lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Gezocht: GPS

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 8 Nov. 2011, 5:19    Onderwerp: Gezocht: GPS Reageer met quote

De feestdagen komen er weer aan en ik wil mijn vriendin dit jaar graag een gps cadeau doen. Wie heeft er nog een Quest of gpsmap 60cs(x) liggen waar hij/zij vanaf wil?
_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Di, 8 Nov. 2011, 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

beide zijn op hun eigen manier een vergiftigd geschenk

Quest : geeft na verloop van tijd misérie met het scharnierende antennetje. Nieuw kaartmateriaal kan er ook niet meer op denk ik. Beperkt geheugen, net genoeg voor de kaarten van België. Momenteel wordt ie enkel gebruikt in de wagen.

60CSX : behoorlijk complex in gebruik. Helemaal niet intuïtief. Vraagt redelijk wat uren aanpassingstijd van de gebruiker. Subliem voor buitensporten zoals wandelen, enduro, zeilen, etc etc etc

Geen idee wat ze er mee gaat doen, maar zorg ervoor dat de gps in overeenstemming is met de doeleinden én met haar handigheid om met zo'n dingen om te gaan. wink2

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 8 Nov. 2011, 16:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb al jaren een 60 reeks (eerst een 60C en nu een 60CS) en gebruik hem voor vanalles en nog wat (auto, motor (weg en enduro),wandelen,fietsen,snowboarden,...), dus ik weet waar ik aan begin en kan er vrij tot zeer goed mee overweg thumbsup . Bovendien navigeert ze soms voor mij op mijn 60-reeks, dus ze kan ook redelijk goed overweg met dat ding. Ik heb overwogen om haar een weg-gps te geven, maar ze is ook into geocaching, dus da's geen goed idee.
Ook van de quest ben ik redelijk goed op de hoogte en ik ken de beperkingen van het toestel vrij goed.
Het liefst zou ik een 60 reeks vinden, maar koopjes daarin zijn niet dicht gezaaid vrees ik, dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag!

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Di, 8 Nov. 2011, 17:07    Onderwerp: Reageer met quote

ha
dan is 't goe thumbsup

een tip : schuim fora van mountainbikers af
of gewoon tweedehandsfora

de mijne komt van een meisje die dat ooit kado had gedaan aan haar ouders, maar ze konden er niet mee overweg.

_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif