lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

sas-plaatjes

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mineko

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 16:54    Onderwerp: sas-plaatjes Reageer met quote

Hoi jongens. Ik wilde sas-plaatjes bestellen bij EVAproducts.nl, maar .die doet dat niet meer! Omdat zij zich willen toespitsen op de dieselmotor. Weten jullie nog een adresje...Dit wil ik combineren met een motohooliganperformance-luchtfilter! Om daarna mijn lc8 GOIIII een ...30.000km beurt te geven. Teven wil ik jullie meegeven dat aqualine in Australie serieus bezig is,na diverse mailtjes over de wereld, om een blauwe 44l tank te realiseren!!!!!! Groetjes en kusjes allemaal...javascript:emoticon('2thumbsup')
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vonkenboer

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 18:39    Onderwerp: Re: sas-plaatjes Reageer met quote

mineko schreef:
Hoi jongens. Ik wilde sas-plaatjes bestellen bij EVAproducts.nl, maar .die doet dat niet meer! Omdat zij zich willen toespitsen op de dieselmotor. Weten jullie nog een adresje...Dit wil ik combineren met een motohooliganperformance-luchtfilter! Om daarna mijn lc8 GOIIII een ...30.000km beurt te geven. Teven wil ik jullie meegeven dat aqualine in Australie serieus bezig is,na diverse mailtjes over de wereld, om een blauwe 44l tank te realiseren!!!!!! Groetjes en kusjes allemaal...javascript:emoticon('2thumbsup')

Waarom dan niet meteen de sas plaatjes bij moto hooligan bestellen huh2

mineko

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 19:00    Onderwerp: sas-plaatjes Reageer met quote

He bedankt he,Vonkenboer! Ga ik gelijk doen, bedankt voor t snelle antwoord!!!!!! GO!!!!javascript:emoticon('pleased')
Naar boven
edwin

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 19:05    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Mineko,

Ik heb nog wel een setje liggen, ik had er wat extra laten lazeren uit 2mm rvs.

Als je 5 euro in een envelop stopt met daabij een retour envelop met daarop je eigen adres stuur ik ze naar je toe.

Stuur me anders even een PB.

mvg
Edwin.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: