Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Zo, 15 Jan. 2012, 19:24 Onderwerp: Heavy metal |
|
|
vanmiddag met R-yen de voerstreek (B) onveilig aan ut maken met 2 Adventures op een mooie winterzondag en de motor maakte al meer "sjandaal" (Limburgs voor lawaai) dan normaal. Flink knallen bij gas dicht en zo. Bij een koffiestop zagen we een scheur in de uitlaatbocht van de achterste cilinder (daar waar de lambda sonde inzit) Na het tanken scheurde die helemaal af onder het rijden. Ff een pitsstop ingelast om te kijken wat te doen.
Best gevaarlijk want het afgebroken stuk uitlaatbocht hing tussen achterbrug en achterveer te "boemelen" aan het kabeltje vd Lambdasonde. Met alle risico's dat het ergens tussen kwam tijdens het rijden, de lambda sonde maar helemaal afgeknipt en het stuk uitlaat in mijn broekzak gestoken. Nu brandt wel het FI lampje met een code (foutmelding) en een hoop herrie waar je bang van wordt. Maar goed je kan wel rijden zo. Op de 15 km naar huis heb ik zeker 100 wandelaars en een stuk of wat koekblikkers de schrik van hun leven bezorgt (dat was wel grappig). Alsje het gas dicht gooit knalt ie alsof er iemand met een kanon staat niemeernormaal wat een herrie. Morgen maar de dealer ff bellen, zal toch wel garantie zijn denk/hoop ik.
piccies
 _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 16 Jan. 2012, 13:52 Onderwerp: |
|
|
hoe kan dat nou los zitten... zit toch ook vast in de middenpijp. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
|