Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Wat vonden jullie van de Motorbeurs Utrecht 2012 ? |
Goed ! |
|
23% |
[ 4 ] |
Wel aardig ! |
|
58% |
[ 10 ] |
Bagger ! |
|
17% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 17 |
|
Auteur |
Bericht |
Hydrazine
|
Geplaatst: Za, 25 Feb. 2012, 8:15 Onderwerp: Motorbeurs Utrecht 2012 ? |
|
|
Wat vonden jullie van de Motorbeurs Utrecht 2012 ?
|
|
Naar boven |
|
|
Blob
|
Geplaatst: Za, 25 Feb. 2012, 12:35 Onderwerp: |
|
|
Weinig nieuws, vooral meer van hetzelfde, maar dat is dan misschien ook wel weer de charme van de beurs. Ik zie wel een kleine toename van het aantal organisaties die offroadreizen aanbieden. _________________ 990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk! |
|
Naar boven |
|
|
Harry
|
Geplaatst: Za, 25 Feb. 2012, 13:58 Onderwerp: |
|
|
Om me te vergapen aan allroad/offroadmotoren ga ik er al lang niet meer heen, wel voor de gezelligheid. En in de rallystage kan ik me altijd wel goed vermaken hoor. Altijd wel iemand daar om mee van gedachten te wisselen...
Verder inderdaad weinig nieuws... Jaaahh... Honda Crossrunner/Crosstourer (braaaak!), Triumph Tiger, gaap... En dan nog doodgegooid met BMW GS natuurlijk. En nog een paar 1200 Super Tenere's, ook de nieuw ontwikkelde versies is een hoop blabla. (En slordig aangebrachte zijdelen schijnt volgens Yamaha gelijk te staan aan avontuurlijke uitstraling, zie de 1200 Explorer, tja...)
Need i say more?
Ga dus gewoon voor de gezelligheid, het blijft een leuk dagje uit. _________________ 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000. |
|
Naar boven |
|
|
Terry
|
Geplaatst: Di, 28 Feb. 2012, 2:01 Onderwerp: |
|
|
Ik ga er altijd graag naartoe, voor de gezelligheid, je ziet eens wat nieuws, wat moois ofzo. En ik mag er graag wat troep uitzoeken. Leuk setje Cardo scala q2 pro gekocht zodat mijn vrouw tegen me kan praten als we samen rijden, maar vooral voor de gps/telefoon verbinding. Tevens leuke leren broek voor bovengenoemde vrouw gevonden. Maar vooral rondsjokken en kijken wat wat is... _________________ If it's worth doing, it's worth doing right and well!
1190 Adv R
Previously 950 Adv S '03 (Orange of course!) |
|
Naar boven |
|
|
Dorso
|
Geplaatst: Vr, 2 Mrt. 2012, 23:50 Onderwerp: |
|
|
Ik heb op goed gestemd omdat ik vrij kaarten had, anders was het minder geweest.
Wel aangenaam verrast door de Husqvarna nuda, waardige opvolget voor de SMR |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
|
Geplaatst: Za, 3 Mrt. 2012, 3:13 Onderwerp: |
|
|
Dorso schreef: | Ik heb op goed gestemd omdat ik vrij kaarten had, anders was het minder geweest.
Wel aangenaam verrast door de Husqvarna nuda, waardige opvolget voor de SMR |
heb je er al mee gereden dan |
|
Naar boven |
|
|
|