Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
De ziggy
Geregistreerd op: 13-3-2011 Berichten: 20 Woonplaats: Belgie. Provincie Antwerpen , oemelegoem
|
Geplaatst: Do, 17 Mrt. 2011, 3:09 Onderwerp: Iemand zin in ritje? |
|
|
Toevallig iemand in de geburen van oemelegoem die een van dendagen een toerke wil doen? Laat maar iet weten
DenZiggy |
|
Naar boven |
|
 |
Piet

|
Geplaatst: Vr, 18 Mrt. 2011, 10:22 Onderwerp: |
|
|
Hey ?
Oelegem? Ben van Lier/Kessel... Welk toerke (offrad/onroad) wil je doen?
Piet _________________ Verwondering is aan het uitsterven...
KTM 990 Adventure R 2010
KTM EXC 500
KTM 990 Adventure R 2012-13
www.motortraining.be
www.procentrum.nl |
|
Naar boven |
|
 |
De ziggy
Geregistreerd op: 13-3-2011 Berichten: 20 Woonplaats: Belgie. Provincie Antwerpen , oemelegoem
|
Geplaatst: Vr, 18 Mrt. 2011, 16:55 Onderwerp: |
|
|
Hallo, ik woon in wommelgem Ik heb net het framdnummer aangekregen en verzekering in orde gezet. Misschien vandaag of morgen, en ten laatste dinsdag heb ik motor. Ik heb eigelijk geen echte lc8 ervaring. Dit maakt het net een beetje avontuurlijker. Mijn bedoeling is om gewoon een klein of groot allroad toerke te doen. Het gevoel een beetje krijgen en te roderen? Indien nodig. De lc mag gerust vuil worden 
Laatst aangepast door De ziggy op Za, 19 Mrt. 2011, 2:09, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 18 Mrt. 2011, 20:34 Onderwerp: |
|
|
het is tegenwoordig niet verstandig meer om je adres op het net te posten, helemaal niet als je nieuwe motor er aan zit te komen :( _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
De ziggy
|
Geplaatst: Za, 19 Mrt. 2011, 1:37 Onderwerp: |
|
|
Oops. Een beetje naief van mij
Goed voor alle duidelijkheid mijn adres : vierhoekstraat in Boemmerskonte.
Bedankt voor de tip
De ziggy |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Za, 19 Mrt. 2011, 1:51 Onderwerp: |
|
|
misschien kan je beter je post met je eerste adres wijzigen? |
|
Naar boven |
|
 |
De ziggy
|
Geplaatst: Di, 22 Mrt. 2011, 19:58 Onderwerp: |
|
|
De ziggy schreef: | Hallo, ik woon in wommelgem Ik heb net het framdnummer aangekregen en verzekering in orde gezet. Misschien vandaag of morgen, en ten laatste dinsdag heb ik motor. Ik heb eigelijk geen echte lc8 ervaring. Dit maakt het net een beetje avontuurlijker. Mijn bedoeling is om gewoon een klein of groot allroad toerke te doen. Het gevoel een beetje krijgen en te roderen? Indien nodig. De lc mag gerust vuil worden  |
Het wonder is geari eerd. Eindelojk na vele nachten slecht slapen. Wat een zalog gevoel !!!
Allez. Nu hopen dat ik nog kan inschrijven voor zaterdag in diest.
Groeten
De ziggy |
|
Naar boven |
|
 |
|