Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
divaha
|
Geplaatst: Za, 4 Jun. 2011, 13:46 Onderwerp: 2-in-1 pijp Superenduro installeren; hulp nodig |
|
|
Ik wil mijn 2-in-1 piip op de Superenduro monteren. Ik krijg alleen de 2-in-2 pijp met geen mogelijkheid vanaf ondanks dat ik alles los heb (beide klemmen, mudflap nut, zij moeren) maar het blijft muurvast zitten.
Iemands tips/tricks om de 2-in-2 los te krijgen? Thanks. |
|
Naar boven |
|
|
dirk pauwels
|
Geplaatst: Zo, 5 Jun. 2011, 12:15 Onderwerp: Re: 2-in-1 pijp Superenduro installeren; hulp nodig |
|
|
divaha schreef: | Ik wil mijn 2-in-1 piip op de Superenduro monteren. Ik krijg alleen de 2-in-2 pijp met geen mogelijkheid vanaf ondanks dat ik alles los heb (beide klemmen, mudflap nut, zij moeren) maar het blijft muurvast zitten.
Iemands tips/tricks om de 2-in-2 los te krijgen? Thanks. |
WD40 tussenspuiten en wat laten inwerken, rubber hamer en wat tikken uitdelen.....tussendoor nog wat WD40 spuiten, de aanhouder wint _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
|
Geplaatst: Ma, 6 Jun. 2011, 1:46 Onderwerp: |
|
|
warm maken met fohn |
|
Naar boven |
|
|
Daan
|
Geplaatst: Ma, 6 Jun. 2011, 6:41 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | warm maken met fohn |
warm maken door te starten en een stuk te rijden?
lekker doorhalen zodat de boel gaat trillen, misschien dat dat ook een beetje helpt. _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Remmie
|
Geplaatst: Ma, 6 Jun. 2011, 7:09 Onderwerp: |
|
|
divaha
Zijn het nog de originele uitlaten?
Zo ja, daar had ik ook wat problemen mee. Tussen de 2 pijpen zit een soort kunststof ring/pijp die inwendig voorzien is van gevlochten staal ( ) deze heb ik met een schroevendraaier als het ware er tussenuit gehakt.
Wat ook helpt is om het achterframe onder los te maken en boven als een scharnier naar boven te kantelen tijdens het lostrekken.
Remmie _________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
|
Geplaatst: Di, 7 Jun. 2011, 0:05 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | mr wheely schreef: | warm maken met fohn |
warm maken door te starten en een stuk te rijden?
lekker doorhalen zodat de boel gaat trillen, misschien dat dat ook een beetje helpt. |
dan worden ze alle bij warm je zou alleen die buitenste moeten kunnen warm stoken zodat deze het meest uitzet |
|
Naar boven |
|
|
|