lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ontluchtingsslangen tank 950 adv

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wtr500

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2011, 22:18    Onderwerp: ontluchtingsslangen tank 950 adv Reageer met quote

Een hele simpele vraag, maar wel eentje die ik niet 1,2,3 kan terugvinden, ook niet in het werkplaatshandboek.

Op de 2 tanken van de 950 adventure zitten aan de voorzijde twee ontluchtings-tabjes die via de slang aan de voorste kap worden gekoppeld. Om deze slangen gaat het dus NIET.

In het midden van beide tanken (aan de binnenzijde) zitten echter ook nog (ongeveer in het midden) 2 ontluchtingsslangetjes van ongeveer 30 cm lang. Waar moeten deze naartoe???? Kortom, waar moet ik ze naartoe leidden? Hier heb ik niet op gelet tijdens het demonteren van het spul een paar maanden geleden.

Thanks alvast!!

Aleph

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2011, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

van de linkse weet ik het van buiten : die loopt bij mij vlak voor de koppelingscylinder onderaan. Daar is een "spleet" waarin die lekker veilig weg zit. Van de rechtse weet ik het niet van buiten. Zou ik moeten gaan kijken. Ben ik te tam voor. Mr-T
wtr500

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2011, 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

ok, dat is alvast 1! Thanks.... Nu de volgende nog;-)
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2011, 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

dit zijn geen ontluchtingslangetjes, maar overloop slangetjes.

in de rand bij de tankdop zit een klein gaatje, dat komt uit op die slangetjes. ALs je je tank te vol doet, loopt het daarlangs naar beneden.

De slangetjes moeten langs het blok naar beneden lopen, op een veilige plek (immers kan er benzine uitkomen, en die moet niet op de uitlaat komen).

Aan de ene kant is dat meestal langs de koppelings-leiding, aan de andere kant soortgelijk... weet ik niet uit mijn hoofd (staat volgens mij wel in het WPH).

wtr500

BerichtGeplaatst: Di, 7 Jun. 2011, 22:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ok. Dan zijn mijn vragen beantwoord. Thanks! Der moog een slotje op!wink2 Overigens...het enige wat in het wph staat bij mij is: detach the fuel-lines en attach the fuel-lines....maar verder gaat ie helemaal goedkomen nu!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: