Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Remmie

|
|
Naar boven |
|
 |
Aubry
|
Geplaatst: Ma, 25 Apr. 2011, 8:18 Onderwerp: |
|
|
Ga er zo even kijken bedankt voor de tip! |
|
Naar boven |
|
 |
Remmie

|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 10:51 Onderwerp: |
|
|
Was zaterdag even gaan kijken met het vrouwtje.
Toch nog een mooie Red Bul rally jas XXXL kunnen scoren en wat tandwielen.
Remmie  _________________ Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience. |
|
Naar boven |
|
 |
Aubry
|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 17:25 Onderwerp: |
|
|
ben ook even geweest maandag
3 t shirt gescoord en olie!
goede tip Remmie |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 21:35 Onderwerp: |
|
|
kevlar jeans....! _________________ ex. KTM 950 Adventure 2005 |
|
Naar boven |
|
 |
Rico
|
Geplaatst: Di, 26 Apr. 2011, 21:44 Onderwerp: |
|
|
Ik ben er vrijdag voor vertrek naar de Moesel (motorweekendje) en maandag na thuiskomst geweest.
O.a. sweater en riem van KTM, diverse onderhoudsproducten, Abus remschijfslot, Autocom headset, Garmin autolaadsnoer en nog wat klein spul.
Scheelt toch weer serieus geld. Een headsetje van Autocom kost alleen al 69,50 en laat ik die nu net voor mijn nieuwe Shoei XR-1100 Symmetry TC-8 nodig hebben . _________________ Oranje Adventure 'S' uit 2004 (eindelijk!!!) |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 2:06 Onderwerp: |
|
|
Rico schreef: | Ik ben er vrijdag voor vertrek naar de Moesel (motorweekendje) en maandag na thuiskomst geweest.
O.a. sweater en riem van KTM, diverse onderhoudsproducten, Abus remschijfslot, Autocom headset, Garmin autolaadsnoer en nog wat klein spul.
Scheelt toch weer serieus geld. Een headsetje van Autocom kost alleen al 69,50 en laat ik die nu net voor mijn nieuwe Shoei XR-1100 Symmetry TC-8 nodig hebben . |
wat vind je van die Shoei XR-1100 ????
vandaag ook zo 1 gekocht, Shoei XR-1100 ik heb de BLACK met volgens mij een mega korting
helm plus 3 verschillende viziertjes blauw zilver en goud en nog een gewone voor 200 euri, kon ik hem niet voor laten liggen  |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 22:15 Onderwerp: |
|
|
Kan je toevallig voor mij nog zo'n vizier kopen voor zo'n prijsje en het mij opsturen?
Ik heb net hier een einde reeks XR1100 gekocht (wel meer dan 200€ ) maar vind zo'n vervangvizier wel te duur (92€).
Zo'n blauw of zilver spiegelend vind ik wel cool . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 28 Apr. 2011, 7:58 Onderwerp: |
|
|
Ik dacht dat je dicht woonde ofzo .
Helaas zijn de eerste 2 links alvast niet goedkoper, die 92€ was bij RAD, als je zo'n spiegelend wil kost ie op de site ook 92€...
De 2e site is 89€, dus geen wezenlijk verschil.
De 3e site is 79€, goedkopernog altijd vrij duur. Zal maar ff afwachten en zien of ik geen 2ehands kan scoren ofzo .
Toch bedankt ! _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Rico
|
Geplaatst: Do, 28 Apr. 2011, 12:35 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | wat vind je van die Shoei XR-1100 ????
|
Ik heb altijd al met Shoei helmen gereden. Shoei heeft voor mij de ideale pasvorm en hebben een erg goede kwaliteit.
Ik heb alleen een tijdje gewacht met het kopen van een nieuwe helm omdat ik bezig was met een andere motor. Nu ik dan eindelijk een oranje KTM Adventure heb gekocht was de keuze voor de kleurstelling van de helm ook bepaald ...... ORANJE .
Ik heb aleen wel iets meer betaald, € 519,00 - 25% korting (actie Ten Kate Motoren Nieuwleusen). _________________ Oranje Adventure 'S' uit 2004 (eindelijk!!!) |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 30 Apr. 2011, 0:02 Onderwerp: |
|
|
TRX schreef: |
Ik dacht dat je dicht woonde ofzo .
Helaas zijn de eerste 2 links alvast niet goedkoper, die 92€ was bij RAD, als je zo'n spiegelend wil kost ie op de site ook 92€...
De 2e site is 89€, dus geen wezenlijk verschil.
De 3e site is 79€, goedkopernog altijd vrij duur. Zal maar ff afwachten en zien of ik geen 2ehands kan scoren ofzo .
Toch bedankt ! |
ik lees het nu pas, maar je komt uit de westhoek belgie of Nederland
als het Belgie is, ga even langs bij blondeel in Oostende is triumpf dealer
die stopt met shoei en heeft alles in de uitverkoop en heeft volgens mij nog schermpjes liggen. en geeft zeker 50% korting.  |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Za, 30 Apr. 2011, 0:15 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: |
ik lees het nu pas, maar je komt uit de westhoek belgie of Nederland
als het Belgie is, ga even langs bij blondeel in Oostende is triumpf dealer
die stopt met shoei en heeft alles in de uitverkoop en heeft volgens mij nog schermpjes liggen. en geeft zeker 50% korting.  |
Goeie tip, ik ga morgen (zaterdag) kijken !! Hopelijk levert het wat op . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
|