Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
TRX
|
Geplaatst: Wo, 7 Sep. 2011, 23:21 Onderwerp: Intressepeiling adv in onderdelen te koop |
|
|
Zoals de titel al zegt.... Ik doe hier eventjes een interessepeiling om te zien of het de moeite loont om mijn adventure in onderdelen te verkopen.
Het is een zwarte 950 uit 2004.
Opties die dus ook (eventueel) te koop komen :
- set alu koffers (41 liter) + rek + binnentassen
- touratech carterplaat
- gelzadel
- leovinci's (met 'pekelschade')
- niet OEM koppelingspomp (zo'n oranje van diene Duitser)
- tanktas touratech
Buiten de moto is mijn adv. in goeie staat, keerringen van voorvork vervangen, velgen zijn perfect recht (op een veldwegske na geen off-road mee gereden). Kuipwerk is goed, op rechtertank is lange ondiepe kras, rechtertank paar oppervlakkige krasjes, amper zichtbaar.
Het blok zelf heeft een probleem met het koelcircuit. Ik denk aan een lekke cilinderkoppakking. Loopt NIET warm, draait gewoon goed maar steekt af en toe koelvloeistof naar buiten. Olie is goed, geen mayonaise (waterpomp is dus normaal gezien ook goed), koppeling ook in orde. Blok heeft 28.000km.
Ik plan een nieuwe motor te kopen begin volgend jaar (ik wacht het salon in BXL af), binnen een goeie maand (17/10) onderga ik een operatie en kan ik toch 2 maand niet rijden. Kan dus eigenlijk al zeer snel eventueel beginnen met ontmantelen.
Ohja, een goed bod voor de ganse fiets mag ook hé . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Do, 8 Sep. 2011, 8:32 Onderwerp: |
|
|
Is het niet een simpel dingetje zoals een radiateur dop oid? zou eerst even aftesten voor je gaat slopen hoor
Ik denk dat je met een heeeeele hoop onderdelen blijf zitten. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 8 Sep. 2011, 9:42 Onderwerp: |
|
|
Zit al een andere dop op, heb hier via het forum al bekeken wat het kan zijn....
Ook eens raad gevraagd aan garagist die er wat van kent (verschillende adventures in onderhoud en goeie commentaar, ook hier op het forum). _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Aubry
|
Geplaatst: Zo, 11 Sep. 2011, 10:47 Onderwerp: tt carterplaat |
|
|
Hoi
Ik heb wel interesse in tt carterplaat, heb je foto voor me en prijs?
aubryvanengelenburg@hotmail.com |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Motard

Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 839 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Zo, 11 Sep. 2011, 15:06 Onderwerp: |
|
|
hallokes ik val beetje uit de lucht TRX. wist niet dat uwe adv de geest gegeven had. wat is er juist mis dan _________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Ma, 12 Sep. 2011, 20:11 Onderwerp: |
|
|
Welke tanktas is het juist en heb je foto's? |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 15 Sep. 2011, 23:37 Onderwerp: |
|
|
Voorlopig hou ik em nog eventjes in 1 deel, heb beter bod gekregen .
Nu nog nadenken of ik nieuwe aventure wil of niet . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
|