Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Di, 24 Jan. 2012, 9:05 Onderwerp: R-force one... |
|
|
Ik heb er blijkbaar een handje van weg om op mijne moto ne nieuwe voorband te leggen en dan korte tijd nadien nen andere te kopen. Dus toen die van de GO!!! aan vervanging toe waren vroeg Greet nog: " Blijft 'em?" Natuurlijk!
Dat er al langer iets kriebelde was wel duidelijk, ne Guzzi in huis halen en terug verkopen, proef gaan rijden met nen SM-T (2keer) en u afvragen of ge daar de GO voor gaat wegdoen? Zelfs met den RT van ne maat een halve rit gewisseld 'om eens te proberen'. Niks boven mijn adventure, 'k zou 't begot ni weten... Of wel???
En op 't moment dat ge uw goesting denkt gevonden te hebben en ge gaat kijken gaat da snel hé...
Vorige week gaan kijken en beslist, zaterdag in huis gehaald!
Dat zo'n toren in een klein VW buske gaat is dus bewezen sé:
[/URL
Dat hij daarvoor efkes door zijn knieen moet, is evident...
Veervoorspanning van de vork afdraaien, ontluchtingskes open en een spanriemmeke en ge krijgt een KTM die zo hoog is als een CB 500
Die riemen erop dat gaat nog, er terug af is iets moeilijker... Moeilijk gaat ook en als ik dan toch naar de garage moet rijden dan ook maar eens gauw over en weer in de straat
Ondertussen al eens klein toerke mee gedaan en dus ook een paar ideeen om hem "naar mijn hand te zetten" en dan is da weer een blijverke voor jaren
Nog een beetje voer voor discussie:
Ne gear indicator!!!  _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 24 Jan. 2012, 10:38 Onderwerp: |
|
|
Felicitaties!
Hou je ze nu beiden bij? Lijkt me toch wat overcompleet, een Go en een R _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
De Max
|
Geplaatst: Di, 24 Jan. 2012, 14:44 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Felicitaties!
Hou je ze nu beiden bij? Lijkt me toch wat overcompleet, een Go en een R |
Hoor ik hier iemand postuleren voor een overname???
Verleden week op het Autosalon zat ik na 10 minuten al op de R op de KTM stand. Reaktie van mijn vrouw, droog en gemeend: "Die moogt ge direkt bestellen".
Heb mezelf daarna moeten oprapen van de grond  _________________ I do not need anger management.
I need people to stop pissing me off |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 24 Jan. 2012, 16:12 Onderwerp: |
|
|
Nee, heb er al 3 staan en de garage is val, voorlopig genoeg dus, tenzij je natuurlijk van de R afwil .
Is nog betrekkelijk snel geleverd, als je hem pas op of na het salon bestelde... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Di, 24 Jan. 2012, 20:32 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Is nog betrekkelijk snel geleverd, als je hem pas op of na het salon bestelde... |
Nee, is nen 2010 uit Duitsland: ik wilde een "hoge"...  _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
tafella

|
Geplaatst: Di, 24 Jan. 2012, 22:55 Onderwerp: |
|
|
Dat zijn de beste, die uit 2010...
veel plezier met je aanwinst  _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Wo, 25 Jan. 2012, 0:16 Onderwerp: |
|
|
african schreef: | Master of Disaster schreef: | Is nog betrekkelijk snel geleverd, als je hem pas op of na het salon bestelde... |
Nee, is nen 2010 uit Duitsland: ik wilde een "hoge"...  |
Oei, ik zie nu pas dat ik me vergiste. Het antwoord van "de max" deed mij denken dat hij ook de opstarter van dit topic was. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
k²

|
Geplaatst: Ma, 30 Jan. 2012, 12:14 Onderwerp: |
|
|
once adventure, always adventure  _________________ Tên përdu, jhamâi së rëcôbro |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Ma, 30 Jan. 2012, 13:31 Onderwerp: |
|
|
k² schreef: | once adventure, always adventure  |
Ewel, de mijne heb ik gekocht in 2010, 3j afschrijven, maw in 2013 heb ik een nieuwe vandoen (belasting technisch).
Denk eraan terug een ktm adv te kopen, accessoires overbouwen, terug voor 3j afschrijven.
En nu ik een auto heb, doe ik véél minder km's met de moto, zal snel 15000km per jaar schelen... _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
k²

|
Geplaatst: Ma, 30 Jan. 2012, 19:09 Onderwerp: |
|
|
same here, nummer 3 is binnen  _________________ Tên përdu, jhamâi së rëcôbro |
|
Naar boven |