lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

hete brommer

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mwinter



Geregistreerd op: 12-11-2010
Berichten: 73
Woonplaats: obdam

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Apr. 2011, 23:47    Onderwerp: hete brommer Reageer met quote

he lekker afgelopen weekend weer lekker offroad gereden.maar wat wordt de koelvloeistof snel heet tijdens normaal rijden tot twee blokjes van max.als het wat langzamer ging(onder de 50 kmu)en af en toe even stilstaan snel maximaal,en een keer begon er een alarm lampje te branden.als ik weer op snelheid was zakte de temperatuur weer.is dit normaal of heeft iemand een oplossing.dit was zaterdag bij een graad of 20.zondag was er weer niets aan de hand.ik wil deze zomer naar spanje en maak me toch wel zorgen of dit bij 35 graden een probleem wordt.

nog iets hoeveel liter gaat er echt in de tank van een se ik heb 35 km op reserve gereden en moest bijna 14l benzine tanken,maar ik had het idee dat er nog wel een paar liter benzine in zat(even klotsen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 5 Apr. 2011, 4:56    Onderwerp: Re: hete brommer Reageer met quote

mwinter schreef:
he lekker afgelopen weekend weer lekker offroad gereden.maar wat wordt de koelvloeistof snel heet tijdens normaal rijden tot twee blokjes van max.als het wat langzamer ging(onder de 50 kmu)en af en toe even stilstaan snel maximaal,en een keer begon er een alarm lampje te branden.als ik weer op snelheid was zakte de temperatuur weer.is dit normaal of heeft iemand een oplossing.dit was zaterdag bij een graad of 20.zondag was er weer niets aan de hand.ik wil deze zomer naar spanje en maak me toch wel zorgen of dit bij 35 graden een probleem wordt.

nog iets hoeveel liter gaat er echt in de tank van een se ik heb 35 km op reserve gereden en moest bijna 14l benzine tanken,maar ik had het idee dat er nog wel een paar liter benzine in zat(even klotsen)


de tank heeft 14,5 liter inhoud dus was bijna leeg wink3
slaat je ventilator wel aan ???? je kunt bij je dealer vragen of ze hem eerder laten koelen, daarvoor moeten ze een onderdeeltje vervangen themp sensor, daar door slaatje je ventilator eerder aan en loopt de themp niet zo hoog op,
kijken of er genoeg koelvloeistof inzit, en zorgen dat er geen lucht in zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie



Geregistreerd op: 4-9-2007
Berichten: 232
Woonplaats: Duiven

BerichtGeplaatst: Di, 5 Apr. 2011, 8:31    Onderwerp: Reageer met quote

mwinter.

Als je 14l erin kon gooien dan was die echt leeg. Officieel zou er 14,5l in gaan. Het is een kleine tank. Heb een keer 1000km op 1 dag over de autobaan gereden. Wat een drama. Bij 150km gaat het reserve lampje branden. Dus je moet goed plannen. (heb nu de 30L tank)

Dat van de temperatuur is niet goed. Kan inderdaad zijn wat mr wheely zegt. Bij mij is die nog nooit bij de laatste 2 streepje geweest. Hij schommelt wel tussen 3 en 2 vrije streepjes. Is het koelwater vervangen en zit er misschien nog lucht in het systeem?

Remmie pleased

_________________
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo, 6 Apr. 2011, 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

klinkt alsof je ventilator stuk is, of niet is aangesloten.
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mwinter



Geregistreerd op: 12-11-2010
Berichten: 73
Woonplaats: obdam

BerichtGeplaatst: Di, 12 Apr. 2011, 21:16    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor de tips.mijn se heeft afgelopen winter een grote beurt gehad bij verpalen,er zit nieuwe en voldoende koelvloeistof in.ontluchten?gaat dat niet vanzelf dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 13 Apr. 2011, 4:51    Onderwerp: Reageer met quote

mwinter schreef:
bedankt voor de tips.mijn se heeft afgelopen winter een grote beurt gehad bij verpalen,er zit nieuwe en voldoende koelvloeistof in.ontluchten?gaat dat niet vanzelf dan?


nee, alleen als je veel wheelie's maakt laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mwinter



Geregistreerd op: 12-11-2010
Berichten: 73
Woonplaats: obdam

BerichtGeplaatst: Za, 16 Apr. 2011, 15:17    Onderwerp: Reageer met quote

oke dan issie ontlucht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif