lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM adventure pak

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hummer H1



Geregistreerd op: 28-8-2011
Berichten: 70

BerichtGeplaatst: Di, 3 Jan. 2012, 23:43    Onderwerp: KTM adventure pak Reageer met quote

Wie heeft er ervaring met de door KTM geleverde kleding. Betaal je het merk, of krijg je ook echt goede kleding die zich kan meten met de bekende merken.
_________________
Mihi nil nimis absurdum.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/263719/Africa-Twin-1995-reviseren-1.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mariodeve



Geregistreerd op: 21-11-2010
Berichten: 91
Woonplaats: ermelo

BerichtGeplaatst: Wo, 4 Jan. 2012, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb HQ adventure jack en broek en bevalt me zeer goed ook in de winter en in de regen
_________________
Ktm 1190 adventure R
Ktm 990 adventure R
Ktm 530 sixdays
Ktm 500 sixdays
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam MSN Messenger
Hummer H1



Geregistreerd op: 28-8-2011
Berichten: 70

BerichtGeplaatst: Do, 5 Jan. 2012, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Goed om te horen, rijd de hele winter door, dus water en wind dicht is wel belangrijk. Had vooral mijn twijfels over de twee openingen op de boven benen van de broek, of die wel waterdicht zouden zijn.
Las in de reviews datde nek van het jack niet goed waterdicht zou zijn. Daar heb je dus ook geen problemen mee?



ensemble-ktm-rally_s.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  11.05 KB
 Weergegeven:  7308 keer

ensemble-ktm-rally_s.jpg



_________________
Mihi nil nimis absurdum.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/263719/Africa-Twin-1995-reviseren-1.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Terry



Geregistreerd op: 13-6-2011
Berichten: 82
Woonplaats: Zeist

BerichtGeplaatst: Vr, 6 Jan. 2012, 1:23    Onderwerp: Reageer met quote

mariodeve schreef:
ik heb HQ adventure jack en broek en bevalt me zeer goed ook in de winter en in de regen


Ben ik gek of heb je de post aangepast? Ik meen gelezen te hebben dat je het pure adventure pak had ipv HQ adventure?
Overigens vermoed ik dat je het AQ adventure pak bedoelde, volgens mij is de HQ namelijk de opvolger van de AQ in de 2012 collectie. Of ik ben abuis.

@ Hummer, het is in ieder niet hetzelfde pak als de foto die jij plaatste; dat is het rally pak en zo te zien ook het oude model. De 2012 rally broek heeft andere sleuven voor ventilatie (mooier IMHO)

Het rally jacket is ontworpen om icm een nekbrace gebruikt te worden. Als je die brace niet gebruikt dan heb je de verwijderbare kraag. Ik weet niet in hoeverre het ontwerp daarvan verbeterd is bij het 2012 model.
Voor dagelijks (avontuurlijk) gebruik denk ik dat de AQ/HQ/Pure adventure pakken beter geschikt zijn. De rally is meer offroad/race georiënteerd.

Maar ik ben geen expert, en een mening kan niet op tegen ervaring.

_________________
If it's worth doing, it's worth doing right and well!
1190 Adv R
Previously 950 Adv S '03 (Orange of course!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mariodeve



Geregistreerd op: 21-11-2010
Berichten: 91
Woonplaats: ermelo

BerichtGeplaatst: Za, 7 Jan. 2012, 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt helemaal gelijk HQ (tikfoutjebedankt). En goed gezien had in eerst staan dat ik de pure had maar dat klopte dus niet.

En hummer die foto's van jou zijn van oud rally pak. leuk voor in de zomer maar niet in de winter of regen.

Mijn pak bevalt prima



4f821f21-9730-417f-9fb7-e514af46fef3.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  17.39 KB
 Weergegeven:  7245 keer

4f821f21-9730-417f-9fb7-e514af46fef3.jpg



52e735a5-4ffb-4ac8-87cd-224bf659ed62.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  21.65 KB
 Weergegeven:  7246 keer

52e735a5-4ffb-4ac8-87cd-224bf659ed62.jpg



_________________
Ktm 1190 adventure R
Ktm 990 adventure R
Ktm 530 sixdays
Ktm 500 sixdays
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam MSN Messenger
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Jan. 2012, 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het Rallye pak van 2009. Ik gebruik het enkel in de zomer omdat het voor de winter gewoon te dun en koud is en bovendien niet waterdicht. De kraag laat water door en ook het membraan is over het algemeen slechts bestand tegen een korte bui en niet tegen een hele dag baggeren in de stortregen. Hou er ook rekening mee dat de meegeleverde protectoren niet CE gekeurd zijn, de rugbeschermer niet meer is dan een stukje schuimrubber en er geen kniebeschermers in de broek zitten. Als ik het gebruik is het in combinatie met mijn acerbis protectie die ik er dan onder draag. Voor de winter en lange trips heb ik een Clover Tekno WP-pak (http://www.clover.it/eng/). Enige pak dat volledig CE-gekeurd is volgens de strengste normen (niveau 2 ipv niveau 1, zoals de meeste motorkledij). Het is bovendien geweldig warm en waterdicht. Als ik iets zou aanraden is het dat wel.
Over het Rallye-pak: degelijk pak voor in de zomer, als je het in combinatie met protectie draagt.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Jan. 2012, 12:18    Onderwerp: Reageer met quote

Oh en by the way: KTM-kledij lijkt wel heel erg hard op Sinisalo kledij. Zo hard dat ik ergens wel vermoed dat er een labelwisseloperatie aan vooraf gin.
_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Za, 21 Jan. 2012, 0:47    Onderwerp: Reageer met quote

Master of Disaster schreef:
Oh en by the way: KTM-kledij lijkt wel heel erg hard op Sinisalo kledij. Zo hard dat ik ergens wel vermoed dat er een labelwisseloperatie aan vooraf gin.


Is dat niet bij alle motormerken zo ??? Helmen laarzen enz enz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Za, 21 Jan. 2012, 12:52    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
Master of Disaster schreef:
Oh en by the way: KTM-kledij lijkt wel heel erg hard op Sinisalo kledij. Zo hard dat ik ergens wel vermoed dat er een labelwisseloperatie aan vooraf gin.


Is dat niet bij alle motormerken zo ??? Helmen laarzen enz enz


Ik denk inderdaad dat er weinig motormerken zijn die zelf kledij produceren. Wellicht allemaal uitbesteed.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif