Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 10:57 Onderwerp: Klim kledij |
|
|
Weet iemand of ze dat verkopen in België, en zo ja: waar? _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 11:27 Onderwerp: |
|
|
nee sorry.. maar in NL:
http://www.rallyadventureshop.nl/nl/producten/klim.php
je kunt ze (alexander) even bellen en navragen of er ook een belgische dealer is.
rallyshop kan ze natuurlijk vast wel opsturen, maarja. passen is fijn he  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 11:29 Onderwerp: |
|
|
Bij mijn weten niet in België. NL invoerder is normaalgezien voor Benelux, maar de Belgische markt is vooralsnog "geen focus". Voorraad heeft hij ook niet echt veel.
Spijtige zaak voor zo'n mooi product als je het mij vraagt.
Waar ben je naar op zoek? Baboons in DE is een optie maar wel vervelend als je moet passen en zo.
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 11:31 Onderwerp: |
|
|
Ik kwam die shop inderdaad al tegen, maar zag dat ze de Dakar broek niet in het oranje verkopen.
Omdat mijn KTM rallye pant gescheurd is zoek ik een goeie oranje broek die bij mijn jas past. Helaas ging KTM na 2009 naar beige in plaats van oranje, dus die broek kan ik niet meer krijgen. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 11:47 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Ik kwam die shop inderdaad al tegen, maar zag dat ze de Dakar broek niet in het oranje verkopen.
Omdat mijn KTM rallye pant gescheurd is zoek ik een goeie oranje broek die bij mijn jas past. Helaas ging KTM na 2009 naar beige in plaats van oranje, dus die broek kan ik niet meer krijgen. |
Ik zou gewoon in de US bestellen. Als je de sizing tables van KLIM gebruikt kom je doorgaans heel juist uit, behalve voor de handschoenen. _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 12:21 Onderwerp: |
|
|
Een tip voor een goeie online shop in de US die naar Europa verzendt dan? Op de site van Klim zelf kan je bij "customer registration" enkel voor US kiezen...
Zal mss ook eens mijn licht opsteken op advrider. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
|
Naar boven |
|
 |
Harry

|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 13:02 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | shippen allebei naar BE. Voeg bij de US broek wel nog 24% bij (21% BTW en 3% invoerrechten)  |
Of zorg dat ze op de pakbrief een waarde van US $30 zetten. Ben je van onze graaibelasting verlost. _________________ 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000. |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 14:19 Onderwerp: |
|
|
Adventure-spec levert jammer genoeg niet de juiste kleur zag ik.
Die duitsers zijn wel schandalig duur! Zelfs met 24% erbij en verzending is de US nog goedkoper...
Bedankt voor de tips! _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 22 Apr. 2011, 16:45 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Adventure-spec levert jammer genoeg niet de juiste kleur zag ik.
|
Je kan hen altijd eens bellen om te zien of ze in een volgende levering uit de US geen oranje exemplaar kunnen voorzien. Da's althans waar ik mee zou beginnen. Prijzen in Duitsland liggen idd een stuk hoger...
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
|