lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Groepsbestelling waterpomp-as kit e.d. CJ designs

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wtr500

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 19:43    Onderwerp: Groepsbestelling waterpomp-as kit e.d. CJ designs Reageer met quote

Heren,

Op 1 september had ik gepland om voor m'n afrika-tripje een kleine bestelling te plaatsen bij CJ designs, namelijk zijn waterpomp-as rebuild kit voor de KTM 950/990 en mogelijk zijn koppelingsdeksel.

Nu heb ik Craig benaderd en hij was bereid om de verzendkosten voor zijn rekening te nemen als ondersteuning voor de reis. Ik heb hem hierbij wel beloofd om te kijken of er hier in Nederland wat gelijkgestemden waren zodat er in 1 bestelling wat meer sets besteld konden worden. Dus bij deze.

Mochten jullie interesse hebben in bv de waterpompkit. Hij levert 2 versie's, namelijk een "pump lite kit"(63 dollar) en een "complete kit" (145 dollar). Zie voor de link:

http://www.dualsportwarehouse.com/CJ-Designs-Adventure-Accessories_c3.htm?page=all

Meerekenend invoerrechten/douanekosten is dat 50 euro voor de pump-lite en 120 euro voor de complete kit. Voor dat geld krijg je ze thuis in de brievenbus. Mochten de douanekosten duurder uitvallen dan wordt dat door mij met Craig geregeld. Andere spulletjes kan ook, alleen moeten het geen giga lope dingen zijn ivm het doosformaat.

Bij interesse aub even een PB geven aan mij.

Aanvulling: N.a.v. een vraag: CJ geeft 1 jaar/16.000km garantie op de waterpomp-as. Mocht de as het eerder begeven krijg je een nieuwe van hem toegezonden. Of het beter is? Slechter is het in ieder geval niet aangezien zijn as voorzien is van een betere hardere coating en dus minder snel slijt;-) Op advrider zijn veel gasten met goede ervaringen met zijn spul.

Laatst aangepast door wtr500 op Do, 11 Aug. 2011, 12:12, in totaal 6 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Raketman

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

Moest hij nu 50.000 km garantie geven, dan direct. Maar met slechts 16.000km is het sop de kolen niet waard : mijn eerste pompas/dichting gingen 43k mee, de tweede (na slechte plaatsing door dealer) slechts 9k, de derde 38k en de vierde (huidige) al 20k.

Dan is de prijs van de onderdelen bij KTM zelf (as + dichting) en de lagers die ik in Gent ga halen voor een paar centen echt wel veel goedkoper.

Me no see the point om dat dus ergens aan de andere kant van het water te gaan halen. Geef me gerust ongelijk lipsrsealed2 ...

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wtr500

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

Det kent. Daarom hoef je hem ook niet te bestellen;-) Overigens...het origineel KTM materiaal kost zeker 30 euro voor de "lite" pomp, om nog maar te zwijgen over een volledige rebuild, dus niet een "paar centen'". Maargoed...zoals ik zei...IK ga hem bestellen en daar kunnen mensen op meeliften, dus spaar me de verhalen van te duur enz. enz....then just don't order thumbsup
disco stu

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

Is het ook niet zo dat die as van CJ gehard is, en die van KTM niet?

Ik heb mogelijke interesse. Wanneer wil je de bestelling plaatsen? Kwestie van te weten wanneer dat we ten laatste iets moeten laten weten.

Overigens ook de mogelijkheid om nog andere producten van CJ in de bestelling te plaatsen, of blijft het enkel pomp kitjes?
Naar boven
wtr500

BerichtGeplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 23:17    Onderwerp: Reageer met quote

Heb mn hoofdpost aangepast. Dat ding van cj heeft inderdaad een andere bewerking van de piston. Slijtvaster. Andere dingen kan eventueel ook, maar geen groot spul zoals complete tanks ofzo. Het moet in een normale doos passen. Ik bestel denk ook de clutchcover. Craig is 7 september weer een reisje aan het doen dus ik wil 1 september uiterlijk de bestelling plaatsen. Ook ivm mijn eigen reis. Gr. Wouter
Master of Disaster

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Aug. 2011, 10:56    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat hij geen sidestand relocator heeft...
wtr500

BerichtGeplaatst: Do, 18 Aug. 2011, 4:18    Onderwerp: Reageer met quote

Die zou ik via PAB-biker besteller als ik jou was.
disco stu

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2011, 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga er min of meer vanuit dat dat wel in orde is, maar misschien kan je nog even bevestigen:

Bij de complete kit ontbreekt op het fotoke de grote dichting en de "impeller". Bij de grote dichting staat

Note: The large side cover gasket is included in this kit but is not shown in the picture.

... maar in die nota staat niets van de impeller. Impeller staat dan wel weer in de omschrijving benoemd.

Dus mag ik er vanuit gaan dat die impeller er bij zit?

Overigens heb ik ook ooit de verschillen tussen oude en nieuwe impeller gelezen, zal ik eens proberen terug te vinden...
Naar boven
wtr500

BerichtGeplaatst: Za, 27 Aug. 2011, 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

Zowel de sidecover en de impeller zitten erbij. Altijd handig voor het geval die kapot gaat;-) sorry voor de late reactie btw.
Code:

wtr500

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Aug. 2011, 11:22    Onderwerp: Reageer met quote

Last call. Ik ga donderdag bestellen. Mocht iemand nog wat willen is dit de laatste mogelijkheid.

Gr. Wouter

disco stu

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Aug. 2011, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

PB gestuurd.
Naar boven
wtr500

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Aug. 2011, 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

Gelezen. Ik stuur je morgen een mailtje. Gr. Wouter
Freebert

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Sep. 2011, 22:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ben ik te laat voor de bestelling, want ik zou zo'n kit-rebuild kit wel willen voor als het nodig moest zijn binnen enkele duizenden kilometers.

De grote set zou ik willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
wtr500

BerichtGeplaatst: Za, 10 Sep. 2011, 23:55    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas. De bestelling is inmiddels geplaatst en is zo'n 10 dagen geleden verzonden. Zal dus komende week binnenkomen. Als deze bestelling zonder problemen verloopt wil ik het nog wel eens doen bij genoeg animo, maar alleen dan. Pb me maar. Gr.. Wouter
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: