Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
roflastc
|
Geplaatst: Wo, 19 Okt. 2011, 23:20 Onderwerp: Nieuwe kleertjes! |
|
|
na een tijd in Brasil gezeten te hebben weer terug in NL helaas. De 950 had ik thuisgelaten en nadat ik alles uit de doeken had gedaan en weer gemonteerd had startte het ding meteen! 1 jaar aan de druppellader ken best.
Maar.
Mijn Arai TourX is wel op en rammelt,bladdert aan alle kanten. Mijn jas begaf het een hele tijd terug doordat alle stiksels op de rug loslieten en de jas domweg in 2 stukken uiteen viel... Dit was al voor mijn tripje
Nieuw spullen nodig dus maar wat?
Ik heb een hoeveelheid bodyarmor van Alpinestars en daar komt zo'n 1stuk pyjama nog bij wat zo op mijn huidje gaat al dat armor wat schuren. Als ik dan alle kwetsbare delen heb afgeschermd moet er uiteindelijk nog een broek,jas, handschoenen en helm bij. Nu kan ik wel gaan voor het standaard spul uit de motorzaak maar ik wil iets wat lolligers.
Is het mogelijk zo'n RedBull broek en jas te krijgen? Het materiaal is taai genoeg om de warmte van glijden over asfalt op te vangen en icm met armour taai genoeg om voorwerpen niet zomaar door te laten.
Mijn voorkeur heeft een wit pak met wat merknaampjes d'r op. Gewoon zo'n zwart EVO pak is ook weer zo...normaal.
Ik heb RedBull en andere typische sportmerken al gemailed maar nog geen reactie gehad
zoiets maar van andere merken en in andere kleuren mag ook natuurlijk. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 3:40 Onderwerp: |
|
|
die vraag heb ik ook al eens aan Frans Verhoeven gesteld maar die jassen en pakken van die rijders worden op maat gemaakt en hebben ook allemaal andere sponsoren.... kijk maar op je foto naar de schouders |
|
Naar boven |
|
|
WickedWilly
|
|
Naar boven |
|
|
roflastc
|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 19:45 Onderwerp: |
|
|
Op maat maken zal een lieve duit kosten maar dat moet dan maar.
Ik gok 1800,- voordat het af is? _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
|
mariodeve
|
Geplaatst: Za, 26 Nov. 2011, 18:06 Onderwerp: |
|
|
jopa in enter maakt die dakarjassen. Zit zelf ook te kijken. _________________ Ktm 1190 adventure R
Ktm 990 adventure R
Ktm 530 sixdays
Ktm 500 sixdays |
|
Naar boven |
|
|
|