lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

filmpjes van een andere hobby :)
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ivanbase



Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 631

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 13:05    Onderwerp: filmpjes van een andere hobby :) Reageer met quote

dit weekend een paar van mijn filmpjes samengesteld in een tien minuten durende compilatie...
somwhere in europe... verschillende lokaties.

leek me wel iets voor't cafe' hier smiley

http://youtu.be/jukm1mDEsbw

swiss:

http://youtu.be/SyU3uBIvlQg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 13:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ah ik zie het al: Je andere hobby zijn 2 hele enthousiaste honden smiley2


ps.: Zo'n wing-suit lijkt me nog wel iets heel erg moois om te doen, iets voor jou?

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
ivanbase



Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 631

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 15:12    Onderwerp: Reageer met quote

hahah, ja idd. maar zijn intussen drie honden en een kat en een paar honderd vissen geworden wink

in het swiss filmpje zie je dat ik met een groene wingsuit vlieg, dat was een van de eerste modellen, eigenlijk een skydive model... en een van mijn eerste sprongen van een cliff ermee.

nu heb ik een vampire2 wingsuit.. speciaal voor base met veel grotere wings.

wel een stuk veiliger nu Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
SirCrow



Geregistreerd op: 16-2-2009
Berichten: 154

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 16:39    Onderwerp: Reageer met quote

Kies je gewoon een object uit om van te springen of vraag je ook toestemming Smile

BTW ik heb er geen verstand van maar is het niet gevaarlijker dan gewoon parachute springen? Lijkt me dat je hierbij geen tijd/ruimte hebt voor een nood shut?

Tof hoor, was ik even vergeten te vermelden wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
KTM_FAN



Geregistreerd op: 19-2-2008
Berichten: 321

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 19:37    Onderwerp: base Reageer met quote

poeh.....

Kan me voorstellen wat dat voor een gevoel geeft vlak ervoor en net na de sprong. Toch wel wat risicotjes als ik het zo zie.... Smile Smile

Erg stoer hoor dat wel, maar ik hou het even bij motor rijden en nog wat andere ongevaarlijke hobbies.....

_________________
KTM-FAN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guus



Geregistreerd op: 15-6-2008
Berichten: 399
Woonplaats: Velp

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 22:25    Onderwerp: Reageer met quote

Haha! Die Eiffeltoren is vet zeg! Heel tof.
_________________
Het hebben van de zaak (oranje Adv. 990, 2006) is niet altijd het einde van het vermaak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ivanbase



Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 631

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 22:53    Onderwerp: Reageer met quote

thx guys,

nee, toestemming vragen we niet wink3 maar we breken ook niets af om een object te kunnen klimmen... ze kunnen hoogstens ons materiaal in beslag nemen tot het onderzoek afgerond is en ik ben nog niemand tegengekomen die het niet heeft teruggekregen dus... tja. we moeten er nu eenmaal op om te kunnen springen Smile
een noodchute is er niet, daar heb je simpelweg geen tijd voor, ik trek m zo laag mogelijk open zodat je bij een offheading opening nietmeer tegen het object kan vliegen maar vergis je niet.. de materialen zijn vele malen sterker dan standaard chutes en gevouwen zoals een reserve... daar gaat ong een uur per packjob inzitten.

vooral voor de sprong... angstzweet en stress.. maar zodra je ook maar een mm van het object afbent na takeoff valt alles van je af en krijg je een ongeloofelijk gevoel van vrijheid. geen angst, geen gedachtes, alleen jij en de vlucht... total freedom.

ongevaarlijk is het niet.. maar het is wel een evolutie na vele jaren skydive... niet iets wat je effe gaat doen...
sommige ervaren basejumpers zijn met motorrijden gestopt omdat ze het te gevaarlijk vonden op de weg dus, alles is relatief Smile

jaa, de eiffeltoren was echt wel het hoogtepunt van alle sprongen...
niet zozeer de sprong zelf, maar alles wat errond hangt, de klim, en vooral de eerste meters aangezien deze toren s'nachts door gewapende militairen bewaakt wordt... lang verhaal... mooie herinneringen 2thumbsup

grtz...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Zo, 1 Mei. 2011, 23:55    Onderwerp: Reageer met quote

die tweede sprong bij 48sec lijkt wel pegasusbridge Normandy maar ik denk niet dat die hoog genoeg is wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob Motard



Geregistreerd op: 16-12-2009
Berichten: 837
Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 12:45    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik me niet vergis staat die mijnschacht in genk (winterslag aan de cinema)?
patat is da.

_________________
Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rene+adventure



Geregistreerd op: 19-7-2008
Berichten: 460
Woonplaats: Echt

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 13:00    Onderwerp: basejumpen Reageer met quote

mr wheely schreef:
die tweede sprong bij 48sec lijkt wel pegasusbridge Normandy maar ik denk niet dat die hoog genoeg is wink3


Zo knap.... Wheely heeft ook al verstand van basejumpen thumbsup

_________________
You once life forever, ride the KTM adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thorri



Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 211
Woonplaats: Gees

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 14:04    Onderwerp: Reageer met quote

GAAF,

Ik vond een tendum sprong op texel al onwijs spannend. Maar dit is echt een sprong heftiger.

gr Bjorn

_________________
Groeten Thorri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Ma, 2 Mei. 2011, 20:26    Onderwerp: Reageer met quote

Goed man!
Doet me denken aan alweer 8, ik zeg 9 jaar geleden toen ik mijn vrouw heb leren kennen ........
Ben toen maar gestopt met springen (heb altijd in zwartberg gesprongen), gelukkig heb ik nog steeds de motor ..... en die komt de laatste tijd eigenlijk alleen maar voor een off-roadritje uit de schuur ...... bucktooth

Ik heb het gelukkig niet slecht, kan nog steeds gaan wanneer ik dat wil.

@Ivan; waar ga je normaal gezien altijd springen??

Gr Koen

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 0:40    Onderwerp: Re: basejumpen Reageer met quote

rene+adventure schreef:
mr wheely schreef:
die tweede sprong bij 48sec lijkt wel pegasusbridge Normandy maar ik denk niet dat die hoog genoeg is wink3


Zo knap.... Wheely heeft ook al verstand van basejumpen thumbsup


nee goed lezen kerel, van Normany, niet van basejumpen ik blijf liever met beide voetjes op de grond tongue3 grin2 grin2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ivanbase



Geregistreerd op: 6-6-2009
Berichten: 631

BerichtGeplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

yoow...
pegasusbridge? nooit van gehoord... ffe gegoogeld en lijkt me een ophaalbrug van toch wel 5 meter... wel een mooie brug!
dit ise een snelwegbrug in st-vith van 80m
indeed rob, das de mijnschacht winterslag thumbsup 65m exitpunt... gingen we geregeld springen voor de cinema er was, daarnaa niet zoveel meer lekker makkelijk met die trap Smile, de 2 mijnschachten in houthalen worden ook geregeld gesprongen. zijn wel een stukje lager 50m en moet je buitenkant constructie klimmen... scary maar wel lekker veel landingsplaats.
texel ben ik ook geweest mooie vakantie gehad met de motor, maar niet gesprongen wegen te veel wind... zwartberg daarentegen, veel gesprongen nadat skydive leopoldsburg faiiliet ging...erg toffe club daar 2thumbsup
tot ong twee jaar geleden waren we bijna elke nacht op pad... veel in antwerpen aan de haven of , in brussel gebouwen, soms een heli of ballon, een watertoren, hier en daar een brug of schouw... eigenlijk alles boven de 50m. en veel in swiss... cliffs zijn ultiem... happy
moet wel erbij zeggen dat ik tegenwoordig ook niet veel meer spring, soms nog ns een jumpke in de buurt van maasbracht een hoogspanning..., m'n vriendin en de ktm nemen tegenwoordig de vrije tijd in beslag tongue3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 3 Mei. 2011, 20:21    Onderwerp: Reageer met quote

ivanbase schreef:
yoow...
pegasusbridge? nooit van gehoord... ffe gegoogeld en lijkt me een ophaalbrug van toch wel 5 meter... wel een mooie brug!
dit ise een snelwegbrug in st-vith van 80m
indeed rob, das de mijnschacht winterslag thumbsup 65m exitpunt... gingen we geregeld springen voor de cinema er was, daarnaa niet zoveel meer lekker makkelijk met die trap Smile, de 2 mijnschachten in houthalen worden ook geregeld gesprongen. zijn wel een stukje lager 50m en moet je buitenkant constructie klimmen... scary maar wel lekker veel landingsplaats.
texel ben ik ook geweest mooie vakantie gehad met de motor, maar niet gesprongen wegen te veel wind... zwartberg daarentegen, veel gesprongen nadat skydive leopoldsburg faiiliet ging...erg toffe club daar 2thumbsup
tot ong twee jaar geleden waren we bijna elke nacht op pad... veel in antwerpen aan de haven of , in brussel gebouwen, soms een heli of ballon, een watertoren, hier en daar een brug of schouw... eigenlijk alles boven de 50m. en veel in swiss... cliffs zijn ultiem... happy
moet wel erbij zeggen dat ik tegenwoordig ook niet veel meer spring, soms nog ns een jumpke in de buurt van maasbracht een hoogspanning..., m'n vriendin en de ktm nemen tegenwoordig de vrije tijd in beslag tongue3


hij leek me al aan de lage kant maar hij is wel iets hoger als 5 meter
die jump in parijs is wel de max
Brugge heeft ook eem mooie toren laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif