lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

De nieuwe adventure?????
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Do, 4 Jul. 2013, 17:04    Onderwerp: Reageer met quote

ha,
misschien weet de keuringscommissie in BE niet dat die meer dan 100 pk hebben omdat KTM zo slim is geweest om die moto's in de regen-modus aan te bieden voor homologatie laugh3

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Bertje



Geregistreerd op: 12-9-2007
Berichten: 134
Woonplaats: Op de Veluwe

BerichtGeplaatst: Do, 4 Jul. 2013, 21:37    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuwe Adventure,

Op deze wijze wil ik mijn eerste ervaringen met de nieuwe 1190 Adventure delen.

Kort voor Pasen is hij afgeleverd en ondertussen zijn we ruim 7.500 km verder. We hebben in de stromende regen een tripje naar Oostenrijk (niet Mattighofen) gemaakt en ondertussen hebben we ook nog deel genomen als Motard aan de Alpe d’Huzes.

Ik ben buitengewoon enthousiast over deze motor. Het is m’n 4e KTM maar deze spant wel de kroon. Toch zijn ook wel wat puntjes van aandacht.

Allereerst de richtingaanwijzer schakelaar daarmee zal ik nooit vrienden worden. Hij geeft me geen gevoel en verplicht me elke keer tot een extra handeling want ik moet mezelf controleren op de display.

Met de spiegels moet ik ook nog aan de gang, kwalitatief prima, ze trillen niet maar ik zie alles behalve diegene die achter me rijd. Heb altijd gereden onder het motto dat je geen bekeuring krijgt voor te hard rijden maar wel voor slecht opletten. Daarom wil ik graag weten wie er achter me rijdt, blauw/wit/rood gestreepte medeweggebruikers etc. maar die ontdek je niet in deze spiegels. Die zitten achter mijn smalle rug.

Om bij het contactslot te komen moet je zowat je mouwen opstropen, zo diep zit dat, verwerf daarom bij de koop tegelijkertijd een verlengde contactsleutel (hoort officieel bij een kofferset).

Klinkt heel raar, maar misschien moet de ketting ingereden worden anders wordt hij “onrond” Overigens twijfel ik aan de kwaliteit van de 1e montage ketting. (moet ik eigenlijk nog eens uitzoeken).

Als laatst een opmerking over de originele KTM GPS steun met één woord “peperkoek”. Zelfs het gaten patroon past niet voor een Garmin 350. Bezint voor je hieraan begint. Wacht nu op een exemplaar van Touratech.

Na deze trips is mijn oordeel over de Conti Trial Attack 2 in tegenstelling tot de Conti Trial Attack 1 zeer positief. De band geeft veel vertrouwen zowel op nat als droog wegdek. Na 7.500 km zit er zeker nog een 2.500 km op. Dat is eigenlijk best veel voor een motor met deze specificatie. Hij is nog niet vierkant maar begint al wel wat optische kenmerken te vertonen. Tijdens het rijden merk ik daar nog weinig van maar ik verwacht dat het eerdaags wel gaat komen. De voorband “cupt” niet en slijt mooi rond.
Over de handling kan ik niets negatiefs bedenken. Beide trips solo gemaakt (in één dag naar Franse Alpen. Idem Oostenrijk). Beladen met twee grote koffers en een tanktas.
Boven de 200 kmh moet je na gaan denken of je nog harder wilt. De motor schenkt je het vertrouwen wel.
Op de Alpe d’Huzes twee dagen lang alleen maar haarspelden gereden (geschat zo’n 600) met allerhande passagiers ervaren, onervaren, grote, kleine, dikke en dunne. Cameramensen, fotograven en verslaggevers zijn veel eisende en onvoorspelbare passagiers maar de 1190 blijft super handelbaar.

In deze “inloopperiode” is er tweemaal een kwartliter olie bij gegaan. Vind ik zeer acceptabel en heb het vertrouwen dat het nog minder gaat worden.

Als er iemand is met meer specifieke vragen stuur maar een PBtje.


Groeten Bertje

_________________
De mooiste weg is een omweg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Aug. 2013, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor het delen van je ervaringen!
V.w.b. je puntjes van aandacht:
De richtingaanwijzerschakelaar; een duidelijk punt is niet aanwezig, daar moest ik ook aan wennen, maar de handeling blijft uiteindelijk toch hetzelfde. De lampjes in het display zitten niet echt duidelijk in het blikveld, dus bij mij duurt het soms ook wat te lang voordat ik het door heb dat ze nog aan staan. . .
De spiegels; voor mij nagenoeg perfect. Dat zal, net zoals windbescherming, iets heel persoonlijks zijn.
De contactsleutel; nu wordt er standaard een lange sleutel geleverd, is dus geen punt meer.
Nog veel plezier gewenst met de 1190, je zal er inmiddels al weer wat km's mee gereden hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bertje



Geregistreerd op: 12-9-2007
Berichten: 134
Woonplaats: Op de Veluwe

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Aug. 2013, 17:56    Onderwerp: Reageer met quote

Even een update. Zes weken geleden klopte ik via dit forum m'n eerste ervaringen met de nieuwe ADV 1190 neer. Ik heb daar onder de kreet "Peperkoek" melding gemaakt van de slechte kwaliteit en bruikbaarheid van de orginele KTM GPS steun.
Het heeft wat moeite gekost want in Malden zijn alle mailboxen vol maar uiteindelijk heb ik hem maar gewoon opgestuurd. Daarop heb ik een reactie ontvangen en ze erkennen dat de steun geen schoonheidsprijs verdiend. Er zijn inmiddels wat aanpassingen gemaakt en er is in een wijziging voorzien zodat er ook een Zumo 350 op kan. Via de dealer komt er een goedmaker en ben ik blij met met m'n GPS steun van Touratech. Verder gaat alles voortreffelijk met m'n 1190 Grey WS.

Gr. Bertje

_________________
De mooiste weg is een omweg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 17 Aug. 2013, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

topic verplaats naar zijn eigen subforum
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Do, 5 Sep. 2013, 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje over de koplamp van de 1190 Adv.
Er zit DRL op en als het goed is gaat de koplamp automatisch aan.
Echter in de mist van afgelopen dinsdagochtend toch moeten stoppen en DRL uitgezet in het menu.
Ik verwacht dan dat DRl uit blijft staan totdat ik het weer aanzet maar dat blijkt automatisch weer teruggezet te worden.

Iemand dit al opgevallen ? Of een oplossing voor ?

thanks,

Kami
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Sep. 2013, 8:47    Onderwerp: Reageer met quote

Het was me wel opgevallen dat de verlichting soms niet aangaat als ik dat al liever wel zou hebben. Dat je zoiets kunt beïnvloeden via het menu wist ik niet.

Ik heb er verder geen aandacht aan geschonken omdat ik denk dat die led/dagrijverlichting beter zichtbaar is in de mist als een gewone koplamp.

Daarnaast heb ik de extra verlichting erop zitten, in echte mist heb ik nog niet gereden het kan natuurlijk zo zijn dat je zelf juist minder zicht hebt in de mist als je de extra lampen aanzet.

Blokkie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daveman



Geregistreerd op: 13-12-2012
Berichten: 44
Woonplaats: Oostende (B)

BerichtGeplaatst: Do, 3 Okt. 2013, 19:06    Onderwerp: Reageer met quote

daveman schreef:
Zijn er hier al Belgen met een 1190 Adventure?

Vraag mij namelijk af wat jullie betaald hebben voor B.I.V. (Belasting op in verkeerstelling)?

150 pk (110kw) is normaal voor nieuwe voertuigen een BIV van 867 euro maar in de motoren en toerisme van enkele maanden terug meen ik gelezen te hebben BIV 123 euro. Dit is dan waarschijnlijk gebaseerd op de 100 pk in de regen en off road stand...

Is er iemand die mij hier duidelijkheid in kan geven?


Om te reageren op mijn eigen vraag...

Heb inmiddels 5500 km op mijn 1190A. De in België geïmporteerde 1190A's zijn voorzien van een mapping die het vermogen beperkt tot 74kw (101 pk). Uiteraard om de belasting bij inschrijving te drukken.

De dealer kan wel zonder problemen deze beperking teniet doen zodat de volle 150 pk's beschikbaar zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Do, 7 Nov. 2013, 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben inmiddels iets verder en heb een stukje geschreven over 7 tot 17k. kilometer.

Na een verslagje van de eerste 7000km kan ik wat meer vertellen over de volgende 10.000 km. Het is wat veel geworden een gevolg van onze beslissing dit jaar twee keer naar de Pyreneeën te gaan. Inmiddels staat de teller na vijf maanden nu totaal op 17.000km. Nogmaals het is een vergelijk tussen mijn vertrouwde GS en deze nieuwe KTM. Ik probeer slechts geïnteresseerden van een objectief oordeel te voorzien. Ik ben nog steeds tevreden met de motor hoewel er natuurlijk wel wat puntjes zijn. Het rijden gaat super, het vermogen is toch wel prettig om te hebben aan de ene kant, maar daagt je aan de andere kant uit tot wat snelheden die soms misschien niet handig zijn. Zonder goede beheersing van de rechterpols zou dat zomaar tot problemen kunnen leiden. Het mindere gewicht t.o.v. de GSA ervaar ik onverwacht toch als heel prettig.

De originele koffers van KTM zijn na een tripje van twee dagen terug naar de dealer gegaan, ik persoonlijk vond het allemaal niet handig en economisch ingericht/gemaakt en het voelde allemaal licht en rommelig aan. Het betrof de zwart/alu koffers. De alu kisten uitvoering die eventueel ook te bestellen zijn, ken ik niet. Ik heb na een flinke zoektocht een set besteld bij Holan in Polen. Nadat alles weliswaar met enige vertraging en communicatie storing binnen was, natuurlijk direct gemonteerd. Een keurige set zwarte alu kisten, lekker stevig en door de kleur zwart ziet het er nog goed uit ook. (is natuurlijk persoonlijk)

De KTM is duidelijk wat minder ruim als de GSA zeker als je met duo een hele dag op pad bent, dan kun je dat toch wel merken. Misschien komt het ook een beetje door de topkoffer die in mijn geval ver naar voren op de motor zit. Het originele verhoogde KTM ruitje geeft een redelijke bescherming, de GPS steun lijkt wat zwakjes maar voldoet prima, GPS zit keurig in je gezichtsveld zonder hinderlijk te zijn. De boordcomputer geeft weliswaar veel informatie, maar ook na gewenning blijven het wat kleine priegelknopjes. Leuk met je zomerhandschoenen maar met dikke gevoerde handschoenen kan de bediening beter. Voor de schakelaar t.b.v. de richtingaanwijzer geldt hetzelfde, het werkt allemaal wel maar die lekkere “lompe BMW flippers” werken echt makkelijker. In de laatste software update is/wordt automatisch uitschakelen van de RAW opgenomen. Het verhoogde (en standaard verwarmde) zadel zit goed, maar niet zo goed dat ik geen bezoek aan de zadelmaker overweeg. Het is te zacht, niet ernstig maar na een rit van 200-300km zit het niet lekker meer. De schakelaar van de verwarming is ronduit waardeloos. (lees rommel) Je kunt niet zien in welke stand het staat omdat de verlichting die de stand aangeeft alleen zichtbaar is in het donker. En helaas voor KTM rij ik 90% van de kilometers bij daglicht. De extra verlichting lijkt wat zwakjes gemonteerd te zijn, maar het blijft ook na 10.000km keurig zitten dus dat is geen punt. De term extra klopt wel, de hoeveelheid extra licht is ook echt extra. Het KTM gelukt 5 maanden na aflevering van een motorfiets van 20k het bestelde en betaalde alarmsysteem aan te sluiten. Dat was niet eerder gedaan omdat ze wisten dat het de accu leeg trok.

De originele uitlaat is inmiddels vervangen voor de als optie leverbare Akrapovic. Het geluid is denk ik niet harder geworden maar wel doffer van toon, het blikkerige van de standaardpijp is weg. Naar mijn mening klinkt het een stuk beter. Overall maakt de motor me wel teveel herrie. Wat mij betreft mag/moet hij stiller.
De als optie gemonteerde HVV werkt prima. De warmte van het blok wordt voor een groot deel afgegeven aan het zadel. Waardoor dit erg warm werd. Hiervoor heeft KTM een modificatie doorgevoerd, te weten een alu isolerend stuk plakfolie onder het zadel. Een beetje een knullige oplossing voor een probleem wat de eerste testrijder er in ongeveer een half uur uit had moeten halen. Het gaat nu een stuk beter maar, een schoonheidsprijs verdient het niet. Zo ook de remleiding voor, die komt bij inveren tegen de valbeugel aan met in ieder geval lakschade aan de beugel als gevolg en later natuurlijk ook beschadiging van de remleiding. Op ADV rider is hier ook melding van gemaakt. Verder vertoonde de originele uitlaat na twee maanden roest en zit er in het originele zadel een vouw in het zitvlak als je er wat langer opzit. De dealer luistert wel maar doet er niets mee. Het is misschien onbelangrijk, maar de fiets is op het moment van de melding 2 maanden oud! Omdat ik een vervangingszadel en uitlaat heb ben ik geneigd het maar te “vergeten”.

Verder heeft de fiets één keer een startprobleem gehad. Nadat hij ’s morgens al slecht aansloeg, sloeg hij na 100mtr. ook gelijk weer af. Na een herstart sloeg hij na 5 seconden gelijk weer af en dit herhaalde zich 3 keer. Daarna heeft hij weer dik duizend kilometer prima gefunctioneerd. Voor het vertrek van de tweede reis naar de Pyreneeën is hij voor de zekerheid wel bij dealer geweest. Volgens “de computer” was er niets mis. Uit voorzorg is de temperatuurmeter van de aangezogen lucht in het filterhuis vervangen. Helaas is tijdens een reis naar Spanje (Picos Europe) het probleem in alle hevigheid terug nadat de motor 6000km probleemloos had gereden.

De motor is afgesleept op de één na laatste dag van onze vakantie. Niet leuk en lastig maar de opvolging vanuit mijn dealer en KTM Nederland waren zeer goed. Nadat de motor was afgesleept zat ik te wachten op het bekende touwtrekken met de VHD centrale, dealer, onderzoek, drie dagen wachten enz, enz. het liep anders. Ik werd binnen één dag gebeld door de VHD. Ze hadden van iemand bij KTM de uitdrukkelijke opdracht gekregen ons van vervangend vervoer te voorzien en de motor NIET naar een Spaanse dealer te transporteren maar rechtstreeks naar KTM NL, want dit leek toch wel een wat dieperliggend probleem. Wij hebben een huurauto gekregen en zijn naar huis gereden. Precies twee weken later stond de motor weer hapklaar bij de dealer. Wat was er nu mis?? Ik heb gevraagd of KTM het op papier wilde zetten om te voorkomen dat ik er een onjuist verhaal van maak. (ik voel weinig tot geen hinder van enige technische kennis Wink ) Hieronder het citaat van de technische man van KTM NL betreffende de klacht en de oplossing.

1> Brandstofpomp krijgt een permanente spanning en stroomafname. De brandstofdruk en de opbrengst is dus altijd gelijk, onafhankelijk van het toerental of snelheid! De hoeveelheid ingespoten brandstof wordt alleen geregeld door openingsduur van de injector.
2> Alle brandstofpompen hebben een onder en boven limiet op basis van brandstofdruk en een boven limiet op stroomgebruik. Een pomp die strakker is afgesteld zal iets zwaarder lopen en daarbij een iets hoger stroomgebruik hebben.
3> Bij de nieuwe Adventure zijn (bijna) alle relais en zekering vervangen door elektronische transistors in de MCU, hierover is ook de brandstof pomp gezekerd.

Ik heb begin dit jaar meegewerkt aan elektronica updates voor 2014/2015 en zijn er toen achter gekomen dat in uitzonderingsgevallen (1 op 1000) een pomp net boven de stroom afname limiet komt en de zekering deze atomisch uitschakelt. Dit is meetbaar via de pomp op basis van stroomgebruik en op basis van de brandstofdruk.
Deze uitzondering gevallen liggen nog in de productie limieten van de brandstofpomp fabrikant. Op basis hiervan hebben we deze limiet iets verhoogt. Tot op heden zijn er wereldwijd slecht 5 gevallen bekend.

Bij nieuwe problemen kan de MCU voor jullie her programmeren
Deze MCU software update wordt samen uitgevoerd met de software update voor het dashboard (alarm/DLR/etc) en worden eind deze maand als TI beschikbaar gesteld.

De betreffende Update is op mijn fiets inmiddels uitgevoerd.

Bij kilometerstand 17.000km is de eerste grote beurt uitgevoerd, onderdelen; O-ring, Oliefilter, Olie, Diagnosis, Milieu, Klem en een Luchtfilter alle onderdelen delen bij elkaar €. 145,- en Arbeidsloon €. 175,-. Samen dus €. 320,- incl. BTW. Ik heb tussentijds uit voorzorg alleen de bokken achter laten vervangen voor €. 45,- en bij 12000 km een set nieuwe banden a €. 325,-.

Alles bij elkaar ben ik tevreden, de problemen zijn keurig en adequaat aangepakt en opgelost. Of het probleem weg is en blijft, zal ik de komende maanden uitvinden maar ik heb er alle vertrouwen in. Juist de opvolging op de problemen zou tot groot voorbeeld kunnen dienen bij BMW NL.

De brandende vraag, zou ik weer en KTM kopen?? Jazeker! In het vergelijk BMW v.s. KTM is het lastig, ze hebben beide hun eigen kwaliteiten en eigenschappen. Beide kan ik zeer goed mee leven. Maar ik kan er niet omheen dat na mijn BMW perikelen ik de motor 3 maanden nagenoeg niet heb gebruikt. Ik stapte met tegenzin op. De KTM heeft het plezier teruggebracht.
Daarmee zeg ik niet dat ik nooit meer een GS zou kopen maar het moet eerst maar eens slijten dan zie ik wel verder.

Als je meer wilt weten, mag je me altijd mailen, bellen faxen of op andere wijze lastigvallen.

Blokkie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tafella



Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 656
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Do, 7 Nov. 2013, 13:47    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi verslag Blokkie!
Natuurlijk jammer van de problemen die je hebt gehad maar gelukkig
zijn die snel en accuraat opgelost.

vraagje: moesten de kleppen bij 15.000 km/grote beurt niet
gecontroleerd/gesteld worden?

gr.
Richard

_________________
KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KB3



Geregistreerd op: 13-11-2013
Berichten: 1
Woonplaats: Genk, Belgie

BerichtGeplaatst: Wo, 13 Nov. 2013, 21:11    Onderwerp: Reageer met quote

Blokkie schreef:
Ik ben inmiddels iets verder en heb een stukje geschreven over 7 tot 17k. kilometer.

...

Blokkie


Hoi Blokkie,
heel fijn, open en eerlijk verslag !

Ik zie dat je voor de KTM ook GS rijder was.
Ben zelf de keuze aan het overwegen om over te stappen van R1200GS naar de KTM 1190 Adv.
Maar ik heb enige twijfel omtrent de handelbaarheid, motorkracht ( té krachtig ?? ) van de KTM fiets.
Wat zijn voor jouw gevoel de grote pluspunten die je ervaart tov de GS ?
Enige minpuntjes tov GS ?

alvast bedankt voor je input !

met vriendelijke groet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Do, 21 Nov. 2013, 16:22    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi KB3,

Bijna vergeten te reageren, ik vergelijk met de 1200Adventure.

Ik heb het hoge gewicht van de BMW altijd weggewuifd met "wat maakt die 30KG nu uit" inmiddels zijn mijn ogen open. Het mindere gewicht van de KTM merk je en goed ook. Ik kan er makkelijker mee manoeuvreren. (ik zelf ben 1.97/100kg) De KTM gaat met het grootste gemak de bochten in, hij is wel minder vergevingsgezind t.a.v. de BMW maar daar heb ik geen last van.

Te krachtig kan niet dat zit in je rechterpols. grin3

Pluspunten;
- Lekkere berg vermogen, prettig om te hebben
- Langere onderhoudsinterval
- Super vering is standaard (op de R, de gewone 1190 ken ik niet)
- Alles d'r op en eraan toch wel een procentje of 10 goedkoper
- Achteraf; minder gewicht dat is fijn
- Betere service als BMW. De falende service van BMW was mijn aanleiding eens wat anders te kopen. Anders had ik zo de 6de BMW gekocht.

Minpunten;
- Kleine tank
- Alles is wat ieliger als bij de BMW (dat zegt niets over het functioneren)
- Ergonomisch is de BMW beter voor elkaar

Maar na een berg BMW ellende heeft de 1190 het plezier in motorrijden teruggebracht. Elke kilometer een feest.

Blokkie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Ma, 21 Jul. 2014, 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels zit ik met de 1190 op 33.000 KM. Recentelijk heb ik hem ingeruild, eind dit jaar inleveren met 40 op de klok en per februari een nieuwe 2015 adv. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Di, 22 Jul. 2014, 11:24    Onderwerp: Reageer met quote

tafella schreef:
vraagje: moesten de kleppen bij 15.000 km/grote beurt niet
gecontroleerd/gesteld worden?
Dat hebben ze bij 33.000 km gedaan. Ik moest wel even met mijn wang op de vensterbank afkoelen van de rekening............ de hele grote beurt was 950 euri wideeyed

Dat is tot nu toe eigenlijk de enige voor mij onverwachte tegenvaller ik wist dat kleppen stellen duur was maar dat het zoveel was, dat had ik niet verwacht. Maar hij rijdt dan wel weer als een speer grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tafella



Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 656
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Di, 22 Jul. 2014, 14:16    Onderwerp: Reageer met quote

oeps! en dan vragen de dealers zich af waarom zoveel mensen zelf het
onderhoud gaan doen..... rolleyes

_________________
KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Pagina 20 van 21

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif