Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
petervdc
|
Geplaatst: Vr, 8 Jul. 2011, 13:07 Onderwerp: Nieuwe roulementen |
|
|
Op de bochtenstage van VROM zei Johan dat mijn voorste roulementen wrsch versleten waren, er zat wat speling op mijn voorwiel.
Ik had idd op hogere snelheid (130+) wat onrust gemerkt, beetje gaan wiebelen en zo.
In de garage bleek dat ze idd aan vervanging toe waren (na 65000km), en voor 70euro was 't werkje gedaan. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Vr, 8 Jul. 2011, 13:42 Onderwerp: |
|
|
Roulementen zijn lagers ??
Heb ik ook gehad met nieuwe lagers ( fabrieksfoutje).. Merk je inderdaad gelijk. Onrust ( begint gelijk te zwabberen) met hogere snelheden.
Zelf vervangen (gratis geleverd). Vond het leuk om zelf te doen. Fluitje van een cent.
Lagers zijn wel prijzig als je ze moet kopen. Maar wel bittere noodzaak als ze kapot zijn. Kan (Is...) het namelijk gevaarlijk zijn. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Vr, 8 Jul. 2011, 18:31 Onderwerp: |
|
|
Bwa 130 hoefde ik daar niet voor te rijden
Bij een zwevende voorkant zijn er ook geen 30 dingen die je moet checken he, een stuk of 3 is meestal al voldoende
Zo een op-en-neer wippende voorkant echter  _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
|