Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ikkyo
|
Geplaatst: Do, 8 Mrt. 2012, 19:04 Onderwerp: Monteren mivv dempers |
|
|
Hallo mensen, vandaag mivv einddempers binnen gekregen voor 990 adventure. Met het monteren kom ik volgende probleem tegen; als ik de dempers op de flens zet en vastzet dan hou ik speling tussen de demper en de pijp. Toen de originele demper met de mivv demper vergeleken, blijkt er bij de oude demper een kleinere rand te zitten dan op de mivv demper. Lijkt wel of er nog een pakking in de oude demper zit. Na ff gepield te hebben om deze eruit te halen, toch maar gestopt.
Heeft iemand hier ervaring mee en klopt het dat ik die oude pakking over moet zetten? Lijkt me wel raar.
Groeten |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Do, 8 Mrt. 2012, 19:43 Onderwerp: |
|
|
Jep, er zit een dichtingsring tussen knalpot en uitlaat. Je kan de oude dichtingen recycleren (uitpeuteren met een schroevendraaier ofzo) of je kan nieuwe ringen bestellen met volgend nummer:
60005005002 (van een Adventure uit 2009, controleer nog even of dat wel compatibel is met de jouwe...) _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
ikkyo
|
Geplaatst: Vr, 9 Mrt. 2012, 0:25 Onderwerp: |
|
|
Onbegrijpelijk dat men bij mivv geen pakkingen bijleverd, zit nl wel alle bouten en moeren (rvs) bij dus waarom geen pakkingen van een paar euries.
Goed, ga morgen wel ff piele cq kloten om de pakking eruit te halen. Zoniet zoek ik er bij mij op de zaak (automaterialen) wel een pakking bij.
Toch bedankt, groeten. |
|
Naar boven |
|
 |
|