lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Rally Project
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Feb. 2012, 20:17    Onderwerp: Reageer met quote

en had jij die olie er ingegooid?

maw: Je weet waarschijnlijk niet wat het is...

schuim in nieuwe olie: Was dat direct na effe kort draaien, of goed warmgereden?
(koude nieuwe olie schuimt altijd veel..)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Feb. 2012, 21:38    Onderwerp: Reageer met quote

controleer je water eens of dit gezakt is eeejjjjj....
btw 7 maanden niet gereden ???? thumbsdown thumbsdown
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
divaha



Geregistreerd op: 2-5-2011
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Feb. 2012, 23:36    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
en had jij die olie er ingegooid?

maw: Je weet waarschijnlijk niet wat het is...

schuim in nieuwe olie: Was dat direct na effe kort draaien, of goed warmgereden?
(koude nieuwe olie schuimt altijd veel..)


Oude olie was door dealer erin gegooid. Heb voorheen nooit iets raars in het glaasje gezien.

De nieuwe olie heb ikzelf erin gegooid en foto gemaakt na 10 km gereden. De motor had 7 maanden niet gelopen en had bij de start iets witte rook wat snel weg was. De olie was idd koud en nieuw. Ik ga er maar vanuit dat het niets spannends is en dat ik meer moet rijden met de SE rolleyes4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
red devil



Geregistreerd op: 27-2-2012
Berichten: 28
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Feb. 2012, 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

Prachtige motor Remmie thumbsup , waar heb je de stuurverhoogers en middenbok vandaan, of is het origineel KTM?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 28 Feb. 2012, 8:31    Onderwerp: Reageer met quote

red devil schreef:
Prachtige motor Remmie thumbsup , waar heb je de stuurverhoogers en middenbok vandaan, of is het origineel KTM?


Welkom red devil, veel plezier met de SE. thumbsup

De Stuurverhoger heb ik hier op het forum gekocht (2'hands). Deze is 50mm hoog en een 0ffset van 20mm (maar ze komen hiervandaan http://www.rallyconnex.com/accessories.htm )

De middenbok is wel van KTM en is van een 950 adventure S.


Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Zo, 11 Mrt. 2012, 20:07    Onderwerp: KTM SE Rally Kit Reageer met quote

Vandaag eerste proefritje met de Rally Kit. Kijken of er niks rammelt dan wel vastzit.

Ben zeer tevreden. Wind effect/geruis kon ik niet ondervinden Maar ik ben ook 2 meter en steek dus nog behoorlijk boven de kuip uit. Moet nog verder testen, maar het eerste (korte) ritje was veel belovend. Moet nog wat puntjes op de i zetten, maar resultaat is bevredigend. wink3


En de Toerenteller werkt perfect. Truc met de losse draadje in de stekker werkt. (tot nu toe) 2thumbsup


Als oplossing voor de knipperlichten heb ik het volgende gedaan. Wilde eerst 2 led lichten boven het spatbord plaatsen die met het stuur meedraaien. Dit omdat ik de ruimte tussen het spatbord en de kuip wat groot vond. D.m.v. Een U-beugeltje heb ik de 2 Led lichten (2 Mountainbike Led's) en de 2 knipperlichten onderaan het Rally frame gemonteerd (draaid dus niet mee met het stuur). De 2 Led lichten schijnen wat zijwaarts van het voorwiel. Tussen de 2 Led lichten was nog wat ruimte en heb daar 1 dagrijverlichtings Led geplaatst. Alles mooi compact en binnen de kuip zodat bij het neerleggen van de SE in theorie niks de grond raakt.




Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 1:57    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er allemaal veel te mooi uit voor een SE grin2 grin2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Zo, 18 Mrt. 2012, 19:58    Onderwerp: Rally kit Reageer met quote

Zo, vandaag de Led verlichting aangesloten en gelijk dit keer een wat langer test ritje gereden.




De Rally kit zit als een huis. Van instabiliteit kan ik niks merken. Ook bij hogere snelheden.
Waarbij ik eerst dacht bij ±80km/h een bepaald geluids-niveau te hebben. Heb ik dit nu bij ±120km/h. (oops bobby2 ) Dus de Kuip doet dus zijn werk.

Het gebulder van de wind heb ik eigenlijk geen last. Bij mijn vorige motor (GS) kon ik met geen enkele scherm boven de 120 uit komen zonder eerst mijn oordoppen in te doen.
Maar zoals ik al eerder zei ben ik 2 meter en steek dus nog redelijk ver boven de kuip uit. Wel is het gezichtsveld nu verder naar voren omdat de kuip geen scherm heeft en je er dus niet doorheen kunt kijken. Maar als je staat heb je dat probleem niet.

De opzet van de Rally Kit was naast het uiterlijk ook wat meer (weers) bescherming te bieden. Omdat ik door medische redenen het iets rustiger aan moet doen op de motor en ik maar 1 motor heb. Kan ik nu wat meer (beter) rondtoeren (op een SE stunned ) en toch wat bescherming hebben. O ja. Met de Toerenteller weet ik nu dat bij 120km/h het toerental ±4600 toeren is en dit nu goed uit te houden is.

Remmie grin

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 27 Mrt. 2012, 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

Zoek de 10 verschillen

ervoor


erna



Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
LaBree



Geregistreerd op: 26-2-2008
Berichten: 123
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Di, 27 Mrt. 2012, 16:47    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Remmie"]Zoek de 10 verschillen
quote]

1. andere handkappen
2. andere skidplate
3. kofferdragers ipv tasdragers
4. RaidDesign kuip
5. Safari 30L tank
6. Led/halo verlichting
7. toerenteller
8. ? stickers achterbrug
9. ? gps houder
10. ? donkere knipperlicht glazen

dappere poging, zo in een minuutje Smile

edit: tassen tel ik niet mee. achter wel hetzelfde, alleen mist de tank tas.
btw, KTM grote tanktas past ook op de 30L tank.
(alleen valt over de kwaliteit van de tas te twisten)

_________________
KTM 07 SE 950R - KTM 530 EXC-R - Triumph 98 Daytona T595 - KTM 88 LC4 GS600
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Vr, 30 Mrt. 2012, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

je hebt het belangrijkste verschil nog vergeten : de ene foto is de linkerkant, de andere foto is de rechterkant. evilgrin
_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rico



Geregistreerd op: 1-12-2009
Berichten: 42
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za, 31 Mrt. 2012, 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar wat voor verstralers heb je gemonteerd. Zien er mooi compact uit vind ik.
_________________
Oranje Adventure 'S' uit 2004 (eindelijk!!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2012, 4:30    Onderwerp: Reageer met quote

Rico schreef:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar wat voor verstralers heb je gemonteerd. Zien er mooi compact uit vind ik.


sorry maar ik zie geen verstralers shocked2 shocked2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Apr. 2012, 10:40    Onderwerp: Reageer met quote

Rico schreef:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar wat voor verstralers heb je gemonteerd. Zien er mooi compact uit vind ik.

Rico.

Deze verstralers zijn zogenaamde Xeccon S12 Leds die worden veel gebruikt bij mountenbiks. Deze zijn klein (diameter 40mm) en goedkoop (25 euro/stuk) er zit een Cree XM-L T6 Power led in.
Ik heb deze omgebouwd omdat er normaal een accu van 8,4 volt aanzit (omvormertje tussen gezet)
Het zijn geen verstralers,. Ik gebruik ze voor extra licht links en rechts naast het voorwiel. Geven best een bak licht.

Remmie grin

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif