Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pepdeze
|
Geplaatst: Vr, 6 Jan. 2012, 16:35 Onderwerp: Vliegwiel LC4 |
|
|
Medestrijders,
De startkoppeling van mijn 640 Adv. heeft de geest gegeven. Het schijnt een klusje van niets te zijn omdat ding te vervangen.
Echter........hoe krijg ik het vliegwiel los....en eruit. Is het linkse of rechtsedraad en heb ik een trekker nodig?
Tips....MEER DAN WELKOM.
mzzl jeroen_kooij@orange.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Jos van Vliet
|
Geplaatst: Vr, 6 Jan. 2012, 17:17 Onderwerp: |
|
|
Hoi Jeroen,
Geen idee of een LC4 echt vergelijkbaar is, maar voor een LC8 kanje hier kijken:
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=3813&postdays=0&postorder=asc&start=35
En een beetje flauwe tip wellicht, maar wel waar: met het werkplaatshandboek op schoot kom je heel ver.
En als je geduld hebt: wacht tot stevenD reageert
groeten,
Jos _________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
 |
Harry

|
Geplaatst: Vr, 13 Jan. 2012, 22:04 Onderwerp: |
|
|
Voor je vliegwiel heb je wel een trekker nodig. Zit op een conische as. Die trekkertjes kosten niet erg veel bij KTM, dacht iets van 16 euro of zo. Gewoon even de dealer bellen voor de prijs.
Je kan het wel zonder proberen en soms lukt het ook wel, maar goed is het niet bepaald voor je blok en ook niet voor het vliegwiel dat je uit zijn verband trekt. (dacht het zelf ooit bij gebrek aan een trekker eens te doen zonder en stond ineens met een vliegwiel in mijn handen en de naaf ervan nog op de poelie... )
Succes!  _________________ 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000. |
|
Naar boven |
|
 |
|