lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Kofferset

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Dec. 2005, 20:26    Onderwerp: Kofferset Reageer met quote

Wie heeft er deze KTM Kofferset op de Adventure hangen, en heeft er vakantietripjes mee gemaakt ?

Ik heb intresse voor deze Kit, en kan toevallig een z.g.a.n. set op de kop tikken....(ik heb ze eigenlijk al gekocht ! cheesy cheesy )

Maar Ik ben erg benieuwd hoe ze bevallen ?

Zijn ze stabiel, kan je er toch wel wat in kwijt, lijken niet zo groot van binnen. surprised

De ALU-versies vindt ik erg groot om te zien, en daar kan vast en zeker meer in, maar vindt deze gewoon het mooiste, Ortliebrol erboven op en we kunnen wel een paar weekjes op pad ! thumbsup thumbsup





_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 3 Dec. 2005, 10:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er nooit mee gereden, maar wel veel over gelezen Theo. (rij zelf met de grote alu's)
Inderdaad groot van buiten, klein van binnen overigens hebben de grote alu's dezelfde buitenafmetingen als de kunststoffen, alleen zijn ze dan zo'n 9 liter per stuk kleiner undecided

Bij een "omvervaller" willen de hoeken weleens indeuken, welke je dan weer slecht uitgedeukt krijgt, je kunt wel de hoeken van te voren beschermen dmv die alu "fotokofferhoekjes"er op te plakken,
ook handig als slidepad in het betere bochtenwerk.


Voordeel van de kunststof is weer dat ze demontabel zijn zonder ze eerst open te hoeven maken pleased

Hoe waterdicht ze zijn, dat weet ik eigenlijk niet (ook erg belangrijk).


Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eppo



Geregistreerd op: 23-7-2005
Berichten: 71
Woonplaats: Dongen

BerichtGeplaatst: Za, 3 Dec. 2005, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

Die koffers heb ik ook en ze bevallen redelijk, ik vind ze wel wat klein en dan is de opening ook nog wat smaller. Ook is er bij al een slot losgescheurd maar dat kan ook wel komen doordat ik ging springen met volle koffers. anxious
Verder zijn ze volgens mij wel goed waterdicht, ik heb nog nooit nattigheid gemerkt.

_________________
De enthousiaste beginner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif