Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
oli

|
Geplaatst: Di, 11 Okt. 2011, 19:13 Onderwerp: Wie vind zijn S of R wat te hoog en wil de vering ruilen? |
|
|
Ik zou de vering van men adventure 2007 graag willen omruilen voor de hogere versie van de S of de R. Laat gerust iets weten indien je interesse zou hebben. Ben nogal handig dus zit er niet mee in om al het werk te doen en eventueel nog bij te betalen voor de wissel. _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Di, 11 Okt. 2011, 20:07 Onderwerp: |
|
|
Welke S hoogte wil je? Mijn staat nu op 265. Vind het veel beter. _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Wo, 12 Okt. 2011, 10:03 Onderwerp: Re: Wie vind zijn S of R wat te hoog en wil de vering ruilen |
|
|
oli schreef: | Ik zou de vering van men adventure 2007 graag willen omruilen voor de hogere versie van de S of de R. Laat gerust iets weten indien je interesse zou hebben. Ben nogal handig dus zit er niet mee in om al het werk te doen en eventueel nog bij te betalen voor de wissel. |
voorkant ja zelf met de nodige onderdelen ook aanpassen.
Achter kan je alles demonteren en veranderen, enkel de stikstof er terug inkrijgen ga je ergens moeten laten doen.
Als je nog een maandje kan wachten zet ik hier wel eens alle onderdelen op die je nodig hebt, maar nu ff geen tijd (nog 2,5 dagen werken en dan 3 weken weg met de motor)... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
oli

|
Geplaatst: Wo, 12 Okt. 2011, 10:54 Onderwerp: |
|
|
Merci Roeligan. Ik denk dat als er niemand is die wil wisselen, dat de enigste oplossing zal zijn. Wat zou het kosten om de veren te laten aanpassen bij bv wp in mol? Er is blijkbaar een prijsverschil naar gelang het modeljaar.
Heb jij de jouwe zelf aangepast of laten doen? Wat kost het als je het zelf doet aan onderdelen? _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
oli

|
Geplaatst: Wo, 12 Okt. 2011, 10:55 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: | Welke S hoogte wil je? Mijn staat nu op 265. Vind het veel beter. |
Hoe hoger hoe liever  _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Wo, 12 Okt. 2011, 11:08 Onderwerp: |
|
|
oli schreef: | Merci Roeligan. Ik denk dat als er niemand is die wil wisselen, dat de enigste oplossing zal zijn. Wat zou het kosten om de veren te laten aanpassen bij bv wp in mol? Er is blijkbaar een prijsverschil naar gelang het modeljaar.
Heb jij de jouwe zelf aangepast of laten doen? Wat kost het als je het zelf doet aan onderdelen? |
dat gaat de eenvoudigste oplossing zijn.
Zit idd wat verschil in naar gelang modeljaar. Kan echter enkel bevestigen voor die van mij (2007/2008).
Als ik de onderdelenlijst bijeenzoek thuis zal ik prijzen ff opzoeken.
ik dacht dat aanpassen bij WP van vering iets van een +500 euro was.
Moet je wel nog een andere zijpoot en middenbok, tenzij je gaat slijpen en lassen natuurlijk... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
oli

|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 20:07 Onderwerp: |
|
|
Nog steeds geen kandidaten  _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 20:09 Onderwerp: |
|
|
oli schreef: | Nog steeds geen kandidaten  | wat is er... toevallig is een testje kunnen doen op ne tuf met S veren? hehe  _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
oli

|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 20:11 Onderwerp: |
|
|
Ruilen???? Pleaseeeeeeee????  _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 20:21 Onderwerp: |
|
|
oli schreef: | Ruilen???? Pleaseeeeeeee????  | nee nee ik heb de langste beentjes dus..... ge krijgt hem nie!!! hehe _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 22:02 Onderwerp: |
|
|
Rijdt zo'n 'S' nog beter dan een 'gewone' adventure dan?
Ik zou denken dat die 'S' veel harder gaat duiken bij 't inremmen en door de hogere veerweg wat slordig gaat aanvoelen op de weg.
Aangezien wij in België zoveel macadam hebben is de onroadfactor toch ook wel belangrijk.
Ik vraag dit maar omdat zo'n 'S' me ook wel wat lijkt.  |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 23:37 Onderwerp: |
|
|
Freebert schreef: | Rijdt zo'n 'S' nog beter dan een 'gewone' adventure dan?
Ik zou denken dat die 'S' veel harder gaat duiken bij 't inremmen en door de hogere veerweg wat slordig gaat aanvoelen op de weg.
Aangezien wij in België zoveel macadam hebben is de onroadfactor toch ook wel belangrijk.
Ik vraag dit maar omdat zo'n 'S' me ook wel wat lijkt.  |
de S heeft enkel offroad voordeel _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Ma, 12 Mrt. 2012, 23:48 Onderwerp: |
|
|
oli schreef: | Wat zou het kosten om de veren te laten aanpassen bij bv wp in mol? |
Als u dat nog interesseert kan op het einde van de week de prijslijst wel inscannen. |
|
Naar boven |
|
 |
oli

|
Geplaatst: Di, 13 Mrt. 2012, 8:41 Onderwerp: |
|
|
Ja hoor, dat mag je zeker eens doorsturen. _________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Di, 13 Mrt. 2012, 14:06 Onderwerp: |
|
|
Rob Motard schreef: |
de S heeft enkel offroad voordeel |
Juist en daarbij komt ook nog dat een R
versie ook on-road nadeel heeft. Ik smijt mijn hoogpoter niet zoals toen met de lagere vering hoor.
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
|