Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Di, 29 Mrt. 2011, 22:34 Onderwerp: KTM is super ! |
|
|
Toch even meegeven dat ik best trots ben om m'n Adventure 950 van 2005. Heb net een weekendje Wales achter de rug, enduro-gewijs wel te verstaan. Twee dagen "heavy metal thunder" in de Welshe loopgraven, ook wel "lanes" genaamd. Mijn grenzen zijn alleszins weer een ferm pak verlegd en ik heb een hoop technische dingen bijgeleerd! De KTM - in standaardtrim, met vering op "comfort" en wat noppen rond de velgjes - heeft geen kik verkeerd gegeven, zelfs niet na vier valpartijen. (Fotootjes wil ik wel eens onder evenementen plaatsen, maar dat zal pas na donderdag zijn.) _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
PHS
|
Geplaatst: Di, 29 Mrt. 2011, 22:58 Onderwerp: |
|
|
jaha, een 2005 Adventure 950 is zo slecht nog niet......  _________________ ex. KTM 950 Adventure 2005 |
|
Naar boven |
|
 |
disco stu
|
Geplaatst: Di, 29 Mrt. 2011, 23:19 Onderwerp: |
|
|
Heb je toevallig GPS tracks van die lanes?
Ik ben namelijk aan het brainstormen voor een off/allroad vakantie van een kleine week (waarschijnlijk in juni) maar heb een beetje schrik om te weinig goede offroad wegen te vinden. |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Wo, 30 Mrt. 2011, 9:15 Onderwerp: |
|
|
wel, ik heb gewoon gevolgd en beschik dus niet over tracks. Er waren trouwens verschillende trajecten. Niet elk parcours was doenbaar voor een zware all-road, ik was daar eigenlijk de enige met een 950 adventure, dan nog een handvol 640's en de rest waren lichte crossertjes. Iedereen was mooi in groepen opgedeeld volgens ervaring en motorfiets.
Maar je moet je vraag misschien eens hier stellen : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=672885 _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|