Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
disco stu
|
Geplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 16:41 Onderwerp: GZ: Transparant afdekplaatje km-teller |
|
|
Gezocht: transparant afdekplaatje van de km-teller. |
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 756 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Di, 24 Mei. 2011, 22:52 Onderwerp: |
|
|
Om 1 of andere reden kan je ze blijkbaar niet afzonderlijk van de teller krijgen bij KTM, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Tenzij je geluk hebt op 1 van de vele KTM-fora, is dit een (dure) oplossing.
Onherstelbaar beschadigd? |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Wo, 25 Mei. 2011, 23:41 Onderwerp: |
|
|
Toch wel redelijk onherstelbaar beschadigd. Ik heb alle "brokken" verzameld maar ik denk dat ik toch nog een of 2 kleine stukjes mis om het plaatje terug aan elkaar te puzzelen. De herstelling zou sowieso toch geen lang leven gegund zijn.
Bedankt voor de tip. Dat is inderdaad de enige vervanging die ik kan vinden maar al redelijk duur. Ik heb gezien dat het niet alleen het afdekplaatje is, maar ook is er een stukje afgebroken van de blauwe plastieken rand onder het afdekplaatje waar de afdichtingsrubber op pakt. Het is wel balen want de unit werkt nog perfect.
Het zal dus sowieso een vervangende unit in zijn geheel worden vreest mijn bankrekening. Ik heb op Advrider ook al ineens de vraag gesteld of de unit gewoon te vervangen is zonder consequenties voor de km-stand van ODO-meter etc... |
|
Naar boven |
|
 |
|