lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

All-road training datums 2011
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
allroad



Geregistreerd op: 24-3-2011
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Wo, 18 Mei. 2011, 23:28    Onderwerp: All-road training datums 2011 Reageer met quote



Wegens groot succes bied Motorrijschool Hoek van Holland in samenwerking met Motor Houtrust ook in 2011 weer diverse All-road trainingen aan.

De allroad training (module A) is een verkenning voor all-road rijders (alle merken all-roadmotoren welkom) die graag eens onder begeleiding van een ervaren en gediplomeerde instructeur het asfalt
willen verlaten.
Voor deze cursus is geen bijzondere vaardigheid of preparatie van de motor noodzakelijk en hoef je geen all-road ervaring te hebben.

Module A vindt plaats op eigen motor, op openbaar terrein in Noord Brabant.
De training duurt een volle dag. We verzamelen bij Motor Houtrust in Den Haag om 08:00 ’s morgens.
Vervolgens worden de basis principes in theorie uitgelegd, waarna we snel op de motor stappen om te rijden.
Eerst gaan we de remtechniek (die in het zand anders is dan op de weg) oefenen, bochten rijden komt aan bod, het rijden op verschillende ondergronden en het op en af gaan van heuvels.
Vervolgens gaan we al het geleerde in praktijk brengen met een prachtige all-road route.
Het motto van deze training is niks moet en alles mag waarbij veiligheid en plezier in een hoog vaandel staan.

Aan het einde van de dag rijden we terug naar Motor Houtrust, waar gelegenheid bestaat om de motoren af te spuiten.
Het maximale aantal cursisten voor deze training is 6, dit om zo iedereen de persoonlijke aandacht en begeleiding te kunnen geven die hij of zij nodig heeft.

De kosten voor deze dag bedragen €169,00 incl. lunch.

Agenda 2011:

21 mei All-road training
17 juli Circuittraining Lelystad, klik hier
17 september All-road training
15 oktober All-road training
22 oktober All-road training module B
26 november All-road training

De all-road training module B is voor degene die al onze all-road training hebben gevolgd of vergelijkbare ervaring hebben.
In deze training zoeken we meer uitdaging op en worden de grenzen nog iets meer verlegd.

Motor Houtrust
Rhone 36
2491 AP Den Haag
070-3177177

Inschrijven? klik hier of stuur een email naar info@motorrijschoolhoekvanholland.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 19 Mei. 2011, 21:13    Onderwerp: Reageer met quote

een GS een all-road ??? ha ha ha ha
prachtige foto's verkeerde forum tongue2 tongue2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
allroad



Geregistreerd op: 24-3-2011
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Do, 19 Mei. 2011, 23:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ze zeggen het... grin3

Bedankt voor het verplaatsen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Olaf



Geregistreerd op: 9-6-2009
Berichten: 64
Woonplaats: Biddinghuizen

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Mei. 2011, 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

Vind het aan de prijs , circuit dag met baan huur etc oke .
Maar voor een dagje offroad rijden op openbare weg .



Grt Olaf

_________________
AT en KTM 990R/ 690 enduro R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wtr500



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 381
Woonplaats: Stevensweert

BerichtGeplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 10:36    Onderwerp: Reageer met quote

Sterker nog. Het IS aan de prijs!! Misschien moet ik ook maar eens een 1 mans zaakje gaan beginnen dan;-)
_________________
www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
wtr500



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 381
Woonplaats: Stevensweert

BerichtGeplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 10:42    Onderwerp: Reageer met quote

Al kom ik er net achter dat ik met die instructeur ooit eens in Afrika ben geweest en ik wel moet toegeven dat ie kan motorrijden;-)

http://www.desert-cops.nl/archief/foto2006/274.jpg

_________________
www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ivanbase



Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 631

BerichtGeplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 11:36    Onderwerp: Reageer met quote

is echt duur, veel te duur naar mijn zin... voor zo'n pakket is de helft van de prijs meer op zijn plaats als je in groep gaat. dit is meer de prijs voor een priveles maar goed... als je net 18000 euro hebt uitgegeven en met je dikke allroad, offroad wil leren rijden kan dat er blijkbaar ook nog wel af...
anders zou het programma geen succes hebben natuurlijk.
gelukkig hebben wij ktm's, die kunnen tegen een stoot en kan je zelf allemaal proefondervindelijk vaststellen wat kan en wat niet... liefst met een paar mede-motards die elkaar wat tips geven en uit de brand kunnen helpen indien nodig thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
gaint



Geregistreerd op: 15-10-2008
Berichten: 181

BerichtGeplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 12:41    Onderwerp: Reageer met quote

ivanbase schreef:
is echt duur, veel te duur naar mijn zin... voor zo'n pakket is de helft van de prijs meer op zijn plaats als je in groep gaat. dit is meer de prijs voor een priveles maar goed... als je net 18000 euro hebt uitgegeven en met je dikke allroad, offroad wil leren rijden kan dat er blijkbaar ook nog wel af...
anders zou het programma geen succes hebben natuurlijk.
gelukkig hebben wij ktm's, die kunnen tegen een stoot en kan je zelf allemaal proefondervindelijk vaststellen wat kan en wat niet... liefst met een paar mede-motards die elkaar wat tips geven en uit de brand kunnen helpen indien nodig thumbsup



That's bloody right grin

_________________
better to burn out than fade away
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blob



Geregistreerd op: 1-2-2010
Berichten: 684
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 18:00    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de liefhebber, er loopt elders op het forum dit draadje: http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?p=38688#38688

(al zijn deze kosten ook nog niet duidelijk)

_________________
990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
allroad



Geregistreerd op: 24-3-2011
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Za, 21 Mei. 2011, 19:07    Onderwerp: Reageer met quote

Dat het geen zeer goedkope training is, dat klopt.
Het lijkt een heel bedrag maar als je nagaat dat het volgende er nog vanaf moet valt het met wat er over blijft erg mee hoor.

* Er gaan 2 instructeurs mee (ongeacht het aantal cursisten, dit ivm voor en achterrijder en net even een extra helpende hand)
* Betekend dus ook 2 grote tanks vullen
* Afschrijving motoren
* BTW
* Inkomstenbelasting
* Lunch

Verder word er van de training de gehele dag door foto's gemaakt en het beeldmateriaal van jezelf krijg je uiteraard opgestuurd.

Dan zal ik de tijd die de training vergt met uitzetten en organiseren etc achterwege laten Smile

Als er vragen zijn kan je dit altijd emailen naar ons.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Mei. 2011, 4:51    Onderwerp: Reageer met quote

Afschrijving motoren ?????? en dat gaat hard bij een beemer laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik 990 SMT



Geregistreerd op: 28-10-2009
Berichten: 292

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Mei. 2011, 11:20    Onderwerp: Het is wel veel geld, maar is geen woekerwinst : Reageer met quote

allroad schreef:
Dat het geen zeer goedkope training is, dat klopt.
Het lijkt een heel bedrag maar als je nagaat dat het volgende er nog vanaf moet valt het met wat er over blijft erg mee hoor.

* Er gaan 2 instructeurs mee (ongeacht het aantal cursisten, dit ivm voor en achterrijder en net even een extra helpende hand)
Reken eens 2 man x 8 uur x 80 euro (incl.inkomstenbelasting ,10-15% winstopslag,en af te dragen BTW reken ik behoorlijk ruim toch?) = € 1280,=

* Betekend dus ook 2 grote tanks vullen
Stel je rijdt die dag 225 km (reken ik ruim). x 2 fietsen = 450 km tegen zeg 1:15 (reken ik dúúr qua verbruik) is 30 liter a € 1,70 de liter = € 51,=

* Afschrijving motoren
Tsja...dat doe je inderdaad, maar als je het zuiver houdt dan moet je die ene dag (en niet méér) doorberekenen:
stel 18000 over 5 jaar afgeschreven tot 8000...is 10000 afgeschreven over 1825 dagen...is €5,50 per dag x 2 fietsen is zeg €11,=


* BTW + * Inkomstenbelasting
(al in de riante uurprijs van 80 euro verdisconteerd)

* Lunch
Tsja...zeg aan kosten...10 euro de man ? Vooruit..15 euro de man..maakt € 75,= + de lunch voor de instructeurs maakt € 105,=.

Kosten tot zover zijn dan : 1280+51+11+105 maakt € 1447,=.

Verder word er van de training de gehele dag door foto's gemaakt en het beeldmateriaal van jezelf krijg je uiteraard opgestuurd.
De werkuren van foto's maken (arbeid) zit al in de uren van de 2 begeleiders. Laat het digitaal bewerken en by email verzenden nog eens 1-2 uurtjes werk achteraf zijn tegen weer die 80 euro = 160 euro. Lijkt me ook ruim gerekend.

Dan zal ik de tijd die de training vergt met uitzetten en organiseren etc achterwege laten Smile
Dat lijkt me idd tijdrovend, maar indien je het eenmaal uitgevonden traject meerdere malen gebruikt met nieuwe cursisten moet je die eenmalig gespendeerde tijd toerekenen verdeeld over meerdere cursussen..
Zeg dat het je eenmalig 30 uur werk heeft gekost a 80 euro weer = 2400 euro , maar je geeft die cursus minstens 48x over dat zelfde traject (en waarschijnlijk vaker)..dan is dat ook nog 50 euro per dag.



totale ruim gerekende door te berekenen kosten per cursus :
1447 + 160 +50 = 1657 euro.

Opbrengst : wanneer 6 klanten € 169,= betalen levert dat slechts 1014 euro op....! Dan ga je dus heel snel failliet !!

Nu weet ik natuurlijk wel dat je het maken van die route niet doorberekent en je niet rekent met een uurtarief van 80 euro....en die lunch ook wel wat goedkoper per persoon zal zijn....maar dan nog....als je het allemaal optelt is het weliswaar veel geld voor de klant....maar als ondernemer maak je geen vette bankierswinsten met zo'n dag lijkt me.




Dus..ja, het is veel geld,maar trek niet als consument/klant de te snelle conclusie dat de organisator woekerwinsten opstrijkt....

Heb overigens geen relatie met organisatie, zat alleen even wat op de manchet te rekenen grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Mei. 2011, 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, da's nog eens een mooi voorbeeldje van activity based costing.

Denk dat de prijs binnenkort aangepast wordt idea2 , naar boven grin3

_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
allroad



Geregistreerd op: 24-3-2011
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Mei. 2011, 13:40    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel Eric, denk inderdaad we te goedkoop zijn haha.
Als het namelijk een echte vetpot was stopte ik met de regulier motorrijlessen hoor en ging ik alleen nog maar all-road trainingen geven grin3

Maar goed, wij zijn machines die geen brood eten en ook geen dak boven ons hoofd nodig hebben waarschijnlijk huh2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Aleph



Geregistreerd op: 27-11-2007
Berichten: 888
Woonplaats: Flanders Fields

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Mei. 2011, 11:36    Onderwerp: Reageer met quote

Beste collega, mensen denken nu eenmaal té snel dat het allemaal vanzelf en voor niks gaat nice stars
_________________
mijn nieuwe nick is Muug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif