lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

beschadiging ergozadel ktm 950 adv

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Freebert

BerichtGeplaatst: Wo, 29 Feb. 2012, 18:58    Onderwerp: beschadiging ergozadel ktm 950 adv Reageer met quote

Ik heb gemerkt dat mijn ergozadel een miniem scheurtje heeft. Weet iemand hoe dit elegant op te lossen zonder er meteen een rol tape over te kleven?

Kan dit wat gesmolten worden of hoe pak ik dat aan? Zijn er reparatiekits voor te vinden?

zadel.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  62.67 KB
 Weergegeven:  2169 keer

zadel.jpg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo, 29 Feb. 2012, 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of er reparatiekitjes oid zijn.

Ik had zelf een scheurtje van een laars in het zadel, op vergelijkbare plek en heb jhet alsvolgt gerepareerd:

- een klein lapje vergelijkbaar materiaal (skay)
- tubetje SEAMGRIP (verkrijgbaar bij de buitensportzaak = PU-lijm/kit)

stukje er achter/onder gevrot, lijmspul er tussen: zodat het nieuwe stukje aan de achterkant van het oude materiaal gelijmd wordt.

evt. kun je het aan de voorkant/zichtkant met een klein stukje PE plastic afdekken en tijdelijk dicht-trekken (bij grote scheur) met duckt-tape.

(SCHOON en ONGEVERFD plasticzakken-plastic plakt nergens aan: mooi glad anti-vastplak laagje, wat je er na uitharden zo weer afhaalt).

het moet wel 24h uitharden, maar dat spul wordt verschikkelijk sterk en blijft rekbaar.
als het gaatje echt klein is, zou je ook alleen wat van dat spul er achter kunnen doen, maar dan plakt het waarschijnlijk vervelend aan het schuim vast, en dat wordt lelijk: Dus beter een stukje plastic of skay er achter!

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: