Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Ma, 25 Apr. 2011, 7:59 Onderwerp: merk of bokkiewokkie remblokken? |
|
|
moet verse remblokken voor de 990 adv hebben, Wat te halen (en waar wellicht?) Merk KTM/ Brembo, Carbon Lorraine of gewoon een of ander bokkiewokkie merk want je merkt het verschil toch niet? ow ja gesinterde of organische?
graag jouw ervaring........ _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 25 Apr. 2011, 8:51 Onderwerp: |
|
|
voor of achter?
Achterremblokken zijn gelijk aan de voorremblokken van de EXC e.d. (bij 950.. neem aan dat 990 hetzelfde is): Die koop je dus bijv voor 15 euro bij HMX-parts. bestellen of bij een OTR/Enduro kopen, want dan staan ze bijna altijd wel ergens met een kraampje.
iedere cross-zaak heeft dat spul. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 25 Apr. 2011, 10:03 Onderwerp: |
|
|
merk voor mij. heb bokkiewokkie's gehad die mijn schijf enorm lieten sleiten, heb ze gehad die in een dag modder op waren.
Heb ook de dure gehad die wekenlang, jaren lang, alles tegenkomen en rustig slijten zoals het hoort. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

Geregistreerd op: 11-5-2008 Berichten: 207 Woonplaats: daar in ut bronsgroen eikenhout
|
Geplaatst: Ma, 25 Apr. 2011, 11:34 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | voor of achter?
Achterremblokken zijn gelijk aan de voorremblokken van de EXC e.d. (bij 950.. neem aan dat 990 hetzelfde is): Die koop je dus bijv voor 15 euro bij HMX-parts. bestellen of bij een OTR/Enduro kopen, want dan staan ze bijna altijd wel ergens met een kraampje.
iedere cross-zaak heeft dat spul. |
zowel voor als achter heb ik ze nodig, ff incl verse remolie de hele boel vernieuwen voor een rag-weekendje met een paar rossi-wannabee's over 3 weken. _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

|
Geplaatst: Ma, 25 Apr. 2011, 19:17 Onderwerp: |
|
|
origineel schijnen er gesinterde van het merk Toshiba op te zitten? Maken die ook remblokken?  _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 8:18 Onderwerp: |
|
|
Bij mij zat er origineel Brembo op hoor... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Dwars

|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 10:22 Onderwerp: |
|
|
Toshiba TT2172 HH en TT2701 HH staat toch echt in ut boekje  _________________ jaja joa |
|
Naar boven |
|
 |
|