lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Langzaam drubbelen van koelvloeistof uit slangetje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Goos



Geregistreerd op: 2-8-2011
Berichten: 14
Woonplaats: Assen

BerichtGeplaatst: Di, 2 Aug. 2011, 21:50    Onderwerp: Langzaam drubbelen van koelvloeistof uit slangetje Reageer met quote

Goede avond allen,

Zal mezelf even kort toelichten want nieuw op het forum. Heb afgelopen mei de overstap gemaakt van Triumph (675 daytona) naar KTM smt. Bevalt zeer goed, sturen, vermogen, zithouding allemaal goed voor elkaar. Heb 2 Triumphs gehad, ook zeer fijne fietsen maar wilde een keer weer twin weer hebben (heb TL 1000 S gereden), en dan een europese niet ducati..

Nu heb ik, denk ik, een klein probleempje. Als de motor stil staat, ook al heeft hij niet gedraait, lekt er gestaagd koelvloeistof uit het waarschijnlijk daarvoor bedoelde slangetje. Er ligt standaart een klein plasje onder. Het lijkt mij dat dit niet de bedoeling is. Weet iemand wat dit kan zijn?

Dan heb ik nog een vraag: hoe bevalt de progressieve gashendel, af en toe heeft de fiets een aan/uit effect (vrij normaal voor injectie fietsen, al mijn vorigen hadden dit ook maar geen van allen een progressieve gashendel in het assortiment). Bij de daytona 675 heb ik dit opgelost met een powercomander maar dit is wel aan de prijs.

Groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik 990 SMT



Geregistreerd op: 28-10-2009
Berichten: 292

BerichtGeplaatst: Di, 2 Aug. 2011, 23:43    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom !

Ik heb van een mede forummer een setje van G2 ergonomics met een 100,200 en 400 cam op de kop getikt. Heb de 400 geplaatst en die haalde veel van de snatchyness eruit. In combinatie met een 16T voortandwiel (standaard zit er 17T op), heb ik er nagenoeg geen last meer van.

Er is hier ook ergens een draadje van een duitse LC8 rijder die met een dremel het plastic deel van de gashendel (zeg maar het cammetje deel) dusdanig heeft bewerkt dat hetzelfde effect optrad als een progressive throttle, moet je even zoeken, werkte ook prima.

En : Ik meen dat de gashendel van de RC8 (of ik moet me compleet vergissen) ook een beter effect heeft dan de standaard SMT hendel, maar hou me ten goede, wie weet roept een ander hoe het daar mee zit.

Succes ! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Aug. 2011, 8:48    Onderwerp: Reageer met quote

zelf je progressieve gashandle maken,
(voor nop wink3 )
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=2273

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
WickedWilly



Geregistreerd op: 11-3-2011
Berichten: 62
Woonplaats: Roosendaal

BerichtGeplaatst: Do, 11 Aug. 2011, 15:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dan wel een 990 adventure, maar de RC8 gashendel werkt zeer goed tegen het aan/uit effect. voor een paar tientjes heb je er 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif