| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp | 
	
	
		| Auteur | Bericht | 
	
		| Fishbowl 
 
 
 Geregistreerd op: 9-9-2011
 Berichten: 73
 Woonplaats: Nederweert
 
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| PHS 
 
 
 Geregistreerd op: 11-5-2010
 Berichten: 257
 Woonplaats: Apeldoorn
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 14 Dec. 2011, 16:54    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Ziet eruit als een kapot blok en vervolgens de rest verkopen. Voor mij ook niets (op dit moment
  ). _________________
 ex. KTM 950 Adventure 2005
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| JanJan 
 
 
 Geregistreerd op: 25-6-2009
 Berichten: 192
 Woonplaats: De Woude
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 2 Jan. 2012, 12:19    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Het blok staat er ook bij.. Ik kon de achterremklauw gebruiken. Geen heetstoken, kruipolie (heeft iemand ooit iets losgekregen met kruipolie?) steeds zwaardere hamers en ander geweld kregen het pennetje los waarmee de remblokken vastzitten. Later maar een keer uitboren, maar voor nu: de klauw gekocht, dus bedankt voor de tip! |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Freebert 
 
 
 Geregistreerd op: 9-9-2011
 Berichten: 1057
 Woonplaats: de stille kempen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 4 Jan. 2012, 16:57    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Kan je aan de hand van het motornummer nagaan uit welk bouwjaar het motorblok is? Waar is dit nummer ergens te vinden?
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| StevenD 
 
  
 Geregistreerd op: 11-4-2005
 Berichten: 2739
 Woonplaats: Amsterdam
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 4 Jan. 2012, 19:10    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| utfs   
 onder het schakel pookje staat een nummer. de eerste 2 getallen daarvan is het modeljaar.
 
 03xxxxxxx is dus een 2003.
 
 Deze is grijs, dus ik geef je 99% dat het een 2003 blok is.
 _________________
 Go!!!!!!
 Ready to race - the adventure collector.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Freebert 
 
 
 Geregistreerd op: 9-9-2011
 Berichten: 1057
 Woonplaats: de stille kempen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Di, 10 Jan. 2012, 22:16    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Thanx Steven, maar ik zie geen grijze hoor, eerder een oranje...volgens de verkoper is het een '05. |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Dr_Bean Site Admin
 
  
 Geregistreerd op: 15-11-2004
 Berichten: 6804
 Woonplaats: Nijmegen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 11 Jan. 2012, 9:26    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| het voorspatbord wat er bij zit is van een 2004-2005: de oude ronde, maar al wel doorgelakt boven op (de 2003 heeft dat niet): Zie http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=2339 _________________
 Dr_Bean
  |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Rico 
 
 
 Geregistreerd op: 1-12-2009
 Berichten: 42
 Woonplaats: Apeldoorn
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Za, 14 Jan. 2012, 17:17    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Ik ben er net vandaag geweest voor 2 stuks kuipdelen. Op Marktplaats heten ze BMW-sloop, maar de motorzaak heet Beerens Motoren. 
 De kuipdelen waren niet zo netjes als ze over de mail en telefoon beweerden. Zaten wel netjes in de lak, maar hadden veel gebruikssporen. Niet wat ik zoch helaas.
 De overige onderdelen heb ik niet gezien/bekeken.
 _________________
 Oranje Adventure 'S' uit 2004 (eindelijk!!!)
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| ATAK 
 
  
 Geregistreerd op: 17-4-2006
 Berichten: 894
 Woonplaats: Loerbeek
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Za, 14 Jan. 2012, 19:06    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Ik heb het voorspatbord, straks rijd er een GOOO rond met een oranje spatbord  . 
 Ad
 _________________
 IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| wtr500 
 
  
 Geregistreerd op: 20-8-2010
 Berichten: 381
 Woonplaats: Stevensweert
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 16 Jan. 2012, 22:17    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Ik had het telefoonnummer even gegoogled, en idd Beerens in Roggel. In het verleden waren ze nogal dubieus. Ben er desondanks anderhalve geleden ook wezen kijken naar een 950 S versie, maar ik vertrouwde het toch niet. Vriendelijke mensen, maar er klopte voor m'n gevoel iets niet aan de motor. Misschien kwam dat ook door het feit dat ik struikelde over de onderdelen van een 1200gs die daar ter reparatie was.. Mijn advies, blijf maar van het motorblok af. _________________
 www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Freebert 
 
 
 Geregistreerd op: 9-9-2011
 Berichten: 1057
 Woonplaats: de stille kempen
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Ma, 16 Jan. 2012, 23:59    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Ik heb momenteel toch geen nood aan een motorblok en moest dat in de toekomst wel zo zijn, zou ik wellicht voor een 990-blok kiezen. 
 Eerst maar eens wat fijne kilometers met mijn 950 maken.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		|  |