Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wcduikertje
|
Geplaatst: Di, 6 Mrt. 2012, 20:39 Onderwerp: koelvloeistof |
|
|
bij warme motor, onafhankelijk van al dan niet draaien ventilator durft er al eens wat koelvloeistof via overloopleiding weglopen
vorige keer 10000km geleden, dan radiatordop eens laten uitblazen (veertje dat erin zit annex rubber dichting) en was dan over tot nu.
waterpompas 30000km geleden vervangen
het is niet dat hij verbruikt, hij laat zijn "teveel" overlopen _________________ kawasaki kx 500, kawasaki zx 10, kawasaki zx 6 ,bmw k75, kawasaki zephyr, kawasaki gtr, suzuki dr 800 en nu de beste motor aller tijden: ktm 950 adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Di, 6 Mrt. 2012, 21:12 Onderwerp: |
|
|
Ik zou beginnen met een nieuwe radiatordop, indien dat niet helpt mag je beginnen vrezen voor een cylinderkop-of voetpakking.
Oja, vooral niet denken omdat je waterpomp al gereviseerd is dat dat probleem daarmee definitief van de baan is...ik zit al aan m'n 3de waterpomp. De eerste revisie ging iets van een 7000km mee, de 2de iets van een 30.000 en de derde (die ik zelf gedaan heb) heeft het tot nu toe het langst uitgehouden. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|