Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mineko
|
Geplaatst: Zo, 8 Mei. 2011, 22:06 Onderwerp: weigerende achterem |
|
|
Hoi jongens! Bij 29500km van mijn LC8S GOIII...wegert mijn achterem totaal. Achterrem helemaal ingedrukt,de remblokjes gaan geen mm naar de remschijf!javascript:emoticon(' ') Heb geprobeert om te ontluchten uiteraard, maar had geen effect. Mijn dealer zegt dat dat een bekent probleem is, omdat het nippeltje langzaam lucht opneemt (citaat), kwestie van ontluchten...
Nu meende ik dat ik ergens op t (gerespecteerde) forum had gelezen,dat er een modificatie was op t achterrempompje! Ik weet t echter niet zeker. Graag jullie mening...alvast bedankt voor de genomen moeite.javascript:emoticon(' ') |
|
Naar boven |
|
 |
wtr500

|
Geplaatst: Ma, 9 Mei. 2011, 1:45 Onderwerp: |
|
|
jupz. Het is idd een update, maar het ligt aan je bouwjaar. Tip: Ga effe langs een ktm dealer en laat even kijken in de online service-history van je KTM of deze update nog open staat. Bij mij was dit het geval (2004), waarna de update alsnog gratis werd uitgevoerd.
Gr. _________________ www.rally-motor.nl / Husaberg FE 450 2012 |
|
Naar boven |
|
 |
wtr500

|
|
Naar boven |
|
 |
mineko
|
Geplaatst: Ma, 9 Mei. 2011, 9:09 Onderwerp: weigering achterrem |
|
|
WTR500..thanks voor t snelle antwoord! Geef ook aan dat mijn harde schijf nog dik in orde is!!!!javascript:emoticon(' ') Nu mijn ktm-dealer overtuigen van de update......javascript:emoticon(' ') Overigens krijgt mijn LC8S uit 2004 zeeeeer binnenkort een grote 30000km-beurt. |
|
Naar boven |
|
 |
|