lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Offroad/Allroad ritten voor Adventure

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LeBlanc



Geregistreerd op: 15-8-2008
Berichten: 46
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

BerichtGeplaatst: Di, 17 Jan. 2012, 15:31    Onderwerp: Offroad/Allroad ritten voor Adventure Reageer met quote

Ik wil met een vriend in het voorjaar (waarschijnlijk juni) een paar dagen gaan motor rijden (maximaal een dag of 5). Heeft er iemand een goeie tip voor offroad- of allroad, wat te doen is met een Adventure. Bij voorkeur op roadbook. Vorig jaar zoiets gedaan via Ad Ketelaars in Noord-Frankrijk. Niet erg om daar weer heen te gaan, maar afwisseling is welkom....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Di, 17 Jan. 2012, 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

De vraag is natuurlijk, wat vind jij te doen met een adventure?
_________________
Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wtr500



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 381
Woonplaats: Stevensweert

BerichtGeplaatst: Do, 19 Jan. 2012, 6:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk niet wat jij te doen vindt;-)
_________________
www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Booom



Geregistreerd op: 6-1-2008
Berichten: 228
Woonplaats: IJsselstein

BerichtGeplaatst: Do, 19 Jan. 2012, 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

Zoek eens naar ritten voor de 4x4, die zijn namelijk nogal actief in France.
Zijn doorgaans ook goed te rijden met een lc8.
Wil zelf ook nog een paar dagen offroad en denk aan de ketelaar ritten, zijn die goed bevallen?

_________________
Grt Marc
lc8 adventure 2004
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Do, 19 Jan. 2012, 23:59    Onderwerp: Reageer met quote

wtr500 schreef:
Ik denk niet wat jij te doen vindt;-)


Zo bedoel ik da ook niet echt hoor iedereen rijd voor zijn of haar plezier. Maar tis wel handig als je achter een reis route vraagt dat je er even je ervaring op de moto bij zet en of je tegen een kras kan op je moto. Ik heb wel wat routes door frankrijk maar die gaan zeker zwaar uitvallen.

_________________
Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KP



Geregistreerd op: 21-3-2008
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Jan. 2012, 12:31    Onderwerp: offroad ritten Reageer met quote

De ritten in N-Frankrijk zijn goed te doen als je al enige offroad ervaring hebt. Bij nat weer en (zeer) natte ondergrond is het een stuk zwaarder. Spanje is ook aan te raden.

Succes,

KP
thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LeBlanc



Geregistreerd op: 15-8-2008
Berichten: 46
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Jan. 2012, 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Goeie tip, die 4x4 ritten. Zal eens gaan zoeken.
Vorig jaar 2 dagen ritten van Ad Ketelaars gereden in N-Frankrijk. Veel regen van te voren zorgde voor een behoorlijke uitdaging hier en daar. Met mooi weer en/of een lichte enduro een stuk makkelijker waarschijnlijk, maar erg gaaf om met zo'n dikke fiets te doen. Hij knapt er idd niet van op, maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Zo, 12 Feb. 2012, 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou wel eens die vermeende vriend van le blanc kunnen zijn. Zoals gezegd vorig jaar de rit van AK gereden in Dun sur Meuse. Door de weersomstandigheden waren sommige stukken voor ons met de lc8 op het randje en dan bedoel ik heuvelklimmen die zo glad waren dat je gewoonweg bijna niet boven komt. Natuurlijk komt hiervoor een stukje ervaring om de hoek kijken, marar aan de andere kant is het met zo'n heuvel niet anders dan gang en druk op het achterwiel. We zijn niet vies van een beetje doordouwen met de lc8. We rijden met deze ritten met noppen en hebben inmiddels ook al een aantal road book ritten in eigenland gedaan ( hart v br, enclave rit ed). Tuurlijk willen we liever geen krassen en andere schade aan de motor hebben, maar ja dan moet tie in de schurr blijven staan. Het gaat ons gewoon om lekker te rijden, ons zelf verbazen dat we bepaalde opstakels weer overwonnen hebben met onze lc8 en, maar niks op tijd. Zo staat er bij AK ook een rit in polen / tsjechie. Iemand deze al met de adventure gedaan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Ma, 13 Feb. 2012, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Hee mannen, als jullie nog eens van plan zijn om met AK mee te gaan naar Noord Frankrijk, lijkt het mij leuk om mee te rijden (uiteraard op nopjes). Heb wat dat betreft, denk ik, dezelfde ervaring als jullie in de blubber met de LC8.

Misschien kunnen we iets op/met het forum regelen. Als we een man of 8 bij elkaar krijgen, kunnen we misschien in een groep rijden. Lijkt me leuk!

Gr Koen

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KP



Geregistreerd op: 21-3-2008
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Mrt. 2012, 20:23    Onderwerp: N-Frankrijk Reageer met quote

Hallo Lezers,

De AK ritten mogen alleen verreden worden in kleine groepen. Verder is het verstandig NIET in de weekenden te rijden.

Met vriendelijke groet,

KP
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif