sorry dat we wat offtopic gaan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Di, 13 Dec. 2005, 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij heeft Wilfred de Adventure naar de oude "S" hoogte laten brengen.

zie: http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=154&postdays=0&postorder=asc&start=30

Misschien kan Wilfred tekst en uitleg geven wat er dan gedaan moet worden en wat het gaat kosten !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif