Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
highrider

|
Geplaatst: Ma, 9 Mei. 2011, 15:22 Onderwerp: Bevestiging middenbok |
|
|
Gisteren sloeg de schrik me om het hart. Met ± 130 een lawaai en trillingen in de motor ik dacht de lagers eruit vlogen.
Contact uit en uitrijden naar de vluchtstrook.
Wat een geluk , de veerbevestiging van de middenbok was afgebroken en verder niets.
Het gaat dus om het open vierkantje tussen de bok en de veren. Het is niet echt zwaar uitgevoerd maar zou voldoende moeten zijn.
Indien je onderhoud pleegt lijkt het mij raadzaam om dit stukje ook kritisch te bekijken. Aan de breuklijnen te zien was 1 breuk al wat ouder maar mij nog nooit opgevallen. 2 min werk maar voorkomt misschien een verrassing want je schrikt je groen en geel.
Slechts ter advies dus  _________________ Nog steeds 750 ST zal het ooit een KTM worden. Ja per 16-06-2008 een mooie oranje erbij. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 9 Mei. 2011, 16:07 Onderwerp: |
|
|
haha
ja die kan ik me ook nog herinneren:
Snachts, 180 km/h over de duitse snelweg en ineens hoor ik rare rammels...
ik kijk achterom en zie 1 enorme vonkenregen achter mijn motor
effe snel gestopt... en idd, zelfde probleem: tiwrapje er op en het was toen verholpen. Bij mij was da kleine ijzertje tussen veer en bok zit afgebroken.
kost geen drol natuurlij... maar wel schrikken. Gelukkig was in mijn geval de snelweg behoorlijk leeg. 't was wel spectaculair! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|