Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wtr500

|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 1:02 Onderwerp: rem- koppelingshendel 950 adv. |
|
|
Dat was dus het enige wat ik was vergeten in te slaan voor de Afrika-reis als reserve, dus nog maar even snel besteld en inmiddels binnen.
Wat mij opviel tijdens mijn zoektocht was dat het originele KTM spul allemaal rete-duur is, en er voor de KTM 950/990 adventure geen aftermarket spul te krijgen zijn, althans, niet onder die naam.
Echter..van de wat kleinere EXC modellen is wel veel aftermarket spul te krijgen zag ik. Op de site www.melahn.de kwam ik uiteindelijk tot de conclusie dat vrijwel alle EXC en SX modellen met dezelfde remhendels (Brembo) en koppelingshendels werken (Magura). Kortom: voor 50 euro heb ik nu 3 sets koppeling en remhendels.
Iemand die hiervan op de hoogte was? Als ik de zoekfunctie gebruik kom ik hierover niets tegen. _________________ www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012 |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 3:35 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat alle ktm motoren deze hebben behalve de rc8 en al heel lang ook.... let wel op bij een eventueel revisie setje van je koppeling deze zuigertjes kunnen wel een andere diameter in mm hebben tov andere modellen... |
|
Naar boven |
|
 |
wtr500

|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 6:14 Onderwerp: |
|
|
Zuigertjes moest je hergebruiken stond erbij. Er zit overigens wel een setje bij, maar of die past moet ik nog meemaken. Kwestie van het originele zuigertje niet verliezen i guess.... _________________ www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012 |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 20:30 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de tip, heb je toevallig ook productcodes van de sets die je net besteld hebt? |
|
Naar boven |
|
 |
wtr500

|
Geplaatst: Do, 20 Okt. 2011, 21:04 Onderwerp: |
|
|
Ha,
Nee...maar kijk maar ff op de site van Melahn, kun je zoeken op merk en type en dan vind je de bestelcodes erbij.
Grtz _________________ www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012 |
|
Naar boven |
|
 |
|