Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mineko
|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 16:54 Onderwerp: sas-plaatjes |
|
|
Hoi jongens. Ik wilde sas-plaatjes bestellen bij EVAproducts.nl, maar .die doet dat niet meer! Omdat zij zich willen toespitsen op de dieselmotor. Weten jullie nog een adresje...Dit wil ik combineren met een motohooliganperformance-luchtfilter! Om daarna mijn lc8 GOIIII een ...30.000km beurt te geven. Teven wil ik jullie meegeven dat aqualine in Australie serieus bezig is,na diverse mailtjes over de wereld, om een blauwe 44l tank te realiseren!!!!!! Groetjes en kusjes allemaal...javascript:emoticon(' ') |
|
Naar boven |
|
 |
Vonkenboer

Geregistreerd op: 4-12-2009 Berichten: 473 Woonplaats: omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 18:39 Onderwerp: Re: sas-plaatjes |
|
|
mineko schreef: | Hoi jongens. Ik wilde sas-plaatjes bestellen bij EVAproducts.nl, maar .die doet dat niet meer! Omdat zij zich willen toespitsen op de dieselmotor. Weten jullie nog een adresje...Dit wil ik combineren met een motohooliganperformance-luchtfilter! Om daarna mijn lc8 GOIIII een ...30.000km beurt te geven. Teven wil ik jullie meegeven dat aqualine in Australie serieus bezig is,na diverse mailtjes over de wereld, om een blauwe 44l tank te realiseren!!!!!! Groetjes en kusjes allemaal...javascript:emoticon(' ') |
Waarom dan niet meteen de sas plaatjes bij moto hooligan bestellen  _________________ 990SMT 2010- |
|
Naar boven |
|
 |
mineko
|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 19:00 Onderwerp: sas-plaatjes |
|
|
He bedankt he,Vonkenboer! Ga ik gelijk doen, bedankt voor t snelle antwoord!!!!!! GO!!!!javascript:emoticon(' ') |
|
Naar boven |
|
 |
edwin
|
Geplaatst: Wo, 27 Apr. 2011, 19:05 Onderwerp: |
|
|
Hi Mineko,
Ik heb nog wel een setje liggen, ik had er wat extra laten lazeren uit 2mm rvs.
Als je 5 euro in een envelop stopt met daabij een retour envelop met daarop je eigen adres stuur ik ze naar je toe.
Stuur me anders even een PB.
mvg
Edwin. |
|
Naar boven |
|
 |
|